Nakon mješovitih vremenskih prilika na prošle dvije utrke, Hungaroring nas je podario pravim ljetnim vremenom. Takvo nešto dugo se priželjkivalo s obzirom da su forme momčadi mnogo varirale, toliko da bi se jedan vikend Lotus borio za postolje (ili čak pobjedu u Bahreinu), a onda ih u sljedećoj utrci nema nigdje. Tako smo dočekali i Hungaroring, zadnju postaju prije ljetne stanke.
Izuzev nešto kiše na drugom slobodnom treningu, vrijeme je bilo dobro i sve momčadi su odradile ono što su htjele. Kvalifikacije su pokazale nešto drugačiji odnos snaga u usporedbi sa zadnjih nekoliko utrka. Kako je to bilo pročitajte u nastavku.
Q1 je bio uobičajena pjesma, tri fenjeraša i onaj tko se ne snađe najbolje ispada s tom ekipom. Ovaj put je to bio Ricciardo u Toro Rossu, a malo je falilo da ispadne Kobayashi, no Japanac se na vrijeme izvukao i osigurao prolaz u sljedeću rundu. Q2 je već donio malo uzbuđenja, a bilo je zanimljivo vidjeti kako su se Mercedesovi vozači jako mučili te uvjerljivo ispali. Ustvari, Mađarska je bila svojevrsni početak pada forme za Mercedes koji se razvukao do kraja sezone. Iznenađujuće je bilo što je Webber ispao te bio tek 11. najbrži, dok se smatralo da će Vettel biti u borbi za pole position.
Za najbolju startnu poziciju nije bilo puno neizvjesnosti. Lewis Hamilton odvozio je dva najbrža vremena kvalifikacija, dok je ugodno iznenađenje bio Romain Grosjean koji je osvojio drugo mjesto, svoje najbolje do tada u F1. Treći je završio Vettel, a društvo će mu u drugom redu praviti Button koji opet puno zaostaje za svojim timskim kolegom. Za sutrašnju utrku glavno je pitanje bilo može li McLaren zadržati dobar tempo u utrci.
Formacijski krug prošao je normalno, no prilikom pozicioniranja bolida Schumacher je pogriješio te stao na 19. umjesto 17. mjesto, stoga se morao raditi još jedan formacijski krug. Schumi je zbog toga morao startati iz boksa. Početak utrke je nakon toga protekao vrlo mirno, Hamilton je zadržao svoju poziciju te sigurno poveo utrku. Vettel je pokušao preteći Grosjeana u prvom zavoju, no Francuz nije ostavljao mjesta te je Seb morao otići široko, čime je izgubio poziciju od Buttona te pao na četvrto mjesto. Najbolji start odradio je njegov timski kolega Webber koji je s 11. mjesta pristigao na 7.
Grosjean je nakon 15 krugova počeo skidati zaostatak za Hamiltonom, a kad se već približio, Lewis je otišao u boks u 19. krugu. Romain je krug poslije otišao u boks te se vratio na isto mjesto, no bilo je jasno da Lotus ide nešto brže. Stalno je Francuz sustizao jer je radio greške, prosipao ono što postigne te nikako nije uspio zaprijetiti Hamiltonu. Oko 30. kruga Kimiju Raikkonenu se vraća funkcionalnost KERS-a i Finac je počeo voziti sjajna vremena.
Nakon boksa kojeg je odradio u 46. krugu našao se kotač uz kotač s momčadskim kolegom Grosjeanom, a gdje se izvukao na drugu poziciju te počeo lov na Hamiltona. Za to vrijeme Button je izgubio puno vremena iza Senne, pa je nakon bokseva izašao iza oba Red Bulla, što je značilo da je izgubio tri pozicije u odnosu na početak utrke. Kimi Raikkonen uspio se približiti Lewisu, no nije bilo dovoljno za napad i preuzimanje vodstva. Bila je to već druga utrka u kojoj Finac dolazi nadomak pobjede, ali nikako da je ugrabi.
