Izdvojeno

Minardi: Na kraju iduće godine mogli bismo ostati bez Mercedesa i Renaulta

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vlasnik ekipe Minardi, Giancarlo Minardi, tvrdi da bi Formula 1 do kraja iduće sezone mogla ostati bez dvije ekipe – Mercedesa i Renaulta.

O navodnoj prodaji Mercedesa priča se već nekoliko mjeseci, a kao potencijalni kupac spominjao se vlasnik Racing Pointa – Lawrence Stroll koji je u svoj tabor trebao povući i Tota Wolffa. Međutim, od toga vjerojatno neće biti ništa jer je Stroll u suradnji s Astonom Martinom odlučio rebrendirati svoju postojeću ekipu.

No, to ne znači da Mercedes ostaje u F1:

“Određeni glasovi kažu da Mercedes odlazi na kraju 2021. i da su spremni prodati ekipu. Ostali bi samo kao proizvođač motora.”

“Mercedesov predsjednik Ola Kallenius je manje sklon F1 nego njegov prethodnik, kao što smo vidjeli na VN Australije ove godine. Navodno je Wolff htio utrkivanje, ali Kallenius nije dozvolio.”

“Mercedes je pobjednička ekipa i vrlo su organizirani. Neće im biti teško pronaći kupce.”

Osim njih, na izlaznim vratima je po njemu i Renault:

“Renaultu je potrebna značajna financijska injekcija od strane francuske vlade kako bi spasili posao i održali firmu živom. Zato ne vjerujem da će ostati u F1 nakon 2021. godine.”

“Neće biti lako pronaći kupce jer oni trenutno ne izgledaju kao pobjednička momčad.”

Komentiraj

7 komentara

  1. F1 će preživjeti i to.
    Srećom, mi fanovi se ne moramo brinuti o okretanju velike love i spašavanju radnih mjesta. Dok god je na gridu 10-ak ekipa s ponajboljim vozačima na svijetu – ima svijetle budućnosti i za F1… i za one koji žele u njoj okrenuti koji milion tokom nekoliko godina.



    3

    2
  2. Ha, kad potencijalno ostale momčadi bi mogle značajno ojačati a oni počeli gubiti, sad najavljuju povlačenje.
    Tipično za Mercedes.
    A i ušli su tek samo kad im se potencijalno otvorio prozor za pobjeđivanje. Fuj.



    9

    9
  3. Tko je uvijek tu? Ferrari, i zato je poseban i zato treba imat veto, i zato…



    7

    4
    • Ayrton Senna
      LR7 Prikaži

      Da!! Samo oni jer tko su tamo nekavi McLarenići i Wiliamsići…



      8

      2
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Williamsić je tu tek od kraja 70tih. U 80tim i 90tim je osvojio određen broj prvenstava (svaka čast) i otada (20 godina) ih i nema previše. Osim toga nisu baš tvornička ekipa. Sve skupa, ipak jedna niža liga.

        Sa McLarenićem je druga stvar. Oni su ipak krenuli puno ranije (početkom 60tih), i od sedamdesetih su (uz neke posrtaje) stalno u vrhu (da se blago izrazim). Imaju i svoje pogone za cestovne automobile i dosta stabilnu financijsku situaciju. Zbog toga su jedini koji sa Ferrarijem stanu u istu rečenicu.

        Renaultić je (usprkos dugoj tradiciji i dobrim rezultatima) tu stalno u nekom ON/OFF modu i nikad ne znaš hoće li i sljedeće godine nastupati. Iako ih mogu razumijeti, to na kraju ispada malo neozbiljno.

        Mercedesić… Velika kompanija koja se pozove na neki tim otprije 50 godina, kupi engleski tim, uloži u njega tonu novaca i dogovori sa F1 upravom kakva će biti pravila (za svaki slučaj, zlu ne trebalo)… Ako se sad povuku to će biti stvarno jadno…

        Red Bullić? Na prvi pogled slična priča kao i sa Mercedesom, ali sa velikom razlikom – pokazali su da su tu i nakon što su prva mjesta presušila. Ostali su i dalje u F1 priči, sa vlasnikom kojem je stalo do utrkivanja. Još nisu u toj ligi, ali bi u budućnosti mogli postati jedna od većih F1 ekipa.



        4

        1
      • Evo raspadaju se Wiliamsići, a da je bila jos koja losa McLarenova sezona(kao na pocetku hibridne ere) ne bi ni oni bili daleko, iovako ce imat masovna otpustanja koliko sam procitao. I zato Ferrari :)



        1

        0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Navodno se Mazepin spominje kao mogući ulagač u renault.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni