Vremenska prognoza na Hockenheimu bila je slična kao i za prošlu utrku koja se vozila na Silverstoneu. Zbog slične konfiguracije staze koja nudi skladnu mješavinu pravaca, brzih i sporih zavoja, očekivalo se da će raspored snaga biti sličan. Tako nekako je i bilo, s nešto drugačijim ishodom.
Od slobodnih treninga, kišom je najmanje zahvaćen bio treći, pa su vozači isprobavali koliko bolid može oko Hockenheima. S obzirom da su kvalifikacije bile kišne, vrijeme od 1:16.014 koje je postavio Alonso ostalo je najbrže za cijeli trkaći vikend. Za kvalifikacije je bila predviđena kiša, no u Q1 se još uvijek moglo odvoziti vrijeme na suhoj stazi.
Tako su na samom početku svi navalili na stazu ne bi li uhvatili što bolje vrijeme na slickovima. Na kraju je otpala najgora ekipa za kvale, točnije Vergne, Petrov, Kovalainen, Pic, Glock, De la Rosa i Karthikeyan. Ovih 7 vozača najčešće je ispalo u prvoj rundi kvalifikacija. Krajem Q1 se već počelo lagano kišiti, a početkom Q2 je staza na dijelovima već bila potpuno mokra, stoga su vozači počeli izlaziti na intermedijama.
Opet je gužva na stazi jer svi pokušavaju postaviti vrijeme prije nego se staza potpuno natopi. Najveći gubitnici na kraju su bili Massa i Rosberg, čiji su timske kolege postavili daleko konkurentnija vremena. Ispali su još oba Saubera, Senna, Ricciardo i Grosjean. Kiša je počela dobrano padati i full wet su bile jedine gume na kojima se moglo voziti u Q3.
Borba za pole position bila je sjajna i vrlo napeta, na vrhu su se izmjenjivali vozači iz minute u minutu. Prvo je izašao Hulkenberg, pa iza njega Button, a onda su Vettel i Alonso napravili dva puno brža vremena od ostalih te se smjestili na vrhu. Dvije minute kasnije Hamilton radi dobra vremena po sektorima i izbija na vrh, no vrlo brzo ga skida odlični Schumacher. Samo par sekundi kasnije Vettel opet izbija na vrh s novim fantastičnim vremenom. Još se čeka Alonsa, dok je Vettel ponovno krenu u brzi krug. Alonso radi još bolje vrijeme i miče Vettela s prvog mjesta. Aktualni prvak u zadnjem pokušaju ima sjajan prvi i drugi sektor, no u trećem je staza u lošem stanju i nema više prilike za popravak vremena. Alonso osvaja pole position, drugi uzastopno. Ispostavit će se da je to bila posljednja najbolja startna pozicija za Španjolca u njegovoj dugoj F1 karijeri.
Start utrke opet je odlično protekao za Alonsa – zadržao je poziciju te se odvojio van DRS zone. Schumacher je u drugom zavoju napao Vettela, pa iako je bilo blizu, nije uspio. Lewisu Hamiltonu bila je ovo 100. utrka, no već je u trećem krugu sve pošlo nizbrdo. Tada je u borbi s Raikkonenom probušio gumu, zbog čega je pao na začelje poretka, naposljetku i odustao u 58. krugu zbog problema s ovjesom.
U prvim zaustavljanjima u boksu nabolje su od vodećih prošli Alonso i Button. Španjolac je zadržao vodeću poziciju, dok je Jenson napredovao na drugo mjesto. Za to vrijeme oba Saubera su se polako probijala prema naprijed te pokazala dobar tempo njihovog C31. Kako je utrka išla prema kraju tako su opadale Buttonove šanse da napadne Alonsa za pobjedu. Suprotno tome, dostigao ga je Vettel i pretekao u predzadnjem krugu. Nijemac je to napravio s bolidom izvan staze, pa je nakon utrke dobio kaznu od 20 sekundi, što ga je bacilo na peto mjesto. Fernando Alonso prošao je prvi ciljem, treći put u sezoni te zasluženo slavio na Hockenheimu. Bit će to njegova zadnja pobjeda u sezoni 2012.