Lewis Hamilton slavio je na kraju svoju prvu pobjedu nakon Kanade, ali i prvu pobjedu u sezoni s pole positiona. Iako ih je osvojio tri do sada, ovo je tek prvi koji je realizirao. Drugo i treće mjesto su, kao i na Shakiru, osvojili Raikkonen i Grosjean, čime je Lotus preskočio Ferrari u poretku konstruktora. U poretku vozača Alonso je ostao na vrhu te povećao vodstvo u odnosu na Webbera na visokih 40 bodova.
Vozač Momčad Vrijeme 1. Hamilton McLaren-Mercedes 1h41:05.503 2. Raikkonen Lotus-Renault + 1.032 3. Grosjean Lotus-Renault + 10.518 4. Vettel Red Bull-Renault + 11.614 5. Alonso Ferrari + 26.653 6. Button McLaren-Mercedes + 30.243 7. Senna Williams-Renault + 33.899 8. Webber Red Bull-Renault + 34.458 9. Massa Ferrari + 38.300 10. Rosberg Mercedes + 51.200 11. Hulkenberg Force India-Mercedes + 57.200 12. Di Resta Force India-Mercedes + 1:02.800 13. Maldonado Williams-Renault + 1:03.6 14. Perez Sauber-Ferrari + 1:04.4 15. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1 krug 16. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1 krug 17. Kovalainen Caterham-Renault + 1 krug 18. Kobayashi Sauber-Ferrari + 2 kruga 19. Petrov Caterham-Renault + 2 kruga 20. Pic Marussia-Cosworth + 2 kruga 21. Glock Marussia-Cosworth + 3 kruga 22. De la Rosa HRT-Cosworth + 3 kruga Najbrži krug: Vettel, 1:24.136 Odustali: Vozač Momčad U krugu Karthikeyan HRT-Cosworth 63 Schumacher Mercedes 61 Poredak u svjetskom prvenstvu nakon 11. utrke Vozači: Kontruktori: 1. Alonso 164 1. Red Bull-Renault 246 2. Webber 124 2. McLaren-Mercedes 193 3. Vettel 122 3. Lotus-Renault 192 4. Hamilton 117 4. Ferrari 189 5. Raikkonen 116 5. Mercedes 106 6. Rosberg 77 6. Sauber-Ferrari 80 7. Grosjean 76 7. Williams-Renault 53 8. Button 76 8. Force India-Mercedes 46 9. Perez 47 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Kobayashi 33 11. Maldonado 29 12. Schumacher 29 13. Di Resta 27 14. Massa 25 15. Senna 24 16. Hulkenberg 19 17. Vergne 4 18. Ricciardo 2
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znate kako je Lotus bio moćan kad je Grosjean završavao na postolju tako često ( plus Valencia gdje je čak mogao ugroziti Alonsovu pobjedu ali je ipak bolid riknuo ) .
A Raikkonen mi se čini da je olako shvatio tu sezonu,nije se dovoljno trudio jer da je,bio bi u igri za prvaka .
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav Kimi.. I taj jedan sto je uzeo je slucajan.. Steta talenta..
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako često, a bio na postolju 3 puta u sezoni. Na kraju sezone 96 bodova naspram 207 Kimijevih. Kimi treći na kraju, lotus 4, Grosjean 8. što je i realno za njega obzirom na bolid. Znači 3 bolida su bolja bila od Kimijevog što je realno 7. mjesto, a on završi 3. ispred Hamiltona, Buttona, Webera i Masse u boljim bolidima. Nekoliko utrka do kraja još je imao i šanse za naslov. Ne razumijem da ljudi mogu pisati ovakve nebuloze
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Grosjean je bio vrlo interesantan lik u 2012. Prije svega, covjek je imao mozda i najtezi pocetak karijere od bilo kojeg vozaca. Jos 2009. dolazi u Renault na polovici sezone, a momcadski kolega je Fernando Alonso. Nakon slabih predstava (vise se nije ni ocekivalo) odlazi nazad u nize kategorije, 2011. osvaja drugi naslov u azijskoj formuli i prvenstvo u Grand Prix 2 kategoriji te dobiva svoju drugu priliku u Formuli 1. Momcadski kolega ovog puta je ni manje ni vise nego Kimi Raikkonen – bivsi prvak i ponajbolji vozac svog vremena. Gledajuci danasnjeg Grosjeana lako je reci kako je bio slab/los u usporedbi s kolegama, ali njegove performanse i nisu bile toliko lose, stovise rekao bih da je nazad u 2012. pokazivao znakove izrazito brzog, no nazalost neiskusnog i malo nepromisljenog vozaca. Bodovno stanje u usporedbi s Kimijem nije bilo lijepo, no dok je Kimi zavrsio svaku od 20 utrka, Romain je odustao s cak njih 8 te jednu propustio zbog zabrane nastupanja. Znaci, 96 bodova (od cega 3 postolja) u 11 utrka u svojoj prvoj pravoj sezoni se i ne cini tako lose. Naravno, dosta od tih odustajanja bilo je i njegovih gresaka zbog cega je dojam na Romaina Grosjeana u 2012. ostao nikakav – niti smrdi niti mirisi. Nekoliko godina nakon Grosjeana se povezivalo s mjestom u Ferrariju (navijacke zelje nakon Lotusa i odlicne 2016. s Haasom), no od svega dobili smo vozaca s kojim se “sprda” cijeli internet. Ne znam sto mu se dogodilo, no vrlo je izgledno da Romain polako odbrojava svoje dane u sportu. Ipak, kada ste skoro 10 godina u sportu poput Formule 1, mora da radite nesto dobro. Grosjean je bio velika nada, no ostat ce upamcen kao prosjecan vozac.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bih rekao da je Lotus imao bolji bolid nego sto ljudi misle. Jer kada se dvojac Grosjean Kimi pridruzio drugim ekipa redovito godinama nakon te 2012 nisu pruzali vise takve partije. 2012 je Kimi bio u igri za naslov do 2,3 utrke prije kraja ako me pamcenje sluzi. U Ferrariju 2017,2018 je bio propuh u momcadi. Ni blizu Vettelu a 2012 s drugim bolidom je bio u igri za naslov. Alonso ga je isto opro pravo u istom bolidu. Ne vjerujem da je u par godina toliko potonuo. Lotus je bio odlican te godine. Vozaci su vozili ok ali nista specijalno . Da su imali vettela hama ili alonsa bili bi u igri za titule 100%
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Te godine je Ferrari bio 4 bolid a Alonso ga je parkirao na ljestvici ispred Lotusa. Ferrari je na nekim utrkama drzao gace od lotusa s grosjeanom ili saubera. Nerijetko su bili u 4,5 pa i 6 startnom redu a o masi da ne pricam. Taj bolid da je imao bolje vozace te godine mogli su puno vise napraviti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nisam se baš proslavio ove sezone
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kad se sabere cijela sezona, Mclaren je trebao imati bar jedan naslov što se samog bolida tiče. Katastrofalan box i nesretne okolnosti, učinili su svoje. Box RB i sa McLarenom bi osvojili oba naslova
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Lotus je bio odlican bolid sa jednim Kimijem kojeg su i Alonso i Vettel namazali ko pastetu na krug te jedan Grosjean koji ne bi pobjedio ni da sam vozi na stazi. Kraj te tri ekipe je stvatno cudo da je Alonso bio u igri za naslov.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahaha ova ti je dobra ” jedan Grosjean koji ne bi pobjedio ni da sam vozi na stazi. “
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Steta sto te 2012 godine Lotus nije imao ozbiljniju vozacku postavu. Vjerujem da su mogli u tom slucaju napraviti puno , puno vise.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Alonso1983.. upravo to kažem i ja a onda me popljuju svi redom tu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lous nije dovoljno napredovao kroz sezonu
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kad je imao nezainteresiranog Kimija koji nije dao inžinjerima niti jednu dobru povratnu informaciju,a još manje onaj gluperda Grosjean
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pitanje autoru , kada ce nastavak serijala ?
Pitao sam na forumu ali nema odgovora , pa da probam tu .
Pretpostavljam da je “problem” privatne obaveze ali eto …
0
0