F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Jordan: Prvi uspjesi i stvaranje imidža

Ante Maras

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Za 1994. Jordan je odlučio zadržati vozačku postavu koju su činili Rubens Barrichello i Eddie Irvine, a i ostali su vjerni Hartu za ovu sezonu po pitanju motora. Ali početak sezone je bio loš za momčad budući da je Eddie Irvine izazvao strašan sudar na Velikoj Nagradi Brazila u kojem su sudjelovali Jos Verstappen, Eric Bernard i Martin Brundle. Iako je kažnjen sa samo 1 utrkom kazne, nakon njegove žalbe da mu se ukine kazna FIA mu produžuje kaznu na 3 utrke u kojima su ga mijenjali Aguri Suzuki i Andrea de Cesaris. Ali već u drugoj utrci sezone, na Velikoj Nagradi Pacifika, Barrichello 3. mjestom donosi prvi podij Jordanu u njihovoj povijesti. Sve se činilo kao bajka, ali već na sljedećem vikendu u Imoli Barrichello zamalo pogiba nakon stravičnog sudara u kvalifikacijama, što je označavao početak crnog vikenda u Imoli. Momčad se nakon tog šoka uspjela oporaviti te sjajnim nastupima uspjela osigurati 5. mjesto na ljestvici, a svakako veliki uspjeh te sezone je i pole position Rubensa Barrichella u kvalifikacijama za Veliku Nagradu Belgije u izmjenjenom Spa-Franchorchampsu sa umjetnom šikanom u Eau Rougeu.

Rubens Barrichello za upravljačem Jordana 194 na Velikoj Nagradi Velike Britanije; Martin Lee

Za sljedeću sezonu, iako su zadržali istu vozačku postavu, su promijenili dobavljača motora, Hart su zamijenili Peugeotom, a time su ujedno promijenili proizvođača maziva i goriva, umjesto južnoafričkog Sasola došao je francuski Total. Sezona je polučila ponešto slabiji uspjeh nego sezonu prije obzirom na česta odustajanja, ali na Velikoj Nagradi Kanade Barrichello i Irvine drugim i trećim mjestom osiguravaju prvi dvostruki podij momčadi. Isto tako, Eddie Irvine je na Velikoj Nagradi Belgiji doživio “vatreno” dolijevanje goriva kad se prosulo gorivo iz crijeva u trenutku kad je mehaničar izvadio crijevo iz bolida, što je izazvalo veliki požar, zbog čega je morao odustati iz utrke.

Eddie Irvine za upravljačem Jordana 195 na Velikoj Nagradi Velike Britanije 1995. godine; Fox 1

Na kraju 1995. Eddie Irvine napušta Jordan i odlazi u Ferrari, a zamjenjuje ga iskusni Martin Brundle koji je došao iz Ligiera. Za 1996. Jordan sklapa sponzorski ugovor s proizvođačem duhana Benson & Hedges, a ta suradnja će ostati upamćena kao jedna od jedna od najprepoznatljivijih u povijesti moderne Formule 1. Zbog tog sponzorstva, Jordanovi bolidi mijenjaju boju u žutu tijekom početnog dijela sezone, a ostatak sezone u zlatnu. Unatoč činjenici da momčad nije osvojila nijedan podij te sezone, redovitim nastupima u bodovima sezonu su završili sa 22 boda, bodom više nego prošle sezone te na 5. mjestu, što je 1 mjesto bolje od prošle sezone.

Jordan 196 Rubensa Barrichella; Valder137

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Maras
Pulsmedia autor
58 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Ako smijem napisati jednu opasku, Rubens se znao ljutiti na Eddieja Irvinea kad bi razgovarali o bolidu i kada bi Rubens upitao Irvinea u kojoj brzini prolazi tim i tim zavojem a Eddie mu ne bi znao odgovoriti .
    Naime,Eddie je to radio po osjećaju,nije razmišljao o brzinama.



    5

    0
  2. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Govorio je o tome Rubens u Beyond the Grid…



    2

    0
  3. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Ako smijem malo “otići u F1 budućnost” u ovoj priči….. a da se ne ljutite na mene. :trep:

    Za sljedeću sezonu, iako su zadržali istu vozačku postavu, su promijenili dobavljača motora, Hart su zamijenili Peugeotom,

    Koliko se sjećam ( a čega se ne sjetim, nenamjerno ću malo izmisliti …….. :rofl: ), McLaren se pošto-poto odlučio riješiti Peugeotovih motora ( a Francuzi su htjeli ostati u F1 – bilo je novaca kao u bajci; to su bila vremena :rofl: )…..

    Elem, McLaren je postigao cilj, i digao Mercedesove motore od Saubera, ali da se vratim na Jordan ekipu…..
    Eddie Jordan je objeručke prigrlio relativno solidne početničke Peugeot motore, koje mu je Alain Prost preoteo 1998, za svoju full francusku F1 momčad….
    Pri tome mu je Alain Prost uvalio Mugen-Hondu, ali to je za francuskog četverostrukog F1 prvaka bio pucanj u vlastitu nogu…. ne zato što će Peugeot uteći iz F1, kao Toyota nakon 2009., nego što su Mugen-Honda dobijali pozitivan zamah, još od onog vremena…… kada je Flavio Briatore pokupio Mugen-Honda motore iz Lotusa i ubacio ih u Ligier kako bi Benetton imao premoćne Renault motore za 1995.
    Mugen-Honda motori su od tada imali uzlaznu putanju, toliko dobru da se Honda vratila u F1, i pogonila Jordan i BAR od 2000. godine
    S tim, ( koje li ironije ) novi povratnički Honda motori bili su lošiji od Mugen-Honda motora……. :facepalm:



    4

    0
  4. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Volio sam Rubensa. Znao je on izvući iz raznih bolida dobre rezultate.



    5

    0