Izdvojeno

Russell „malo ljubomoran“ na prijatelje koji su dobili mjesta u top momčadima

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Williamsov vozač George Russell tvrdi kako si ne može pomoći da se ne osjeća „malo ljubomorno“ na nekoliko njegovih bliskih prijatelja koji su sad u kompetitivnim momčadima – ali je ustrajan kako će i njegova prilika doći.

Russell tvrdi kako trenutni dramatični transferi na tržištu vozača imaju smisla jer se momčadi pozicioniraju za budućnost tako da zapošljavaju mlade talente, i vjeruje kako je dolazak Daniela Ricciarda u McLaren „win-win“ situacija za Landa Norrisa.

Russell, koji se trenutno nalazi u Williamsu, ali je u praksi u stanju pripravnosti za dugoročno mjesto u Mercedesu, nije bio dio ovotjednog ludila tržišta.

„Svi smo mi mladi, svi želimo imati uspješnu karijeru, i utrke i pobjede, sad u ovom trenutku.

Čak i Nico Rosberg, ne znam koliko je on imao godina kad je ostvario svoju prvu pobjedu, koliko je dugo već bio u F1, ali ako se obavlja posao, svi ćemo dobiti svoju šansu.

To je sve što ja mogu učiniti u ovom trenutku. Vidjeti svoje prijatelje u bolidima koji bi potencijalno mogli osvojiti naslove – to je nešto oko čega sam malo ljubomoran, očito, jer i ja želim biti tamo i boriti se također.

Međutim, znam da dok god nastavim obavljati posao najbolje što mogu ta prilika će doći ili iduće godine, ili za dvije, pet ili deset godina. Trebala bi doći.“

– George Russell

Russell, koji je dobar i s Leclercom i sa Sainzom i Norissom, priznao je kako je bio malo više svjestan oko toga što se događa iza kulisa nego drugi.

„Možda sam znao ponešto o tome unaprijed! Za početak me malo iznenadilo, ali sve ima smisla.

Što se tiče Ferrarija, trebate početi razmišljati o budućnosti, s Charlesom i Carlosom, to bi potencijalno mogla biti njihova postava za narednih pet, šest, sedam godina.

Mislim da u bilo kojoj organizaciji takva stabilnost je ono što ljudi žele. Dva jako dobra vozača, jedan kraj drugog, i isto vrijedi i za Landa i Dannyja.

Mislim da je to odlično da budem iskren. Mislim da takvo miješanje stvari je odlično za navijače, odlično je za medije, oni to obožavaju. Očito je odlično i za mlade nade F1 – sad imate Ferrari, dva mlada vozača, Red Bull, dva mlada vozača, i Lando u McLarenu“.

– George Russell

Russell vjeruje kako Norris može imati samo koristi od toga da ima iskusnog pobjednika za momčadskog kolegu.

„Danielov prijelaz u McLaren će biti dobar za Landa, uživat će u tom izazovu. Imati jako dobrog momčadskog kolegu kraj sebe, mislim da se Lando nalazi u win-win situaciji, što je odlično za njega. Mislim da je to uzbudljivo i za sport.

Daniel također ima još godina u sebi, i on i Lando bi mogli biti u McLarenu, ponovno, još narednih četiri, pet, šest godina. Sve ima smisla kad razmišljate o toj strani priče. Kao što sam rekao, to je jednostavno uzbudljivo za sport“.

– George Russell

Komentiraj

11 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    A realno najbolji vozač kad su svi bili u F2 i tim manjim kategorijama. Samo eto, nekome se kockice posloze, nekome ne. Ali mislim da je on nasljednik Hamiltona u Mercedesu tako da će njegovo vrijeme doći.



    15

    2
  2. Tako ti je to kad si u Mercu?
    Ali bit će prilike i za tebe negdi u to ne sumnjam.



    3

    0
  3. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Šteta što ne možemo vidjeti Russella u barem midle table ekipi da čovjek može pokazat što zna.



    5

    1
  4. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Russel svakom izjavom odaje utisak da spava kraj telefona i ceka poziv u Mercedes :D



    11

    0
  5. Ovaj ce zamjenit Bottasa drugu sezonu gotovo sam siguran u to ako mu ova bude uspjesna



    2

    1
  6. Ovaj ce zamjenit Bottasa drugu sezonu gotovo sam siguran u to ako mu ova bude uspjesna. Taman se rijese Bottasa kojeg iovako ne cijene za buducnost, dovedu perspektivnog mladog vozaca i to za manje pare, odmah uhodaju novu mladu nadu u novi bolid, novi team i pravila te odmah uskrate konkurenciji (citaj team gdje Bottas ode) uvid u novi koncept. Win win za Mercedes i Russela.



    1

    1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Nebi me iznenadilo da se uskoro objavi da Bottas ide u Renault, a Russel u Mercedes


      0

      0
      • Moguce ali ipak mislim da je Bottasu pao rejting i da Renault zeli nekog boljeg. Hamilton ga dere ko Musa jarca i jos mu forma strasno oscilira a sa cca 7/8 mil eura po godini nije ni jeftin naspram drugih. Mozda Nico iz penzije im je bolja opcija posto vecina smatra da je bolji od Bottasa a i vec je uhodan u Renault. Mozda se varam ali dojma sam da ce Bottas spast na ostatke.


        0

        0
  7. Russell će voziti Mercedes sigurno.

    A u Renaultu bih volio vidjeti Alonsa, da se vrati gdje je sve počelo za njega. I da u 2022, za kraj karijere, dohvati par dobrih postolja.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni