Izdvojeno

Wolff ponosan što će otvorenje sezone biti u Austriji

Piše: Marko Rakić

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Prema trenutno objavljenom kalendaru, Formula 1 bi sezonu trebala započeti u Austriji 5 srpnja, što će biti uvjerljivo najkasniji početak u povijesti sporta. Toto Wolff kaže da je iznimno ponosan zbog toga te naveo zašto je to tako:

“Optimističan sam zbog toga što možemo započeti sezonu u Austriji, pogotovo zato što je ovdje broj zaraženih zadržan na vrlo niskom broju. Zasigurno da ćemo imati plan kako odraditi sve oko utrkivanja. Poznajem tu stazu (Red Bull Ring) veoma dobro, odvozio sam tamo tisuće krugova utrkujući se i kao instruktor.

Kao vozač u juniorskim danima sam živio u Spielbergu, osjećam kao da mi je to drugi dom. Volim Štajersku, imam mnogo lijepih uspomena od tamo. To što će sezona početi u Austriji me čini vrlo ponosnim, i to što ćemo napokon odraditi dvije utrke, veselim se tome.”

Prema onom što smo vidjeli na testiranjima, Mercedes se nalazi u sjajnoj poziciji te mnogi predviđaju još jednu titulu za već sada šesterostruke uzastopne prvake.

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Nadam se da im Red Bull i Max budu pomrsili račune, da Max koji put udari i Lewisa kakao je udario Leclerca. :D



    8

    11
  2. maxova sigurno…i sa čohanjima molim……što više…karting style please



    1

    3
  3. kud će u srpnju, trebaju odgodit za listopad, prerano je ovo


    0

    0
  4. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Ko zna kako će se sada odviti situacija ove sezone? Trke u razmaku od tjedan dana uglavnom? Ko ima najjaču momčad psihološki?! Max zasigurno napada jako, no hmm… Leclerc je naučio lekciju.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni