Esport

Russellu drugu pobjeda zaredom na virtualnoj VN Monaka

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell je izašao kao pobjednik virtualne VN Monaka, koja je bila prva ulična utrka koja se virtualna održala. Do druge pozicije je došao Mercedesov Esteban Gutierrez dok je zadnje mjesto na postolju uzeo Ferrarijev Charles Leclerc. Russell je završio s 39 sekundi prednosti ispred drugoplasiranog.

Kišne kvalifikacije su dočela vozače, a najspretniji se u takvim uvjetima pokazao Pietro Fittipaldi, koji je postavio najbrži krug i to četiri desetinke brže od Russella. No, Britanac je odličnim startom uspio preskočiti Fittipaldija, koji nije imao baš tako bajan start, te je odmah pao na četvrto mjesto.

Leclerc je u svojim rukama imao drugu poziciju, sve dok nije došlo do kontakta s Gutierrezom na izlasku iz tunela. Leclerc se izvrtio te tako pao na treće mjesto i to samo tri kruga prije kraja utrke. S devete pozicije do četvrte stigao je Red Bullov F1 vozač Alexander Albon.

Peto mjesto je zauzeo Arthur Leclerc u drugom Ferrariju, koji je iza sebe ostavio Pietra Fittipaldija u Haasu te Landa Norrisa u McLarenu. Osmo mjesto je zauzeo Nicholas Latifi (Williams), a krug desetorice u zatvorili Louis Deletraz (Haas) te David Schumacher (Racing Point).

Na ovoj utrci smo vidjeli još dva F1 vozača koja su se pridružila, a to su Valtteri Bottas te Esteban Ocon. Međutim, Ocon, zbog tehničkih poteškoća, nije uspio nastupiti, dok je Bottas nakon kontakta na startu utrke, pao na začelje poretka, ali sjajnom vožnjom došao do 11. mjesta.

Sljedeća utrka je na rasporedu za dva tjedna u Azerbajdžanu! Cijelu utrku možete pogledati ovdje.

Komentiraj

1 komentar

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kul
    kakvo je bodovno stanje ? jel lec i dalje prvi?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni