F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ponovno proživljavanje sezone 2012: 4.5/20 – Zagrijavanje za Europu

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su za 2009. ukinuta, unutarsezonska testiranja ponovno su vraćena za 2012. godinu. Dok su jedni vidjeli benefite (uglavnom oni s većim budžetom i problemima s bolidom), drugi nisu bili oduševljeni zbog ionako visokih troškova u samoj sezoni. Bilo kako bilo, testiranje je započelo 1. svibnja na stazi Mugello u Italiji, što je već samo po sebi bilo neobično s obzirom da se tamo nikad nije održala utrka Formule 1. Mark Webber dao je komentar o stazi:

“Bilo bi sjajno održati utrku ovdje, ali ova staza je prebrza za testiranje. U kalendaru nema niti jedne staze koja je nalik ovoj.”

Negodovanja su bila vrlo jasna, Mugello je veoma brza staza (prosječna brzina od 220km/h) na kojoj se nikad nije vozila utrka, ispitivanja su bila manje vrijedna nego ona na Catalunyi, a jedina stvar u kojoj su vozači uživali su brzi zavoji kakve pruža malo koja staza u kalendaru.

Na testiranja nije došla momčad HRT-a, a najveće nade u test polagao je Ferrari koji je imao brojne probleme na prve četiri utrke. Tako je momčad iz Maranella donijela novo stražnje krilo, modificiranu podnicu te novi ispušni sustav.

Prvi dan testiranja djelomično je pokvarila kiša, no opet je bilo dovoljno vremena za odraditi neka testiranja po suhom vremenu. Fernando Alonso bio je najbrži vozač na kraju dana, dok je drugi najbrži bio njegov prijatelj Webber. Na ovom testu nastupio je Jules Bianchi koji je za Force Indiju odvozio osmo najbolje vrijeme. Na dnu ljestvice bio je Schumacher s tek pet krugova i niti jednim mjerenim.

Drugog dana testiranja se pričalo o tome da Sauber isprobava dvostruki DRS po uzoru na Mercedes, no iz momčadi su to brzo opovrgnuli, rekavši kako im to nije financijski isplativo u odnosu na ono što bi dobili. Zadnja dva dana testiranja najbolja vremena postavljao je Romain Grosjean u Lotusu, pokazavši time stabilnost i konstantne rezultate momčadi.

Nezadovoljstvo testiranju na Mugellu pokazalo je još mnogo vozača i šefova momčadi, a Boullier i Horner su išli korak dalje te rekli kako je to bilo bespotrebno trošenje novca. Za kraj, Michael Schumacher dao je kritiku Pirelliju u smislu da mješavine guma nisu dobro raspoređene.

“Vozimo kao po sirovim jajima.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1182 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži
    Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

    Taj Pirelli je baš napravio sam sebi antireklamu . Ja nema šanse da ikad u životu kupim Pirelli gume jer ću nakon 50 km javljat u “team radio” , “Bono,my tyres are dead ” :D
    Vratite nam Michelinke čovječe :)



    7

    2