Poznati britanski portal Autosport otkrio je kako izgleda provizorni kalendar za Formulu 2 i 3 koji samim time otkriva i velik dio planiranog F1 kalendara.
Ove juniorske kategorije održavaju se u sklopu trkaćih vikenda Formule 1, a još je prije dva tjedna šef momčadi iz obje kategorije Trevor Carlin izjavio kako čelnici pokušavaju uklopiti i njihove utrke u izmijenjeni plan za ovogodišnju sezonu.
Prema izvoru, momčadima iz juniorskih kategorija je na jučerašnjem sastanku predstavljen prijedlog kalendara u kojem bi sve utrke, kao i inače, bile dio trkaćeg vikenda Formule 1.
Sezona bi trebala početi dvama vikendima u Austriji početkom srpnja, a nakon vikenda pauze, karavana bi se preselila u Veliku Britaniju gdje bi se također vozilo dva vikenda. Već tjedan dana kasnije planira se novi trkaći vikend, no lokacija zasad nije određena – u igri su Njemačka i Španjolska.
Krajem kolovoza bi ponovo trebali imati tri uzastopna trkaća vikenda s Mađarskom, Belgijom i Italijom jednom za drugom, no postoji mogućnost da se Belgija prebaci na tjedan iza Italije, odnosno 13. rujna.
Krajem rujna planiraju se utrke u Azerbajdžanu i Rusiji, a zatim bi uslijedila već tradicionalna velika rupa za juniorske kategorije sve do prosinca, kada bi na rasporedu trebale biti utrke u Bahreinu i Abu Dhabiju. F2 bi tako odradila 12 vikenda, koliko je i planirano, dok bi F3, koja se ne bi utrkivala u Azerbajdžanu i Rusiji, imala jedan vikend više od planiranog, odnosno 10.
Rupu između Rusije i Bahreina F1 namjerava popuniti utrkama u Aziji i Amerikama.
1 | Red Bull Ring | 4.-5. srpnja |
2 | Red Bull Ring | 11.-12. srpnja |
3 | Silverstone | 25.-26. srpnja |
4 | Silverstone | 1.-2. kolovoza |
5 | Hockenheim/Barcelona | 8.-9. kolovoza |
6 | Hungaroring | 22.-23. kolovoza |
7 | Spa-Francorchamps | 29.-30. kolovoza |
8 | Monza | 5.-6. rujna |
9 | Baku (samo F2) | 19.-20. rujna |
10 | Soči (samo F2) | 26.-27. rujna |
11 | Bahrein | 5.-6. prosinca |
12 | Yas Marina | 12.-13. prosinca |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Budi prvi koji će napisati komentar!