Izdvojeno

Vlasnici staze potvrdili: Silverstone će održati dvije utrke

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Upravo je potvrđeno da će Silverstone ove godine dva puta ugostiti utrku Formule 1, a oba događaja bit će održana iza zatvorenih vrata za širu publiku.

Nije poznato kad će utrke biti održane, ali se pretpostavlja da se radi o 26. srpnja i 2. kolovoza. Tako će originalni termin VN Velike Britanije (19. srpnja) biti jedan slobodan vikend kao pauza nakon dvaju utrka u Austriji, za koje se još čeka potvrda.

“Oduševljen sam što mogu potvrditi da su Silverstone i F1 postigli načelni dogovor oko održavanja dvaju utrka iza zatvorenih vrata ovog ljeta.”

“Naravno, ove utrke još treba potvrditi naša Vlada jer je sigurnost na prvom mjestu. Želim zahvaliti svim navijačima koji su nas podržavali u ovom razdoblju. Možete biti sigurni da činimo sve kako bismo pomogli Formuli 1 u održavanju ovih utrka.”

Stuart Pringle, direktor Silverstonea

Još se čeka izjava čelnika F1.

Također, pozitivne vijesti stižu iz Belgije gdje je vlada odobrila održavanje utrke, ali također bez gledatelja.

Komentiraj

6 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Dobre vijesti za merc


    0

    1
    • Pa s obzirom da tu Ferrari rijetko odvrze nesto dobro izuzev onda kad je Kimi pokosio Lewisa vjerovatno si u pravu. Valjda ce dat neku duplu koja pasa i crvenima. Rb na rb ringu ce sigurno biti u igri za pobjedu u obje utrke. A u biti najvise ovisi o tome tko ce sto na bolidu napravit. Ne bi me cudilo da ove godine Ferrari bude ultra los. Razlog takvog misljenja je napustanje koncepta bolida iz 2018 i totapno fulan bolid 2019sto bi znacilo da ako planiraju raditi bolid sa vecim aerodimickim ucinkom idu iz pocetka i kasne za RB om i Mercedsom barem godinu dana.


      0

      0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    To to…Copy-paste-anje trka..Gubica…Još nakraju da sve bude po Europi pa da mi bude isplativije ne otić na te staze


    0

    5
  3. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Polako se krpa kalendar, ma samo neka krene ?



    3

    0
  4. Znaci li to da nece biti utrke u Hockenheimu? Bilo bi lijepo vidjeti jednu utrku na Silverstoneu, a drugu na Hockenheimu umjesto dvije na Silverstoneu (naravno ako uvjeti dopuste :) )


    0

    0
  5. Ajmo onda 3 SPA i 3 Monze nakon toga.



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni