Izdvojeno

Singapur i dalje u pregovorima oko održavanja utrke ove godine

Piše: Marko Rakić

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Unatoč vjerovanju (zbog još uvijek neslužbenog kalendara za ovu sezonu) da ove godine ipak neće biti ništa od utrke, čelnici Marina Bay staze ne odustaju te očekuju da će se VN Singapura 2020. ipak održati. Ova utrka u kalendaru je od 2008. te je pružila mnogo dobrih trenutaka, a prva je u povijesti F1 koja je održana pod svjetlom reflektora.

Organizatori utrke nastavljaju pregovore, no upozoravaju kako moraju poštovati propise vlade te odrediti nove termine za zatvaranja gradskih cesta.

“S obzirom da trkaća staza na ulicama grada zahtjeva posebnu infrastrukturu, moramo imati dovoljno vremena na rasploaganju kako bi sve pripremili. Radovi obično traju tri mjeseca, stoga se moramo konsolidirati s vladom oko propisa.”

Uz Singapur, staze koje “vise” su one u Kanadi i Nizozemskoj (još uvijek nema nikakvih informacija o pregovorima), dok su VN Australije, Monaka i Francuske službeno otkazane. Provizorni kalendar trenutno pokazuje 19 utrka.

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Nadam se da jos uvijek postoji opcija poput utrke u Imoli i novoj stazi u Portugalu. Mozda pretjerano, ali volio bih i neke pregovore s Malezijom ako su ikako moguci. Naravno, sve to pod uvjetom da neke od ovih utrka budu uskoro otkazane.



    6

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Najbolja singapurška utrka je ona iz 2008. bez ikakvih dvojbi .



    4

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni