F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ponovno proživljavanje sezone 2012: 10/20 – Čudna kombinacija

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vremenska prognoza na Hockenheimu bila je slična kao i za prošlu utrku koja se vozila na Silverstoneu. Zbog slične konfiguracije staze koja nudi skladnu mješavinu pravaca, brzih i sporih zavoja, očekivalo se da će raspored snaga biti sličan. Tako nekako je i bilo, s nešto drugačijim ishodom.

Od slobodnih treninga, kišom je najmanje zahvaćen bio treći, pa su vozači isprobavali koliko bolid može oko Hockenheima. S obzirom da su kvalifikacije bile kišne, vrijeme od 1:16.014 koje je postavio Alonso ostalo je najbrže za cijeli trkaći vikend. Za kvalifikacije je bila predviđena kiša, no u Q1 se još uvijek moglo odvoziti vrijeme na suhoj stazi.

Tako su na samom početku svi navalili na stazu ne bi li uhvatili što bolje vrijeme na slickovima. Na kraju je otpala najgora ekipa za kvale, točnije Vergne, Petrov, Kovalainen, Pic, Glock, De la Rosa i Karthikeyan. Ovih 7 vozača najčešće je ispalo u prvoj rundi kvalifikacija. Krajem Q1 se već počelo lagano kišiti, a početkom Q2 je staza na dijelovima već bila potpuno mokra, stoga su vozači počeli izlaziti na intermedijama.

Opet je gužva na stazi jer svi pokušavaju postaviti vrijeme prije nego se staza potpuno natopi. Najveći gubitnici na kraju su bili Massa i Rosberg, čiji su timske kolege postavili daleko konkurentnija vremena. Ispali su još oba Saubera, Senna, Ricciardo i Grosjean. Kiša je počela dobrano padati i full wet su bile jedine gume na kojima se moglo voziti u Q3.

Borba za pole position bila je sjajna i vrlo napeta, na vrhu su se izmjenjivali vozači iz minute u minutu. Prvo je izašao Hulkenberg, pa iza njega Button, a onda su Vettel i Alonso napravili dva puno brža vremena od ostalih te se smjestili na vrhu. Dvije minute kasnije Hamilton radi dobra vremena po sektorima i izbija na vrh, no vrlo brzo ga skida odlični Schumacher. Samo par sekundi kasnije Vettel opet izbija na vrh s novim fantastičnim vremenom. Još se čeka Alonsa, dok je Vettel ponovno krenu u brzi krug. Alonso radi još bolje vrijeme i miče Vettela s prvog mjesta. Aktualni prvak u zadnjem pokušaju ima sjajan prvi i drugi sektor, no u trećem je staza u lošem stanju i nema više prilike za popravak vremena. Alonso osvaja pole position, drugi uzastopno. Ispostavit će se da je to bila posljednja najbolja startna pozicija za Španjolca u njegovoj dugoj F1 karijeri.

Start utrke opet je odlično protekao za Alonsa – zadržao je poziciju te se odvojio van DRS zone. Schumacher je u drugom zavoju napao Vettela, pa iako je bilo blizu, nije uspio. Lewisu Hamiltonu bila je ovo 100. utrka, no već je u trećem krugu sve pošlo nizbrdo. Tada je u borbi s Raikkonenom probušio gumu, zbog čega je pao na začelje poretka, naposljetku i odustao u 58. krugu zbog problema s ovjesom.

U prvim zaustavljanjima u boksu nabolje su od vodećih prošli Alonso i Button. Španjolac je zadržao vodeću poziciju, dok je Jenson napredovao na drugo mjesto. Za to vrijeme oba Saubera su se polako probijala prema naprijed te pokazala dobar tempo njihovog C31. Kako je utrka išla prema kraju tako su opadale Buttonove šanse da napadne Alonsa za pobjedu. Suprotno tome, dostigao ga je Vettel i pretekao u predzadnjem krugu. Nijemac je to napravio s bolidom izvan staze, pa je nakon utrke dobio kaznu od 20 sekundi, što ga je bacilo na peto mjesto. Fernando Alonso prošao je prvi ciljem, treći put u sezoni te zasluženo slavio na Hockenheimu. Bit će to njegova zadnja pobjeda u sezoni 2012.

 1.  Alonso        Ferrari                    1h31:05.862
 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     6.949
 3.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    16.409
 4.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    21.925
 5.  Vettel        Red Bull-Renault           +    23.732  
 6.  Perez         Sauber-Ferrari             +    27.896
 7.  Schumacher    Mercedes                   +    28.960
 8.  Webber        Red Bull-Renault           +    46.900
 9.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    48.100
10.  Rosberg       Mercedes                   +    48.800
11.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    59.200
12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:11.400
13.  Massa         Ferrari                    +  1:16.800
14.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +  1:16.900
15.  Maldonado     Williams-Renault           +    1 krug
16.  Petrov        Caterham-Renault           +    1 krug
17.  Senna         Williams-Renault           +    1 krug
18.  Grosjean      Lotus-Renault              +    1 krug
19.  Kovalainen    Caterham-Renault           +   2 kruga
20.  Pic           Marussia-Cosworth          +   2 kruga
21.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +   3 kruga
22.  Glock         Marussia-Cosworth          +   3 kruga
23.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +   3 kruga

Najbrži krug: Schumacher, 1:18.275  

Odustali:

Vozač         Momčad                       U krugu
Hamilton      McLaren-Mercedes             58


Poredak u svjetskom prvenstvu nakon 10 utrka:                

Vozači:                      Konstruktori: 
 1.  Alonso       154        1.  Red Bull-Renault        230
 2.  Webber       120        2.  Ferrari                 177
 3.  Vettel       110        3.  McLaren-Mercedes        160
 4.  Raikkonen     98        4.  Lotus-Renault           159
 5.  Hamilton      92        5.  Mercedes                105
 6.  Rosberg       76        6.  Sauber-Ferrari           80
 7.  Button        68        7.  Williams-Renault         47
 8.  Grosjean      61        8.  Force India-Mercedes     46
 9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari        6
10.  Kobayashi     33
11.  Maldonado     29
12.  Schumacher    29
13.  Di Resta      27
14.  Massa         23
15.  Hulkenberg    19
16.  Senna         18
17.  Vergne         4
18.  Ricciardo      2

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Šta prokocka Alonso! Samo 44 boda!



    5

    8
  2. Marlboro Hey You Prikaži

    1. Alonso 154
    14. Massa 23 boda

    To jasno pokazuje koliko je očajan ove godine Ferarri bio i po meni ovo je sezona kad je neki vozač izvukao najviše moguće iz krša od auta možda i u povijesti F1.



    13

    7
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      tako je.
      i zato mi mrski alonso koji je skinuo šumija postaje meni osobno najbrži vozač i pravi ferarista.



      5

      3
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži
      Reakcija "Niki Lauda" za fair-play komentar

      Rezultat se gleda na kraju. Da je bio krš, pa nije, da je RB bio bolji bolid i bolja momčad, bio je.
      Do kraja sezone Alonso 124, Masa 99, Vetel 171, Weber 59, Ferrrari 223, RB 230.



      11

      1
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Bravo :thumbs:
        Slabo ko voli gledati kompletnu sliku ;)



        6

        0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Takav omjer bodova uglavnom je Webberov losiji drugi dio sezone. Imao je 3 odustajanja (kvar u SAD-u, izvrtanje u Italiji pa prisilno zaustavljanje i nesreca u Abu Dhabiju). Takoder, pored toga imao je jedno zavrsavanje izvan bodova te jedno 9. mjesto. S obzirom na njegov bolid, Webberov drugi dio sezone bila je jednaka stvar kao i Buttonov pad forme nakon otvaranja sezone pobjedom. Njihova bodovna stanja na kraju sezone to su i potvrdila. Sto se tice Vettela i Alonsa, vec sam ranije spomenuo – maestralno odvozene utrke i s njihove strane uvijek izvucen maksimum (Alonso 7 podija i dva odustajanja u 9 utrka, Vettel 7 podija i jedno odustajanje u 9 utrka). Massa se malo i “probudio” u drugom dijelu sezone te sve utrke zavrsio u bodovima, no od postolja uzeo samo jedno u kaoticnoj VN Brazila.



        6

        1
  3. imali sanse za povratak whitmarsha i vodafonea u f1


    0

    1
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Uvijek su to nekakvi pregovori, malo tko se makne skroz i nema nikakvog kontakta. Sad što je ovdje konkretno slučaj, teško je reći. Bilo je priče o povratku Whitmarsha prošle ili pretprošle godine, pa eto do danas ništa.


      0

      0
      • jel to prica o povrtaku u mclaren ili drugu neku momcad? evo meni je bas nejasno zasto je whitmarsh dobio otkaz nakon samo jedne sezone ako se ne varam to je 2013. istina da mclaren nije bio konkurentan kao 2012, ali su ipak bili tu negdje pri vrhu nesto kao danas redbull i ferrari za mercedesom, mora da se nije svidjao dennisu, a i 2014 je mclaren odlicno zapoceo sa duplim postoljem u australiji


        0

        0