1. Alonso Ferrari 1h31:05.862 2. Button McLaren-Mercedes + 6.949 3. Raikkonen Lotus-Renault + 16.409 4. Kobayashi Sauber-Ferrari + 21.925 5. Vettel Red Bull-Renault + 23.732 6. Perez Sauber-Ferrari + 27.896 7. Schumacher Mercedes + 28.960 8. Webber Red Bull-Renault + 46.900 9. Hulkenberg Force India-Mercedes + 48.100 10. Rosberg Mercedes + 48.800 11. Di Resta Force India-Mercedes + 59.200 12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:11.400 13. Massa Ferrari + 1:16.800 14. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1:16.900 15. Maldonado Williams-Renault + 1 krug 16. Petrov Caterham-Renault + 1 krug 17. Senna Williams-Renault + 1 krug 18. Grosjean Lotus-Renault + 1 krug 19. Kovalainen Caterham-Renault + 2 kruga 20. Pic Marussia-Cosworth + 2 kruga 21. De la Rosa HRT-Cosworth + 3 kruga 22. Glock Marussia-Cosworth + 3 kruga 23. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 kruga Najbrži krug: Schumacher, 1:18.275 Odustali: Vozač Momčad U krugu Hamilton McLaren-Mercedes 58 Poredak u svjetskom prvenstvu nakon 10 utrka: Vozači: Konstruktori: 1. Alonso 154 1. Red Bull-Renault 230 2. Webber 120 2. Ferrari 177 3. Vettel 110 3. McLaren-Mercedes 160 4. Raikkonen 98 4. Lotus-Renault 159 5. Hamilton 92 5. Mercedes 105 6. Rosberg 76 6. Sauber-Ferrari 80 7. Button 68 7. Williams-Renault 47 8. Grosjean 61 8. Force India-Mercedes 46 9. Perez 47 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Kobayashi 33 11. Maldonado 29 12. Schumacher 29 13. Di Resta 27 14. Massa 23 15. Hulkenberg 19 16. Senna 18 17. Vergne 4 18. Ricciardo 2
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta prokocka Alonso! Samo 44 boda!
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ha čuj, prokockao/nije prokockao, kad imaš velik ulog onda se nije lako kockati. Lako je primjerice Verstappenu, on nema što izgubiti pa stalno ide na glavu. Puno se stvari mijenja kad je borba za naslov.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ipak je to veličanstveni Alonso. Kako se njemu to moglo dogodit? Mislim čovjek vozi na 120% pa ga pobjedi tamo neki Sebastian.
6
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledaj gdje je Massa, a gdje Alonso, just saying…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih rekao da je prokockao.
Sam je napravio razliku i tu sezonu, a pogotovo sredinom sezone vozio je ko da je na drogama…bez greske.
2 DNF-a i ode bodovi, plus Vettel i Red Bull pronasli formu u drugom dijelu sezone, a Alonso se nakon VN Japana mogao maksimalno borit za podij.
Za razliku od 2010 kada je takoder bio blizu, u 2012 je vozio bez greske i mislim da je najvise zasluzio naslov.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel ono Brazil bi zadnja utrka te godine?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prokockavanje je vettel na hocku, a prokockavanje nije DNF radi teh poteskoca, pokri se po glavi i suti, hvala
uzmi u obzir kantu koju vozi
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
DNF kao svječica u japanu 2017. Šlamperaj traje i traje.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1. Alonso 154
14. Massa 23 boda
To jasno pokazuje koliko je očajan ove godine Ferarri bio i po meni ovo je sezona kad je neki vozač izvukao najviše moguće iz krša od auta možda i u povijesti F1.
13
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tako je.
i zato mi mrski alonso koji je skinuo šumija postaje meni osobno najbrži vozač i pravi ferarista.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rezultat se gleda na kraju. Da je bio krš, pa nije, da je RB bio bolji bolid i bolja momčad, bio je.
Do kraja sezone Alonso 124, Masa 99, Vetel 171, Weber 59, Ferrrari 223, RB 230.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo :thumbs:
Slabo ko voli gledati kompletnu sliku ;)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Takav omjer bodova uglavnom je Webberov losiji drugi dio sezone. Imao je 3 odustajanja (kvar u SAD-u, izvrtanje u Italiji pa prisilno zaustavljanje i nesreca u Abu Dhabiju). Takoder, pored toga imao je jedno zavrsavanje izvan bodova te jedno 9. mjesto. S obzirom na njegov bolid, Webberov drugi dio sezone bila je jednaka stvar kao i Buttonov pad forme nakon otvaranja sezone pobjedom. Njihova bodovna stanja na kraju sezone to su i potvrdila. Sto se tice Vettela i Alonsa, vec sam ranije spomenuo – maestralno odvozene utrke i s njihove strane uvijek izvucen maksimum (Alonso 7 podija i dva odustajanja u 9 utrka, Vettel 7 podija i jedno odustajanje u 9 utrka). Massa se malo i “probudio” u drugom dijelu sezone te sve utrke zavrsio u bodovima, no od postolja uzeo samo jedno u kaoticnoj VN Brazila.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osvojio je još drugo mjesto na VN Japana. Massa je drugi dio sezone odradio odlično, tek nijansu lošije od Alonsa.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je! Cini se da sam zbog necega vec i zaboravio VN Japana ?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
imali sanse za povratak whitmarsha i vodafonea u f1
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uvijek su to nekakvi pregovori, malo tko se makne skroz i nema nikakvog kontakta. Sad što je ovdje konkretno slučaj, teško je reći. Bilo je priče o povratku Whitmarsha prošle ili pretprošle godine, pa eto do danas ništa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jel to prica o povrtaku u mclaren ili drugu neku momcad? evo meni je bas nejasno zasto je whitmarsh dobio otkaz nakon samo jedne sezone ako se ne varam to je 2013. istina da mclaren nije bio konkurentan kao 2012, ali su ipak bili tu negdje pri vrhu nesto kao danas redbull i ferrari za mercedesom, mora da se nije svidjao dennisu, a i 2014 je mclaren odlicno zapoceo sa duplim postoljem u australiji
0
0