Izdvojeno

Na današnji dan: Verstappenova prva pobjeda i “neoborivi” rekord

Piše: Marko Rakić

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kako se za rekorde uvijek i govori – tu su da se obore. Za neke ljudi uvijek govore “nema šanse da to netko obori”, pa ipak dođe netko, napravi senzaciju i postavi novi. Dugo vremena se mislilo da Schumacherov rekord od 91 pobjede nije niti blizu dostižan, pa već sada, samo 14 godina nakon, Hamilton ima 84 pobjednička pehara.

Jedan od ovih neoborivih rekorda bi lako mogao biti onaj Verstappenov s VN Španjolske kada je postao najmlađi pobjednik u povijesti Formule 1. Dogodilo se to upravo na današnji datum prije četiri godine kada je hladnokrvno ispred puno iskusnijih vozača u bolidima slične brzine donio slavlje Red Bullu prvi put nakon VN Belgije 2014.

Pozadina cijele priče započela je dva tjedna prije VN Španjolske, točnije u prvom krugu VN Rusije. Tada je Daniil Kvyat izbacio Vettela iz utrke tako što ga je dva puta udario u stražnji kraj, a zatim i sebi i timskom kolegi uništio utrku iz koje nisu izvukli niti jedan bod. Bio je to okidač, pogotovo kod Helmut Marka, koji je htio što prije Verstappena prebaciti u glavnu momčad. I dobro je odradio, Kvyat jednostavno nije brz kao Max.

VN Španjolske pokazala je sav Verstappenov sjaj – sa samo 18 godina i 228 dana postao je uvjerljivo najmlađi pobjednik u povijesti F1, ostavivši Vettela daleko iza sebe (21 godina i 73 dana). Nevjerojatno brzom prilagodbom na bolid odradio je veoma zrelu utrku, pokupio sve moguće pohvale i nastavio sezonu na visokom nivou, s performansama na VN Brazila kao šlagom na torti.

Jedini rekord koji Verstappena trenutno zanima je najmlađi prvak u povijesti F1 zato što mu je za to ostala samo ova sezona i siguran sam da će učiniti sve što je u njegovoj moći da ga osvoji. Sjetimo se kako je samo ljut bio što nije uspio osvojiti pole position na VN Meksika 2018. To je i normalno, velik broj vozača gleda kako da postavi nekakvu statistiku (bez obzira što mnogi govore da ih statistika ne zanima), pogotovo onu koja se jako cijeni. Ova statistika je zasigurno cilj i Charlesa Leclerca, koji će isto tako postati najmlađi prvak u povijesti ukoliko mu to uspije. S druge strane, Hamilton želi izjednačiti Schumijev rekord, dok Vettel zasigurno cilja na naslov s Ferrarijem koji je oduvijek tako žarko želio.

2020., čekamo!

Komentiraj

4 komentara

  1. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Jel to ona utrka kaj su zajeb*li Ricciarda s strategijom i “poklonili” Verstappenu pobjedu?



    4

    3
  2. Pa ne mora biti da je to bas neoborivi rekord. Moze se i neki novi, ali ipak punoljetni Max pojaviti opet, ali ne u TR nego u momcadi tipa McL 2007 i pobijediti u nekoj utrci na pocetku sezone.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni