Marko Rakić: Statistika, zanimljivosti, povijest

Ponovno proživljavanje sezone 2012: 4.5/20 – Zagrijavanje za Europu

Piše: Marko Rakić

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su za 2009. ukinuta, unutarsezonska testiranja ponovno su vraćena za 2012. godinu. Dok su jedni vidjeli benefite (uglavnom oni s većim budžetom i problemima s bolidom), drugi nisu bili oduševljeni zbog ionako visokih troškova u samoj sezoni. Bilo kako bilo, testiranje je započelo 1. svibnja na stazi Mugello u Italiji, što je već samo po sebi bilo neobično s obzirom da se tamo nikad nije održala utrka Formule 1. Mark Webber dao je komentar o stazi:

“Bilo bi sjajno održati utrku ovdje, ali ova staza je prebrza za testiranje. U kalendaru nema niti jedne staze koja je nalik ovoj.”

Negodovanja su bila vrlo jasna, Mugello je veoma brza staza (prosječna brzina od 220km/h) na kojoj se nikad nije vozila utrka, ispitivanja su bila manje vrijedna nego ona na Catalunyi, a jedina stvar u kojoj su vozači uživali su brzi zavoji kakve pruža malo koja staza u kalendaru.

Na testiranja nije došla momčad HRT-a, a najveće nade u test polagao je Ferrari koji je imao brojne probleme na prve četiri utrke. Tako je momčad iz Maranella donijela novo stražnje krilo, modificiranu podnicu te novi ispušni sustav.

Prvi dan testiranja djelomično je pokvarila kiša, no opet je bilo dovoljno vremena za odraditi neka testiranja po suhom vremenu. Fernando Alonso bio je najbrži vozač na kraju dana, dok je drugi najbrži bio njegov prijatelj Webber. Na ovom testu nastupio je Jules Bianchi koji je za Force Indiju odvozio osmo najbolje vrijeme. Na dnu ljestvice bio je Schumacher s tek pet krugova i niti jednim mjerenim.

Drugog dana testiranja se pričalo o tome da Sauber isprobava dvostruki DRS po uzoru na Mercedes, no iz momčadi su to brzo opovrgnuli, rekavši kako im to nije financijski isplativo u odnosu na ono što bi dobili. Zadnja dva dana testiranja najbolja vremena postavljao je Romain Grosjean u Lotusu, pokazavši time stabilnost i konstantne rezultate momčadi.

Nezadovoljstvo testiranju na Mugellu pokazalo je još mnogo vozača i šefova momčadi, a Boullier i Horner su išli korak dalje te rekli kako je to bilo bespotrebno trošenje novca. Za kraj, Michael Schumacher dao je kritiku Pirelliju u smislu da mješavine guma nisu dobro raspoređene.

“Vozimo kao po sirovim jajima.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži
    x1

    Taj Pirelli je baš napravio sam sebi antireklamu . Ja nema šanse da ikad u životu kupim Pirelli gume jer ću nakon 50 km javljat u “team radio” , “Bono,my tyres are dead ” :D
    Vratite nam Michelinke čovječe :)



    7

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni