Izdvojeno

Sainz pred potpisom za Ferrari? Potvrda stiže unutar 48h?

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 60 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ne stišava se bura koju je podigao Sebastian Vettel i Ferrari nakon što je danas ujutro stigla vijest kako Nijemac neće produžiti ugovor s momčadi iz Maranella na kraju godine.

Objava je pokrenula niz reakcija kao i niz nagađanja o tome tko će praviti društvo Charlesu Leclercu s druge strane garaže sljedeće godine. Dva vozača koja su se najviše spominjala su svakako Carlos Sainz te Daniel Ricciardo, no, prema pisanju talijanskog Motosporta, unutar 48 sati bi se mogla objaviti potvrda o prelasku Sainza u Ferrari.

Prema pisanju portala, dogovor je načelno sklopljen te je potrebno dogovoriti još neke sitne detalje. Kao jedan od razloga dovođenja Sainza se navodi i visina plaće, koja je bila mogući okidač za raskol između Vettela i Ferrarija uz nesuglasice oko dužine ugovora.

Ostaje nam za vidjeti daljnji razvoj situacije te hoće li se ovo nagađanje i ostvariti.

Komentiraj

60 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    2018-te zamalo izletio iz F1 a sad će voziti za Ferrari. Šta ti je F1.



    35

    1
    • x1

      Iz 4. momcadi grida presao u 3. nista toliko spektakularno, klasicna razmjena u sredini poretka ;)

      Ako je ovo istina, steta sto ide u Ferrari, volio bih njega u Mercedesu prije Russela ili Ocona, proslu sezonu je stvarno pokazao da zna i moze…



      10

      26
  2. Neeeeeee, ne napuštaj mi McLaren!!! ???



    22

    1
  3. Najlogičniji izbor. Ne isplati se Ricciarda plaćati i imati problema oko statusa br. 1 u momčadi. Već je napustio RB radi toga. Zato neće ni Hamilton ni Alonso biti u Ferrariju.



    5

    1
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Logičan izbor, sigurno je dosta jeftiniji od ove trojice. Ipak, neće Leclercu niti s njim biti lako. Odličan vozač po mom mišljenju.



      12

      0
    • Fernando Alonso
      tomidix Prikaži

      Ja se ‘bojim’ da Sainz gdje god da dođe ima što pokazati i zasigurno neće pristati biti br. 2. Nigdje, nikome.. barem ne na početku sezone.. Tako smatrati da s njime neće biti problema oko br 1 i br 2 u momčadi mislim da je krivo. Španjolac je, ima pokriće da ne bude br 2, zasada..



      3

      0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Zaslužio je. Zamisli da osvoji naslov nakon šikaniranja od strane rb-a?



    31

    0
  5. Onda su u McLarenu ili Vettel ili Alonso. Mislim da bi to moglo biti dobro i za jednog i za drugog, ali morali bi čekati jednu godinu (do promjene pravila). Znam da sam već svima dosadio, ali mislim da bi McLaren mogao debelo profitirati od te promjene pravila. Pošto je Nando ipak stariji,. Vettel je blagi favorit za mjesto u McLarenu, ali, sve je moguće.



    3

    2
    • Vec i ptice na grani znaju moj stav da zelim sadasnju postavu McLarena i dalje.

      Ali ovako kad su Seb i Nando slobodni , pa da to bude postava McLarena. Hmmm
      Ovako na papiru bi to bilo tesko ludilo, samo mislim da bi McLaren propao jadan :D



      8

      1
      • Ako se ne boriš za podiume s ostalim firmama ostaje ti samo tvoj “suborac” u vlastitom timu. Dokazati se da si bolji od njega i isključivo njega. Onda atmosfera dođe do usijanja. Boli te briga što se prestigao Hamilton, Max, Leclerc… ali onda dođe tvoj “prijatelj” i njega u zid. Malo koji šef bi mogao kontrolirati takvu situaciju. (Prost nije mogao kontrolirati situaciju kada je imao svoju momčad Prost GP)


        0

        0
    • Alonso ce za 2 godine imati 41 godinu.


      0

      3
  6. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Htio sam ga još prije posljednjeg produženja ugovora Kimiju. Nažalost nije s Vettelom kako sam tada planirao, ali Charles se nije ni nazirao. Kvalitetan vozač i dobar momak, nadam se obostranoj uspješnoj saradnji. Forza Ferrari!



    3

    0
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Odšteta mclarenu ide ili kaj?


    0

    1
  8. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Joooj Rici u ferkanu auuuu…Da bar..Iako i Sainz zaslužuje..



    2

    0
  9. Ne dirajte mi ravnicu!



