Nakon prave ludnice u Valenciji uslijedio je klasik u vidu Silverstonea, stazi koja je kroz dugi niz desetljeća ponudila tako dobre utrke. Bila je to deveta postaja od rekordnih 20, a s pozamašnim vodstvom pristigao je Fernando Alonso. Glavno je pitanje bilo može li njegov Ferrari biti dovoljno konkurentan naprema Red Bullu i McLarenu.
Odlučio sam da više ne pišem o slobodnim treninzima jer trošim puno vremena na to, a onda pokušavam sklopiti neke rečenice koje zvuče ok, da ne ponavljam iste riječi, da to zvuči smisleno, a nemam materijala za to pa moram lupetat bezveze i to mi se ne sviđa. Ako ima pobunjenika, neka se jave u komentare i navedu razlog zašto ova odluka nije dobra. Ako bude nešto zanimljivo sa slobodnih treninga u nadolazećim utrkama, to ću onda svakako istaknuti.
S obzirom da zbog vremena na slobodnim treninzima nije bilo puno akcije, u kvalifikacijama vozači nisu imali izbora već je morala početi borba za startnu poziciju. Tako smo par minuta prije početka Q1 imali formiranu kolonu u boksu jer su vozači htjeli postići što bolje vrijeme prije nego pojača kiša. Žrtva je na kraju bio Jenson Button koji je ispao zbog Glocka koji se izvrtio na startno ciljnoj ravnini. To je uzrokovalo žute zastave u posljednjem sektoru, pa se Button nije uspio izvući. Otpali su još vozači Caterhama, Marussije i Hispanije.
Vrijeme se stalno pogoršavalo i Q2 je prekinut 6 minuta prije završetka. Uzrok tome bila je velika količina vode na stazi i dosta vozača koji su se izvrtili. Kvalifikacije su nastavljene nakon 90 minuta, a s obzirom da je vrijeme i dalje bilo loše, momčadi nisu znale da li je bolji izbor guma za mokro ili intermedia. Redom su ispali Di Resta, Kobayashi, Rosberg, Ricciardo, Senna, Vergne i Perez.
Q3 pretvorio se u borbu za pole između Ferrarija, Red Bullova i Schumachera. Prvo su Alonso i Massa postavili najbrža vremena, no nakon toga su Webber i Vettel bili brži te zasjeli na čelne pozicije. Ubrzo nakon toga Schumacher ide iznenađujuće dobro te uzima čelnu poziciju, no nije potrajalo zadugo jer je Webber ponovno odvozio bolje vrijeme. Ipak, Alonso je u zadnjem pokušaju imao nešto drugačije planove, pa je osvojio svoj i Ferrarijev prvi pole nakon Singapura 2010. godine. Webber se morao zadovoljiti drugim mjestom, a sjajan treći završio je Schumacher.
Na dan utrke pitanje je bilo kakav će Ferrari biti u utrci. U prvom redu po prvi put ove sezone stajao je jedan Ferrari, a pokraj njega na oko neobičan Red Bull. Naime, livreja je bila nešto drugačija jer su iz Red Bulla odlučili da stave fotografije svih zaposlenika, zaplave ih i tako ostave koliko toliko originalan izgled.
Sam start utrke protekao je prilično mirno, Alonso je zadržao vodeću poziciju, a pratili su ga Webber i Schumacher. Vettel je izgubio dvije pozicije, no ubrzo ih je vratio. U sljedećem krugu došlo je do kontakta između Di Reste i Grosjeana. Britanac je izvukao deblji kraj zaradivši probušenu gumu, nakon čega se izvrtio pa je na kraju i odustao. Grosjean je u boksu zamijenio prednje krilo te nastavio utrku na posljednjem mjestu.
U 11. krugu došlo je do sudara između Maldonada i Pereza (iz današnje perspektive ništa čudno) u zavoju nakon DRS zone. Meksikanac je odustao, dok je Maldonado sebi uništio utrku te na kraju završio izvan bodova. Utrka nije bila ispunjena pretjeranom akcijom, događala su se pokoja pretjecanja, no Alonso je vodio utrku gotovo do samog kraja, a raspored na prvih pet pozicija nije se puno mijenjao. Jedini je Schumacher padao u poretku zbog pojačane degradacije guma i manjka konkurentnosti bolida u odnosu na druge.
Mark Webber odradio je zadnje zaustavljanje u boksu par krugova prije Alonsa, no na kraju su mu gume ipak bile u bolje stanju te je imao priliku za napad. To se i dogodilo tri kruga prije kraja, kada se Australac odlučno zaletio niz DRS zonu, pretekao Fernanda i otplovio do pobjede. Istu namjeru imao je i Vettel, no ipak nije dovoljno brz te je osvojio treće mjesto, tek treće postolje sezone.
Marku Webberu je ovo bila druga pobjeda na Silverstoneu, a pokazat će se krajem iduće godine i zadnja pobjeda u karijeri. Ova pobjeda označila je vrhunac sezone za Australca, izgledalo je da bi mogao u borbu za naslov kao prije dvije godine, no kasnije je imao dosta loših predstava i karijera je tako krenula silaznom putanjom.
1. Webber Red Bull-Renault 1h25:11.288 2. Alonso Ferrari + 3.060 3. Vettel Red Bull-Renault + 4.836 4. Massa Ferrari + 9.519 5. Raikkonen Lotus-Renault + 10.314 6. Grosjean Lotus-Renault + 17.101 7. Schumacher Mercedes + 29.153 8. Hamilton McLaren-Mercedes + 36.400 9. Senna Williams-Renault + 43.300 10. Button McLaren-Mercedes + 44.400 11. Kobayashi Sauber-Ferrari + 45.300 12. Hulkenberg Force India-Mercedes + 47.800 13. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 51.200 14. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 53.300 15. Rosberg Mercedes + 57.300 16. Maldonado Williams-Renault + 1 krug 17. Kovalainen Caterham-Renault + 1 krug 18. Glock Marussia-Cosworth + 1 krug 19. Pic Marussia-Cosworth + 1 krug 20. De la Rosa HRT-Cosworth + 2 kruga 21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 kruga Najbrži krug: Raikkonen, 1:34.661 Nisu završili: Vozač Momčad Krug Perez Sauber-Ferrari 14 Di Resta Force India-Mercedes 3 Petrov Caterham-Renault 1 Konačan poredak nakon 9 utrka: 1. Alonso 129 1. Red Bull-Renault 216 2. Webber 116 2. Ferrari 152 3. Vettel 100 3. Lotus-Renault 144 4. Hamilton 92 4. McLaren-Mercedes 142 5. Raikkonen 83 5. Mercedes 98 6. Rosberg 75 6. Sauber-Ferrari 60 7. Grosjean 61 7. Williams-Renault 47 8. Button 50 8. Force India-Mercedes 44 9. Perez 39 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Maldonado 29 11. Di Resta 27 12. Schumacher 23 13. Massa 23 14. Kobayashi 21 15. Senna 18 16. Hulkenberg 17 17. Vergne 4 18. Ricciardo 2
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za ovu utrku je bilo organizirano (vjerojatno prvo ikad) zajedničko gledanje F1 u jednoj birtiji u zapadnom dijelu Zg-a pa pozdrav ekipi koja je tada tome prisustvovala, ak čitate. ;) Bilo nas je 20-ak, a poslije utrke su došli Blažičko, Novak i Sopekica hahha i vozili smo krugove po Monzi čini mi se, a pobjednik je dobio i karte za trku :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Skroz sam zaboravio da je Renata tada bila u projektu :D
Koliko se sjećam je solidno odradila svoj dio posla.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako je meni bila predobra ta livreja od RB. Inače mislim da nisu stavili fotografije svih zaposlenih, nego mislim da je bila neka akcija fondacije Wings for Life, gdje je svako mogao biti na tom bolidu, samo je trebao donirati toj fondaciji sredstva.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hm,mislim da je to bilo još za vrijeme Davida Coultharda u Red Bullu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo kišice i eto ga na P3…..?
1
0