Ponovno Jordan u potpunosti mijenja svoju vozačku postavu, pa umjesto Barrichella koji je otišao u novi Stewart GP te Brundlea koji je postao TV komentator momčad za 1997. dovodi dva debitanta, Michaelovog mlađeg brata Ralfa Schumachera te Giancarla Fisichellu(iako Fisichella tehnički i nije bio debitant, budući da je povremeno nastupao za Minardi sezonu prije). Rezultati su bili značajno bolji u odnosu na prošlu sezonu, budući da je tijekom sezone ostvarila 3 podija, od toga 2 Fisichella i jedan Ralf, a Fisichella je bio na putu do pobjede na Hockenheimu dok nije naletio na krhotine na stazi što mu je oštetilo radijator. Ali na utrci u kojoj je Ralf ostvario svoj prvi podij došlo je do kontakta između njega i Fisichelle zbog čega je Fisichella morao odustati iz utrke. Iako je sezonu momčad završila na 5. mjestu, momčad je rasla i pokazala da može zaprijetiti i vodećim momčadima. Momčad je te sezone u suradnji sa glavnim sponzorom Benson & Hedgesom predstavila zanimljivu livreju sa zmijom na nosu bolida poznatom kao Hissing Sid. Razne životinje na nosu Jordanovih bolida postat će zaštitni znak Jordana u sljedećih nekoliko godina.
Na kraju sezone Fisichella odlazi u Benetton, a zamjenjuje ga svjetski prvak iz 1996. Damon Hill koji je napustio loši Arrows. Osim toga, Peugeot je otišao u Prost GP, pa se momčad okrenula Mugen-Hondi kao dobavljaču motora, a s njim dolazi i Repsol kao dobavljač maziva i goriva umjesto Totala. Iako rezultati u početku sezone nisu bili dobri zbog nepouzdanog motora, Mugen-Honda tijekom sezone uspijeva riješiti te probleme i Jordan ponovno postaje konkurentan. Vrhunac sezone je svakako pobjeda Damona Hilla na Velikoj Nagradi Belgije, što je bila ujedno i prva pobjeda momčadi u Formuli 1, a Ralf Schumacher je 2. mjestom dodatno uljepšao slavlje momčadi. Ali tu pobjedu je malo umrljala “momčadska odredba” o Schumacherovom nenapadanju Damona Hilla, budući da se Schumacher približavao Hillu i taj bi mogući dvoboj po užasnim uvjetima na stazi ugrozio pobjedu momčadi. Sezonu je momčad završila na 4. mjestu, najboljem dosad, ispred Benettona.
Ponovno promjena u vozačkoj postavi Jordana. Iz Williamsa je došao Heinz-Harald Frentzen iz Williamsa, a u kontra smjeru je otišao Ralf Schumacher. Bolid momčadi je u Frentzenovim rukama bio iznimno konkurentan, stalno pri vrhu, što je rezultiralo dvjema pobjedama i 4 podijima do Velike Nagrade Europe, zbog čega je Frentzen dio vremena bio u borbi za naslov. Svakako posebna utrka je Frentzenova pobjeda na Velikoj Nagradi Francuske kad je momčad izvojevala pobjedu u promjenjivim uvjetima izvrsnim taktičkim rješenjima potpomognutim čovjekom koji im je slao podatke o vremenu sa obližnjega aerodroma, budući da su instrumenti za vrijeme na aerodromu bili precizniji nego oni koje su F1 momčadi imale. Uoči Velike Nagrade Europe, Frentzen je imao velike šanse za naslov, a i u utrci je bio velik dio vremena u vodstvu, ali šanse za naslov su otišle u vjetar nakon kvara elektronike u 32. krugu dok je bio u vodstvu nakon boksa. Svejedno, sezona je za Frentzena i Jordan bila iznimno uspješna, budući da su i Jordan i Frentzen završili na 3. mjestu momčadskog, odnosno vozačkog poretka. S druge strane, Hillova sezona je bila loša, s tek povremenim nastupima u bodovima i mnogo odustajanja te se on umirovio na kraju sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jordan, zviri i beštimje
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
prelipi su. iz kojeg god kuta da ih slikaš.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uzeo mi komentar iz prstiju…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@F12000
:klanjam: :pivo:
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mali ispravak – u Francuskoj nisu dobili vrijednu informaciju o vremenu iz zračne luke već su poslali svog čovjeka (koji je inače onako bio manje važan član i bio je zadužen većinom za čuvanje stvari po noći, pakiranje i slične gluposti) s mobitelom u pravcu iz kojeg su mislili da bi mogla doći kiša. I dok je McLarenu i ekipi njihova prognoza javljala da kiše vjerojatno neće biti na stazi Big Dave (kako su zvali tog tipa) je javio da kiša pada kao luda i da nema namjeru stati. Zbog tog poziva je jedini Jordan napunio Frentzenov bolid do čepa, dok su drugi imali informacije da će kiša brzo prestati te su kasniej još jednom morali u boks.
Frentzen prvotni nije bio oduševljen odlukom jer je punim bolidom na potpoljenoj stazi bilo jako teško upravljati. Ali se odluka na kraju pokazala dobitnom.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1-2 jordana, svršava san :s mislin da je tu utrku schu u sudaru sa coulth napravia trokolicu od svog ferarija.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam,meni je ovaj tekst preromantičan <3
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
može i tako, jordan team – romantična priča f1 :D
a mislin pgledaj ovo, kad si nešto ovako vidio u novijoj f1?
https://thumbs.gfycat.com/OilyEllipticalAstrangiacoral-size_restricted.gif
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Žuti jordan je za mene simbol najdražeg doba formule 1. Doba Mike, Schumachera i ergele vozača koji su mi bili nekako najdraži do sada. Možda je razlog i nostalgija i tadašnje f1 igre kao Grand prix serija i F1 Challenge 98-02.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i ovako nema tu nimalo mrlje sve je jasno ko dan…a još kad se pogleda argentina 97 i šta je veleumni ralf po perfektnom vrimenu napravio i timu i fisikeli i nakraju i sebi (teoretski su i tada mogli do 1-2)…pa eddia bi tribalo strpat u ludnicu da ih je pustio da se utrkuju po natopljenoj spa.
btw tada je stariji brat michael prvom prilikom uvatio eddia nezadovoljan odredbom i tražio da mu pojasni zašto nije pustio ralfa naprid. i tada je otkupio ralfov ugovor i eddie je dobio i lovu i frentzena. bingo reka bi. jeli zna neko nešto više o ovome?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ok naša san nešto, taj dan se mićo baš igra lovice, coultharda nije ulovio ali eddia bogami je :s
https://www.gpfans.com/en/articles/3904/i-told-schumacher-f-off-out-of-my-garage/
https://www.motorsport.com/f1/news/spa-1998-belgian-gp-crashes/4797303/
2
0