F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

F1 sRHR: Ferrari dominantan na Silverstoneu

Dejan Fabris

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Velika Nagrada Velike Britanije

Kutinjanin Dario Fotak iz Ferrarija pobjednik je sedme utrke Divizije 1 F1 simRacing prvenstva Hrvatske u kategoriji PS4, a koja se na Silverstoneu vozila za Veliku Nagradu Velike Britanije. Ferrarijev uspjeh i odličnu formu upotpunio je i Stefano Pandža koji je na cilj došao drugi, dok je treći na kraju bio vodeći u ukupnom poretku Frane Erjavac iz momčadi Racing Point.

Od prošlog su petka pa do nedjelje u sklopu F1 sRHR zajednice vožene virtualne utrke za VN Velike Britanije u kategorijama PS4 (D1, D2, D3) i PC (D1).

Legendarni Silverstone još je jednom opravdao velika očekivanja te je u svim kategorijama donio fenomenalne utrke te pregršt uzbuđenja. U daljnjem ćemo se tekstu, kao i do sada, osvrnuti na utrku Divizije 1 u kategoriji PS4.

KVALIFIKACIJE


Zbog dužine kruga 1,5 km duljeg nego je bio onaj u Austriji, posljedično i vremena potrebnog da se isti prijeđe, situacija u kvalifikacijama naravno nije bila toliko zgusnuta kao na Red Bull Ringu, no treba istaknuti da su konačni rezultati i dalje bili relativno bliski.

Sva sedamnaestorica natjecatelja su se smjestila unutar nešto više od 2,5 sekundi od vremena koje je bilo potrebno odvoziti za najbolju startnu poziciju, dok je prva šestorka završila unutar jedne sekunde.

Najbrže vrijeme kvalifikacija još je jednom odvozio Frane Erjavac iz Racing Pointa koji je drugog Stefana Pandžu (Ferrari) i trećeg Vitu Brkića (Toro Rosso) ostavio za sobom za nešto više od 0,5 sekundi. Drugi u ukupnom poretku Mihovil Bubnjar je završio četvrti, dok je Dario Fotak sa svojim Ferrarijem za Erjavcem zaostao jednu sekundu te zauzeo sedmo mjesto kvalifikacija.

Napomenimo i da su svi vozači svoje najbrže krugove odvezli na soft smjesi guma.

Rezultati kvalifikacija za VN Velike Britanije PS4 Divizije 1:

VozačMomčadSmjesa gumeVrijeme
1Frane ErjavacRacing Point(S)1:26.453
2Stefano PandžaFerrari(S)+ 0.564
3Vito BrkićToro Rosso(S)+ 0.567
4Mihovil BubnjarMcLaren(S)+ 0.684
5Emanuel ĐuranecToro Rosso(S)+ 0.762
6Ivan DrkWilliams(S)+ 0.877
7Dario FotakFerrari(S)+ 1.029
8Mauro ĆaletaHaas(S)+ 1.114
9Marin TrbušićAlfa Romeo(S)+ 1.127
10Andrej ObranovićRacing Point(S)+ 1.294
11Dario BalentWilliams(S)+ 1.321
12Dejan FabrisRenault(S)+ 1.815
13Mihael JurinecHaas(S)+ 1.821
14Darijo MrgudićMercedes(S)+ 1.907
15Tomislav PleićMcLaren(S)+ 2.088
16Alen DraganRenault(S)+ 2.523
17Alen ProtićRed Bull(S)+ 2.621
(S) – soft
(M) – medium
(H) – hard

UTRKA


Iako možda i nije bilo za očekivati s obzirom na geografsku lokaciju staze, u konačnici su i kvalifikacije i sama utrka za VN Velike Britanije PS4 D1 odvožene po suhom vremenu koje nas je tako lišilo dodatnih uzbuđenja, no istih svakako nije nedostajalo, dapače.

Prva je trojka nakon starta utrke i nekoliko kompleksa zavoja zadržala svoje početne pozicije, no i većina je ostatka ekipe ostala na pozicijama koje su ostvarili u kvalifikacijama.

Najveći je napredak na kraju prvoga kruga ipak ostvario Mauro Ćaleta iz Haasa koji je svoju početnu osmu poziciju popravio za tri mjesta i tako zauzeo peto mjesto. Paralelno sa probijanjem Ćalete, Pandža sa drugog mjesta iskorištava zavjetrinu Racing Pointa Erjavca, uspijeva ga prijeći te se u drugi krug utrke ulazi sa poretkom na čelu: Pandža – Erjavac – Brkić.

Četvrti krug donosi i prve ozbiljnije probleme na utrci, konkretno za Bubnjara (McLaren) koji se nakon vlastite pogreške zavrtio na stazi i pao na pretposljednje mjesto. Ta će ga greška, pokazat će se kasnije, skupo koštati u smislu neke veće bodovne žetve te dodatno udaljiti od borbe za najboljeg na kraju sezone.

Dok u 10. krugu Pandža i Erjavac na čelu rade odmak od nekih 7 sekundi u odnosu na ostale, uzbuđenja nam u tim trenucima priređuje trojac Brkić – Ivan Drk (Williams) – Fotak koji u borbi za 3. mjesto donosi nekoliko fenomenalnih dvoboja. Gužvu trojca iskorištavaju Ćaleta i Emanuel Đuranec (Toro Rosso) odmah iza njih te im se priključuju na samo pola sekunde, tako da se u tom trenutku troboj za 3. mjesto pretvara u čak peteroboj Brkić – Drk – Fotak – Ćaleta – Đuranec. Najvatrenije je ipak bilo između Drka i Fotaka. Jedan je njihov dvoboj pri kraju drugog DRS sektora rezultirao laganim dodirom u kojem Drk izvlači deblji kraj, gubi nadzor nad bolidom i nakratko izlijeće sa staze, a što je rezultira njegovim padom na čak osmo mjesto.

U istim trenucima tada vodeći u utrci, Pandža, skreće na prvo planirano zaustavljenje u boks i tako prepušta čelnu poziciju Erjavcu, a odmah za njim u boks ulaze i svi ostali vodeći osim već spomenutog Erjavca i Daria Fotaka koji tako ostaju usamljeni na vrhu. No, odmah slijedeći krug na promjenu guma odlazi i taj dvojac tako da provizorni poredak na čelu preuzima ekipa koja je utrku krenula na medium smjesi guma: Dario Balent (Williams), Tomislav Pleić (McLaren) i Mihael Jurinec (Haas).

Što se tiče sedmorke iza njih, nakon prvog i jedinog zaustavljanja, poredak je ostao isti: Pandža – Erjavac – Brkić – Fotak – Drk – Ćaleta – Đuranec, no Fotak je u tim trenucima bio puno bliže Brkiću nego je to bio prije promjene guma i opasno mu prijetio. Konačno ga je uspio prijeći u 14. krugu nakon drugog DRS-a i zasjesti na tada šesto mjesto utrke.

U tim je trenucima zaostatak Fotaka za Pandžom i Erjavcem bio nešto veći od 5 sekundi, no Fotak ga je iz kruga u krug smanjivao. A smanjivao ga je i zbog toga jer su Pandža i Erjavac vodili veliku bitku za čelno mjesto.

Od 16. pa slijedećih nekoliko krugova gledamo fenomenalnu borbu vodećeg dvojca. Prvi Pandža i drugi Erjavac su konstantno bili na razmaku do jedne sekunde. Erjavac je prijetio i bio nadomak pretjecanja u doslovno svakoj DRS zoni, no Pandža se uvijek majstorski uspio obraniti. Koliko je bilo napeto govori i podatak da su veliku većinu zavoja vozili kotač uz kotač te tako svojim doprinosom pridodjelili Silverstoneu epitet najuzbudljivije utrke u dosadašnjem dijelu F1 sRHR prvenstva.

Fotak je u Ferrariju iza njih mirno pratio razvoj situacije i malo po malo majstorski korsitio epsku borbu drugog Ferrarija i Racing Pointa te im se sve više i više približavao.

Konačno u 21. krugu utrke Erjavac uspijeva proći Pandžu te zasjeda na čelno mjesto utrke. No, tu priči nije bio kraj jer su do kraja utrke ostala još četiri kruga. Pandža već u slijedećem krugu ipak vraća svoju prvu poziciju, a odmah pola kruga nakon Erjavac još jednom dolazi na prvo mjesto. Za to je vrijeme Fotak uspio doći na manje od sekunde zaostatka od užarenog dvojca te se vrlo brzo sa, u tome trenutku drugim Pandžom, borio za drugo mjesto.

Ne samo da se borio, nego je Pandžu uspio i prijeći te je u 25. krugu utrke zasjeo na drugu poziciju odmah iza Erjavca.

Erjavac je u zadnji krug utrke ušao sa otprilike dvije sekunde prednosti u odnosu na Ferrarije, no u tom je zadnjem krugu izašavši jednim dijelom svog bolida van dozvoljenih granica staze, uspio sakupiti i dodatne tri sekunde kazne, a što će se pokazati ključnim u raspletu ove uzbudljive priče.

Na kraju, iako Frane Erjavac prvi prolazi ciljem ispred Ferrarija Fotaka i Pandže, zbog zarađenih kazni kroz 26 krugova VN Velike Britanije pada na treće mjesto utrke, a pobjednik po prvi puta u F1 sRHR PS4 Diviziji 1 postaje Dario Fotak koji je u Ferrariju odvezao besprijekornu, mirnu i pametnu utrku bez ijedne kaznene sekunde. Ferrijev uspjeh i žetvu bodova upotpunjuje Stefano Pandža koji završava na drugoj poziciji.

Fotak je premijernom pobjedom u ukupnom poretku vozača preskočio Bubnjara na drugom mjestu, dok je Erjavac tri utrke prije kraja prvenstva povećao prednost ispred prvog pratitelja na čak 30 bodova.

Dvostrukom pobjedom Ferrari je dodatno učvrstio dominaciju u poretku konstruktora te sada Racing Pointu bježi za 31 bod.

Najbrži krug utrke na Silverstoneu je odvezao Andrej Obranović (Racing Point) sa vremenom 1:28.835.

Konačni poredak VN Velike Britanije PS4 Divizije 1:

VozačMomčadVrijeme
1Dario FotakFerrari40:08.576
2Stefano PandžaFerrari+ 3.305
3Frane ErjavacRacing Point+ 4.488
4Vito BrkićToro Rosso+ 9.989
5Ivan DrkWilliams+ 13.730
6Emanuel ĐuranecToro Rosso+ 22.870
7Mauro ĆaletaHaas+ 26.798
8Dario BalentWilliams+ 27.372
9Marin TrbušićAlfa Romeo+ 30.748
10Mihovil BubnjarMcLaren+ 34.763
11Mihael JurinecHaas+ 44.205
12Darijo MrgudićMercedes+ 48.468
13Dejan FabrisRenault+ 1:18.430
14Alen ProtićRed Bull+ 1:22.980
15Tomislav PleićMcLaren+ 1:24.722
16Andrej ObranovićRacing point+ 1:27.589
17Alen DraganRenaultDNF

Ukoliko ste propustili, uzbudljivu snimku utrke PS4 D1 možete pogledati na F1 sRHR YouTube kanalu:


U subotu i nedjelju su vožene i ostale utrke F1 sRHR prvenstva u kategorijama PS4 D2 i D3 te PC D1.

U PS4 Diviziji 2 svoju je prvu pobjedu u F1 sRHR natjecanjima odnio Mario Fraska iz Renaulta, drugi je kao i prošle subote bio Bruno Radić (Ferrari), a treći Ivan Šalinović koji vozi za McLaren.

U ukupnom poretku PS4 D2 za vozače, B. Radić je i dalje prvi sa 19 bodova prednosti ispred Z. Kalamira (Williams) te čak 40 ispred I. Šalinovića.

PS4 Divizija 3 je u nedjelju donijela uzbudljivu utrku te drugu zaredom pobjedu Ariana Mladenića iz Racing Pointa, ispred Borne Antić-Vesela (Haas) koji je ovim drugim mjestom zaradio svoje prvo postolje u F1 sRHR-u, te još jednom trećeg Florijana Levaka (Red Bull).

Ukupni poredak vozača u D3 je najneizvjesniji u F1 sRHR zajednici jer prvu trojicu dijeli samo jedan jedini bod. Trenutno je vodeći A. Mladenić sa 64 boda, a M. Radić i F. Levak na drugom i trećem mjestu imaju po 63 boda svaki.

Utrke PS4 D2 i D3 možete isto tako pogledati na YouTube kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw

Slijedeći je vikend na rasporedu poslastica i većini vozača ako ne najdraža, onda sigurno jedna od dražih staza u kalendaru Formule 1 Spa-Francorchamps gdje će se voziti utrke za Veliku Nagradu Belgije.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Dejan Fabris
Pulsmedia autor
15 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj