F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ponovno proživljavanje sezone 2012: 6/20 – Nepravda za Schumachera

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Burna sezona se nastavlja, čak pet različitih pobjednika u isto toliko utrka, a kako je krenulo, ima prostora za njih barem četvoricu još, a to su Hamilton, Webber, Raikkonen i Schumacher. Mada ovaj popis vozača ne vrijedi toliko puno kad smo vidjeli da je na prošloj utrci pobijedio Maldonado u Williamsu…, dobro, možemo isključiti HRT, Marussiju i Caterham, ali ovo je Monako, utrka koju je 1996. završilo četvero vozača.

Na slobodnim treninzima nastavila se slična priča kao u Španjolskoj. Fernando Alonso bio je najbrži na prvom slobodnom treningu, a znakove života napokon je pokazao njegov timski kolega Felipe Massa. Brazilac je završio na šestom mjestu s nešto više od pola sekunde zaostatka. Na sljedećem treningu najbrži je bio Button, jedini s ispod 1:16, dok je drugi ponovno bio Grosjean. Preporođeni Massa završio je na trećem mjestu, par stotinki brži od Alonsa.

Treći slobodni trening dao je nešto jasniju sliku o tome tko bi se mogao boriti za pole position. Nico Rosberg postavio je najbolje vrijeme vikenda, dok su Massa, Vettel i Alonso završili vrlo blizu Nijemcu, tek 5 stotinki sporije. Ipak, prava zvijezda trećeg slobodnog treninga bio je Pastor Maldonado. Prvo se zabio u Pereza, a zatim se zabio u ogradu u casino zavoju – odlično za imidž nakon pobjede u Španjolskoj. Venecuelanac je zbog toga zaradio 10 mjesta kazne na gridu.

Ono što je uslijedilo u kvalifikacijama očekivao je malo tko. Prva kvalifikacijska runda prekinuta je nakon 6 minuta jer se Perez razbio te time uzrokovao crvenu zastavu. Time se razriješilo pitanje tko će se pridružiti Caterhamu, Marussiji i HRT-u na posljednjim pozicijama.

Q2 donio je dosta zanimljivosti. Na vrhu su se izmjenjivali Mercedes, Red Bull, Ferrari i McLaren, doduše samo onaj Lewisa Hamiltona. Drugi je na kraju ispao te je Button osvojio tek 13. mjesto, zaostavši na samom kraju ponovno cijelu sekundu za Hamiltonom. Britanac je potpuno pao u formi nakon sjajnog otvaranja sezone pobjedom u Australiji.

Zadnja kvalifikacijska runda donijela je nepredvidljivi juriš na pole position, no nitko se nije nadao da će na kraju Schumacher biti najbrži. Nijemcu je pole oduzet prije nego što ga je osvojio zbog one tulave kazne koju je dobio na VN Španjolske, dodijeljenu od strane bivših trkača koje je pobjeđivao, ali sada u ulozi sudaca. Oprostite mi na očitom sprdanju, ali dan danas se s gađenjem sjetim cijelog tog spleta okolnosti. VN Monaka bila je druga uzastopna utrka da osvajač pole positiona neće startati s prve pozicije zbog kazne.

Utrka ustvari nije bila suviše zanimljiva, mada nije bila baš tipična procesija u Monaku. Utrku je s pole positiona poveo Webber, Rosberg je zadržao drugu poziciju, a iza njih se dogodio pravi kaos. Alonso je stiskao Grosjeana prema zidu, koji nije imao gdje ići jer je pokraj njega bio Schumacher. Romain je tako zapeo za Schumachera, izvrtio se i zaustavio se poprečno u prvom zavoju. Kobayashi je doletio, zakačio ga i preletio solidnih par metara, no Sauber je izdržao te je Japanac nastavio utrku. Maldonado je svoje nade također posijao u prvom zavoju, pa je tako s prvog mjesta na prošloj utrci završio zadnji na ovoj.

Skoro metar u zraku.

Malu napetost utrci dala je potencijalna kiša, pa su se vozači što dužim stintovima pokušavali održavati na životu da ne bi morali dva puta ići u boks. Do 30. kruga svi vozači s vodećih pozicija otišli su u boks, samo je još Vettel ostao na stazi, do dalekog 46. kruga. Nijemcu se to isplatilo te je uspio oteti poziciju Lewisu Hamiltonu. Poredak prve šestorice je tada bio Webber, Rosberg, Alonso, Vettel, Hamilton i Massa.

Malo neizvjesnosti pri kraju utrke dala je lagana kiša koja je stisla prva četiri vozača, no nije bilo prilike za pretjecanje ili poveći rizik za malo spektakla. Mark Webber prošao je ciljem prvi, što mu je bila druga pobjeda u Monaku, a čime je postao šesti pobjednik sezone u isto toliko utrka. Drugi najbrži bio je Rosberg za svoje prvo postolje u Monaku i drugo postolje sezone, dok je Alonso završio treći. Zanimljivo je da su njih trojica u cilju bili na razmaku manjem od jedne sekunde.

 1.  Webber        Red Bull-Renault           1h46:06.557
 2.  Rosberg       Mercedes                   +     0.643
 3.  Alonso        Ferrari                    +     0.947
 4.  Vettel        Red Bull-Renault           +     1.343
 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     4.101
 6.  Massa         Ferrari                    +     6.195
 7.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    41.500
 8.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    42.500
 9.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    44.000
10.  Senna         Williams-Renault           +    44.500
11.  Perez         Sauber-Ferrari             +    1 krug
12.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +    1 krug
13.  Kovalainen    Caterham-Renault           +    1 krug
14.  Glock         Marussia-Cosworth          +    1 krug
15.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +   2 kruga

Najbrži krug: Perez, 1:17.298

Nisu završili:

Vozač         Ekipa                      Krug
Button        McLaren-Mercedes             71
Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari           66
Pic           Marussia-Cosworth            65
Schumacher    Mercedes                     64
Petrov        Caterham-Renault             16
Kobayashi     Sauber-Ferrari                6
De la Rosa    HRT-Cosworth                  1
Maldonado     Williams-Renault              1
Grosjean      Lotus-Renault                 1

Poredak u prvenstvu nakon 6 utrka:                

 1.  Alonso        76        1.  Red Bull-Renault        146
 2.  Vettel        73        2.  McLaren-Mercedes        108
 3.  Webber        73        3.  Ferrari                  86
 4.  Hamilton      63        4.  Lotus-Renault            86
 5.  Rosberg       59        5.  Mercedes                 61
 6.  Raikkonen     51        6.  Williams-Renault         44
 7.  Button        45        7.  Sauber-Ferrari           41
 8.  Grosjean      35        8.  Force India-Mercedes     28
 9.  Maldonado     29        9.  Toro Rosso-Ferrari        6
10.  Perez         22       
11.  Di Resta      21       
12.  Kobayashi     19       
13.  Senna         15       
14.  Massa         10       
15.  Hulkenberg     7       
16.  Vergne         4       
17.  Schumacher     2       
18.  Ricciardo      2

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Koliko se Sumaheru nije dalo na pocetku 2013, steta



    1

    0
    • F1puls ivanh Prikaži

      Nakon 6 utrka imao je 2 boda ?! ..ne mogu ni zamisliti kolike su bile frustracije….s*ebali mu nastavak karijere maximalno😔..šteta



      1

      0
      • nisu MS sje*ali nastavak karijere nego su mu sje*ali ŽIVOT ! da je mercedes “isporučija” michaelu sve ono šta je treba , pouzdanost MS bi posli prvih 7 trka umisto 2 ima gomilu bodova …. u australiji je starta sa P 4 , odusta sa P 3 posli 10 krugova , u kini sa P 2 , odusta posli 11 krugova sa P 2 , malezija , start sa P 3. i zbog grosjeana “propadanje” na P 16. , ipak na kraju 10 . u konfuznoj trci , djelom “mokroj” šta bi MS odgovaralo da nije bilo RG . u bahreinu problemi sa zatvaranjem DRS – a + kazna od 5 mista , start sa P 22 .. ipak na kraju 10. i bod . španjolska .. ne bi želija bit arbitar ,pogleda sam jedinu snimku koju sam naša na you tubu koja je tako “brza” da ništa nisam moga vidit . neki komentari spominju snimku iz helihoptera di se vidi da je BS 2 X minja smjer , a ako je to točno hm . u to se uklapa i dio rakićeve kolumne “Nijemcu je pole oduzet prije nego što ga je osvojio zbog one tulave kazne koju je dobio na VN Španjolske, dodijeljenu od strane bivših trkača koje je pobjeđivao, ali sada u ulozi sudaca. Oprostite mi na očitom sprdanju, ali dan danas se s gađenjem sjetim cijelog tog spleta okolnosti. ” s obzirom na konfiguraciju staze koja bi “pokrila” mane tadašnjeg mercedesa , iskustvo MS moguća je bila i pobjeda nijemca da nije bilo kazne . kanada opet odustajanje zbog problema sa “krilom” . meni je dovoljna bila izjava brawna koji je izjavija da su izdali MS ( zbog mnogih problema ) i da trebaju poraditi na pouzdanosti bolid michaela jer npr NR u ISTOM bolidu u prvih 7 trka nije ima nikakvih teh problema ! s obzirom na rezultate Q bez problema koje je ima MS bi vjerovatno ima bodova ka i NR ( 67 ) , možda čak i neki bod više , a sa vozačima na 5. i 6. mistu posli 7 trka prvenstva možda merc i ne bi diga ruke od razvoja bolida na pola prvenstva jer npr solidni NR koji je u 14 trka 10 X osvaja bodove zadnjih 6 trka bod nije ni vidija ! uglavnom , mislim da je mercedes “zalužan” za sje*avanje nastavka karijere i života MS . od 13 odustajanja 9 je bilo zbog teh problema kroz 2011. ( 5 , 3 zbog teh problema ) i 2012. ( 8 , 6 zbog teh problema ) , a da se merc “diza” kroz 2011./12. ( umisto obrnuto ) , da je bija bar upola ka šta je zadnih 6 sezona gotovo sam siguran da bi MS osta u mercedesu jer bi vidija potencijal . tada ne bi presata virovat , ne bi odusta , umisto na kobnom skijanju bija bi na pripremama za sezonu 2013. . možda ne bi uopće ni ostvarija neku pobjedu ali bi bija živ , zdrav , gledali bi ga kako daje podršku ( i poneki savjet zar ne ? ) sinu micku koji bi uz tatino prisustvo valjda brže napredova . nije nevažna i činjenica da tada LH ne bi vozija mercedes i ko zna šta bi bilo sa englezom . nije važno sje*avanje karijere , meni često “bubnja” u glavi da mu je merc zapravo sje*a život…..



        9

        2
        • F1puls ivanh Prikaži

          Slažem se u potpunosti.
          Čudim se da Brown nije mogao “srediti ” Michaelovu garažu ,nego su tražili drugog vozača, a MS je mogao voziti još barem 3-4 godine.I dobro je rekao Brown-jednostavno su ga izdali.😔



          2

          1
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Mercedes mu nije uništio niti karijeru niti život. Dobio je najbolji mogući bolid koji su mu je Mercedes mogao isporučiti. Osim ako neko ne implicira da su mu namjerno davali lošiji bolid od njegovog kolege?
          To što su se neke stvari iskomplikovale u njegovom životu nema veze sa Mercedesom, jer nije Schumacher otišao iz Mercedesa jer je “izgubio viru”, već zato što su se u Mercedesu odlučili da ga zamjene sa Hamiltonom. U slučaju da ih je Hamilton odbio, backup je bio quick Nick.

          Što se tiče kvarova u Mercedesu, koji su pogađali samo njegovu garažu, keko bi rekao da je možda je do stila vožnje? Taj argument se često upotrijebi kad se objašnjavaju kvarovi konkurencije. npr. kad @Avalon objašnjava kvar Hamiltona u Brazilu 2007 ;)



          3

          7
        • Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

          Har Kl … vidiš kad i ako želim nekome direktno odgovorit “navedem” ga da ne bude zabune . ne radim to u stilu “mačak oko vruče kaše” da bi na kraju citirajući ” “izgubio viru” da bar meni do znanja kome repliciraš ;) . a možda se tebi gadi spomenuti kome upućuješ repliku ali samo ako sam ja taj ? :) :):) možda je bolje da si osta suzdržan ka i do sada nego da se blamiraš u pokušaju diskreditacije onoga šta pišem . nešto ti smeta ? tražiš “rupu” da bi me pobija ? uz napomenu kako je merc da MS najbolji mogući bolid koji su mogli isporučit … npr sa ovim “Osim ako neko ne implicira da su mu namjerno davali lošiji bolid od njegovog kolege? pitaj direktno jesam li na to mislija kad već to nisi moga pronač u komentaru ka nekakav dokaz za svoje insinuacije :) ako misliš da si me ovim dotka i likuješ sugerira bi ti da pošalješ mail brawnu i upitaš ga zašto je izjavija da su izdali MS . pitaj ga i jesu li mu namjerno davali lošiji bolid od bolida kojeg je vozija NR . objasni mu da neko ( neki avalon ) sigurno implicira to pišući komentare na F1 pulsmedia , da ti je dopiz*ija , da želiš raskrinkat njegove ( moje ;) ) laži i da želiš javno objavit taj brawnov odgovor ka krunski dokaz mojim insinuacijama koje stalno koristim . još jedino trebaš pronać vezu između implikacija ( valjda mojih koje nisi pronaša u postu ali lukav kakav jesi si otkrija između redova zar ne ? :) :) ) i tvojih insinuacija u svrhu borbe za istinu kontra lažljivog mene :) :) :) da , jbga , razotkrija si me i kad su kvarovi u pitanju .. opet sam nešto implicira bez muda da budem direktan ka neki .. npr ti . naravno da su kvarovi merca bili posljedica nerafiniranoga stila vožnje MS . da je vozija rafinirano ( e da je to MS ikad zna ) ne bi ima npr problema sa ovjesom ( australia ) kotačem ( kina 2012. kad je NR pobjedija ) , pritiskom goriva ( MC ) , “krilom” ( kanada ) jer ovo su sve odustajanja vezana uz stil vožnje zar ne Har KI :) :) :) znaš li koliko je puta zbog kvara mjenjača MS odusta od 1991. do kraj 2006. tj u 249 trka ? 2 X … u japanu 1992. , silverstone 1996. znači svakih 125 trka jedno odustajanje zbog mjenjača . ka rookie je ima jedno u 21. trci karijere pa ispada da je ima bolji stil vožne ka neiskusan nego ka preiskusan u mercu jer je tu ima DVA odustajanja u sezoni 2012. na ovo nikad ne bi obratija pažnju da mi ti nisi otvorija oči . btw , pošalji još jedan mail brawnu sa pitanjem zašto je izjavija da trebaju poradit na pouzdanosti bolida MS kad eto ti VALDA znaš da je MS svojim stilom cožne uništava bolid i zbog toga ga niko nije moga “sredit” da bude pouzdan zar ne ? MS je cilu karijeru bija poznat ka papak koji nije razumija mehaniku , bolid i zato je “pržija” bolide do odustajanja zar ne ? dokaz ovome je i izjava brawna “Njegovo ZNANJE , zrelost bili su od neprocjenjive vrijednosti kada je dolazilo do udruživanja aerodinamičara, stručnjaka za ovjes ili gume. Mogao je tačno reći šta se treba raditi. Michael je bio jako bitan za vrijednosti koje bi tim trebao posjedovati—radna etika, disciplina, predanost. Michael Schumacher je tim vrijednostima podigao Mercedes na novu razinu—njegov uticaj je bio veći od mog . Michael je značajno pridonio organizaciji i strukturi momčadi koja danas pod imenom Mercedes-Benz niže naslove.” 100 % je brawn laga kad je ovo priča novinarima ;) da , da u pravu si ( ka i obićno ) kad napišeš “… nije Schumacher otišao iz Mercedesa jer je “izgubio viru”, već zato što su se u Mercedesu odlučili da ga zamjene sa Hamiltonom.” to je očito i iz izjave browna “Ako Schumacher osjeća da to više nije kako bi trebalo biti – u tom slučaju trebamo razgovarati s njim. Ne možete nikoga prisiliti da radi nešto što ne želi. Vjerujemo u njega i on je važan dio našeg tima. Uvjeren sam da će on ipak PRODUŽIT SVOJ UGOVOR ” očito je iz citiranog da sam brblja o gubitku vire MS … kad je ono istica ugovor MS sa mercom ? 2012. ? znači , MS su dali “nogu” dovodeći LH , a brawn se nada produljenju ugovora sa MS !?!??! mislim da sam čak pročita na jednom portalu ( GP 1 možda ) kako su MS čekali do zadnjeg časa da produži ugovor no on to nije valjda razočaran velikim djelom i 2012. nije uradija čime je “otvorija vrata” LH . a ovo o backup – u nicku heidfeldu ( u slučaju da nije doša LH ) je opet tvoja točna informacija potvrđena izjavom rozberga iz 2010. “onda me Ross Brawn odjednom nazvao i rekao ‘tvoj momčadski kolega neće biti Jenson Button ni Nick Heidfeld, bit će Michael Schumacher” :) :) :) kvarovi i stil vožnje ? pišeš “Taj argument se često upotrijebi kad se objašnjavaju kvarovi konkurencije. npr. kad @Avalon objašnjava kvar Hamiltona u Brazilu 2007 ;) ” a bi li ti uspija citirat kako sam to ja objasnija kvar hamiltona u brazilu 2007. ? ne bi jer brbljaš bez veze , pokušavaš “auditoriju” prodat muda pod bubrege jer ko će provjeravat kad vjerodostojni Har KI to napiše ? ali valjda ja znam koji sam o tome pisa a ? ;) možda , valjda dosta ljudi voli , prati F 1 ali ne poznaje strojeve no na tvoju žalost to je meni struka ;) moga bi parafrazirat samog sebe … napisa sam da je u pokušaju vračanja pozicije koju je izgubija od alonsa u 3. šikani LH blokira kotače , izletija sa staze . MOŽDA se zbog toga poremetila elektronika zbog koje je ima problema ( mjenjač ) zbog čega je u 8. krugu pa na 18. misto . posli 30ak sekunda je uspija resetirat računalo bolida i na kraju trku završija na 7. mistu . ;) čak da i nemam pojma o strojevima bija bi glup da napišem da je stil vožnje LH kriv za “black out” računala bolida . da to pokušam “prodat” na portalu . e Har Ki da te upozorim … pazi da eventualnim agresivnim stilom paljenja TV – a ne sje*eš elektroniku TV – a ili stoja za pranje rublja :) :) :)



          8

          4
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          @Avalon, ja sam ti direktno odgovorio u mjeri kojoj sam ja htio. Stavio sam navodnike i @ tamo gdje sam ja htio. A valjda se i pretpostavlja da ako kliknem na repliku tebi, da tebi i repliciram
          Okani se šuplje priče i kilometarskog posta, u kojem ponavljaš fraze s ciljem da u startu ubiješ volju drugima za repliku. Bar što se tiče dešavanja u Mercedesu. Znam da se nećeš okanuti, ali valjda ćeš razumjeti da je to pravi razlog što izbjegavam da ti repliciram. Ne radi se o nikakvom hejtu ili diskreditiranju
          Činjenica br.1
          MS je mogao ostati u timu da je htio i da je bio posvećen timu onoliko koliko se od njega očekivalo. Zašto se to nije desilo, ne znamo, ali sigurno nije zbog njegovog nedostatka vire, kako ti navodiš.
          Činjenica br.2
          Ros Brawn, kojeg citiraš je također odletio iz ekipe godinu dana od odlaska Šumahera. Bolje bi bilo da čitaš izjave od Fry-a, Laude ili Wolfa.
          Činjenica br.3 Šumaher je 2011. a ne 2012. izjavio da neće produžavati ugovor, već će raditi kao Mercedesov ambasador.
          Činjenica br.4 kandidat za njegovo mjesto je bio Nick Heidfield još tokom zime (dok Šumaher još nije bio “izgubia viru”).
          Činjenica br.5 dolaskom novog vozača, koji je sa sobom doveo i dva mehaničara, ekipa se preporodila i omogućila tom vozaču da dođe do 4. mjesta u WDC. nakon čega se pretvorila u šta je se pretvorila.
          Koliko je ta ista ekipa, koja je uništila život Šumaheru, bila dobra svjedoči i rotacija mehaničara između vozača, 2016.
          Činjenica br.6 ta situacija sa Hamiltonom, nema veze sa vozačkim stilom bilo kojeg vozača. Čak ni u “možda” situacijama.
          LP



          5

          3
        • Ferrari AMG Prikaži

          Avalon

          Mercedes je kriv sto je Michael pao na skijanju jer mu nisu isporucili dobar bolid i tako ga zadrzali u utrkivanju. Aha, pa da ima logike – u avalonistanu.



          3

          1
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Nama koji jos uvijek koristimo “dark mode” je tesko vidljiv crni tekst ( tablice , poredak .. ).
    Ali to nije problem portala ( jer inace je pozadina bijela ) , nego nas vjernih stovatelja dark mode-a :D.



    2

    1
  3. Jenson Button Lotus Prikaži

    Prekrasna slika McLarena, u sezoni ekstremno ružnih stepenastih noseva. Moj omiljeni!



    1

    1