    3

    1
  10. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Vjerujem da su neki od vas procitali moju strucnu prognozu o razvoju ove situacije te se na kraju ispostavilo kako je moja prognoza bila u rangu one da ce 2012 biti smak svijeta. Tako sam dosao do zakljucka da cu i dalje prognozirati : Kimi odlazi u mirovinu, Hamilton i Mercedes nastavljaju osvajati naslove, Alonso se nikada nece vratiti u F1 i Ferrari nikada vise nece osvojiti naslov, legendarne staze ce izgubiti mjesto u kalendaru, V6 zvuk ce ostati zauvijek, Malezija nikada nece biti dio kalendara i brojne druge prognoze. Sto se tice Sainz – Ferrari ugovora, ne samo da smo svi mi u soku kako se sve ovo brzo odvilo vec je vjerujem i kamerman pred velikim iskusenjem. Svakako, volio bih da zasja i predstavi sebe u najboljem svjetlu, da iznenadi nas i cijeli F1 svijet i zajedno s Leclercom vrati Ferrari na put ka pobjedama. Ovo otvara brojne mogucnosti u prvom planu za Mclaren pa onda i za sve ostale timove. Mozemo ocekivati povratak vec videnih imena ili otkrice novih mladih zvijezda, a tko zna mozda i novi “Stroll shopping”. U svakom slucaju neka prvo pocne 2020., a za dalje cemo lako ?



    6

    8
  11. S jedne strane mi je drago jer je odličan vozač te sad ima priliku i da to dokaže u konkurentnijem autu, a s druge strane mi je žao ako zakaže jer mislim da će mu biti vrlo teško pronaći mjesto. Ako ništa drugo, barem će sad imati veću minutažu u prijenosima :D



    4

    0
    • Zakazati će ago bude krvi sa Leclercom. Ako bude kao Bottas u Mercedesu imati će 10 godina ugovor. Vozač koji se pokaže sporijim mora imati ulogu broja 2 jer je to najbolji put. Koliko god se pljuvalo po toj ideji uvijek se pokazala najbolja. Jedini problem je što je većina vozača prebrza i egoistična da bude broj 2 ili prespora da voze u jakoj momčadi. Inače Kimi je spadao u obje kategorije ovisno o utrci. Ili je imao svoj dan i bio veoma brz da usporava Alonsa/Vettela kada ne treba i neće se maknuti. Ako je iza njih onda obično nije jedno mjesto iza nego 4 mjesta iza. Vozač broj 2 mora biti dovoljno brz da bude neposredno iza svojeg broja 1.



      2

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Vozač koji se pokaže sporijim mora imati ulogu broja 2 jer je to najbolji put.

        Problem, a i logično je da će se bilo koji vozač truditi da to ne pokaže, kao što je i Leclerc prošle sezone.

        Osobno smatram Sainza jako brzim i vještim vozačem, ali ipak ne na Leclercovoj razini, što na kraju krajeva nije loše za ekipu. No, nisam siguran kako će se Leclerc nositi s puno većim pritiskom kad Vettel ode, jer u nekim situacijama prošle sezone je pucao iako se taj pritisak ne može porediti s teretom Ferrarija i uspjeha na svojim ramenima. Tu bi Sainz, ili Ricciardo, mogao gledati svoje prilike i taj pritisak dodatno otežat. No, to je na kraju krajeva na Leclercu, ako izdrži sve to bit će spreman za vrhunske rezultate.



        1

        0
      • Mislim da je bezveze,bar po meni,davat nekome brojeve,jer nikad neznas kako kome odgovara staza,bolid itd.Primjerice pobijedi dvije utrke broj 1,a nadalje broj 2 nekih 3-4 utrke ima pobjede il’ PP,a broj 1 konstantno iza,al dolazi do tako reci komande od vrha da prepusti mjesto.Što bi ti napravio u tom slučaju,ja bi recimo u prve gume koje naiđem.Ako imaš brzi bolid il’ bolje odrzavas gume,pa opet štekaš se jer nemožeš proći timskog kolegu koji je sporiji a odlično brani svoju poziciju,pa dode komanda da ga pusti,doslovno bih skrenuo u njega.Nekad se borili kotac do kotac,čak se i prvenstva zbog toga gubila,bilo je akcije.Sad je postalo sve samo ne akcija


        0

        0
  12. Kad je Sainzu tako porasla `cijena`?



    4

    2
    • Pascal Wehrlein 94
      Wehrlein94 Prikaži

      ni meni nije jasno. bit će da je to što je toliko pasivan ( o čemu sam govorio ovih dana na forumu ) i spreman puštati Leclerca da bude ispred njega.



      3

      8
      • Nije stvar pasivnosti, to je pametna vožnja i skupljanje bodova. Nije on ni pasivan imao je odlicnih pretjecanja ali i trenutaka kada je birao bitke u kojima ce se boriti, a to sve cini super vozaca.
        Da se razumijemo odličan je vozač ali opet mislim da su mu dionice malo precijenjene.
        Ništa lošiji ništa bolji od recimo od Bottasa.
        Ali eto takvo je stanje na današnjem gridu.



        4

        7
        • Max Verstappen 1
          Multi 21 Prikaži

          Pa jel Bottas savršen vozač za Leclerca ili bilo kojeg brzog vozača? Pretty much.
          Ali od Sainza ( ako dođe) očekujem sve osim pasivnosti. Španjolska je to krv :D



          2

          1
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Saiz će pobijediti Leclerca.


        0

        0
  13. Upravo je ovo bio plan Ferarija.

    Da dovede drugog vozaca da bude broj dva i da cuti.

    Kao sto je prije bilo sa Schumacherom odnosno kako Mercedes radi sa Hamiltonom.

    Prosipali su fore i fazone da je njima Vetel vrh sve najbolje.

    lBinoti uff.

    Sta su dobili sa Leclerom samo vozaca nista vise.
    Dok su sa Vetelom imali i vozaca i covjeka koji se razumije u motore, kao Schumacher, Lauda i jos mnogi.

    Nadam se da ce Vetel osvojiti sampion ove godine.



    7

    11
    • Za čovjeka koji se razumije u motore imaju ljude koji su plaćeni za to. Na mjestu vozača je samo to i potrebno, da bude dobar vozač, a mali je pokazao da zna i da je gladan.

      Vetel je posustao, da li loša godina ili zalazak karijere nije ni bitno, jednostavno bište nije za takav tim.



      9

      6
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Vettelu se dogodio sindrom “Ferrari”, isto kao i Alonsu prije njega. Došao je tamo pun nade i očekivanja, a s godinama je sve to splasnulo. Očekuješ borbe za pobjedu, naslove, a ono ništa. Sjetite se samo prošle sezone, na početku su govorili da imaju najbolji bolid, počne sezona i ono – ćorak. Takve stvari te nakon pet-šest sezona psihički dotuku. Isto mu se desilo u Red Bullu. Četiri godine je dominirao, dođe promjena pravila, bolid je nikakav i normalno da uslijedi pad. Dobiješ novog mladog kolegu željnog dokazivanja koji je došao iz slabijeg bolida i nije nikakvo čudo da izgubiš od njega. To sigurno ne znači da više ne valja kao vozač, psiha je gadna stvar



        3

        1
  14. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Sainz mi je drag vozač još od prve sezone u Toro Rossa, od tad nekad sam ga priželjkivao kao zamjenu za Kimija u Ferrariju, tako da nemam ništa protiv njega i u ovakvom razvoju situacije. No, jednim dijelom mi je žao što će kvariti idilu u McLarenu ako ga neće zamjeniti neko zvučnije ime, prije svega Vettel.

    Kako god, Sainzu je Alonsov odlazak preporodio karijeru i izgleda (ndirektno) doveo na prag Ferrarija, što je krajem 2018. bilo nevjerojatno i za zamisliti…



    7

    1
  15. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    najbolja stvar kod dolaska midfield igrača u top team je što napokon se vidi njegova kvaliteta. jer ima odličnu referencu.
    Pa da vidimo gdje je s leclercom.
    moja osobna po filingu prognoza: blizu lec ali ipak ne na nj nivou. dovoljno blizu da će se mjeriti svako odustajanje i svaki rezultat i nepravde u usporedbama i teško će se postići konsenzus :D



    3

    1
    • Ne želim da se uopće rade usporedbe. Ne želim da se utrkuju 1%. Tražim da postave šefa diktatora koji će lupiti šakom o stol i nečijoj glavi samo da se zna tko pije i tko plaća. Brazil se ne smije dogoditi, Rusija se ne smije dogoditi. Sve mora ići po planu i programu.


      0

      4
  16. Mclaren
    KERS Prikaži

    Mislim da ce jako pgrijesiti ako misle da ce Sainz prihvatiti da bude od starta wingman…eee jedva cekam da vidim, mislim da nas ceka novi fajt u Ferrariu u kojem cu otvoreno navijati za Sainza…jos kad pomislim da bi mogao osvojiti naslov prije Maxa…ajoooo



    3

    2
  17. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Sainz ima puno bolje šanse od Ricciarda jer baš pada na “sweet spot”. Dovoljno dobar da osvaja puno bodova i čuva leđa prvome, a opet ne toliko dobar da ga ugrožava. I još k tome je nekonfliktan. Nešto kao Bottas.

    S druge strane Ricciardo je brži vozač (moje osobno mišljenje) i sklon je nadmetanju sa timskim kolegom, iako ni on nije pretjerano konfliktan. To su sjajne kvalitete za vozača, ali nažalost ne za ovu poziciju koja je otvorena.

    Osobno bi više volio da dođe Ricciardo jer bi utrke bile zanimljivije i napetije. Ako bi se stvorila neka pozitivna kemija između njega i Leclerca, uz čvrstu ruku iz boksa koja bi znala sve držati pod kontrolom, to bi bio jack pot za Ferrari. Ipak, to već spada u fantastiku. Vjerujem da uprava Ferrarija ide na sigurno i isprobanu opciju wingmana.



    2

    1
  18. Ah! Taman sam se naviknuo na Sainza u tom narančastom bolidu i vjerovao da će McLaren graditi svoju budućnost na njemu i Norrisu. Želim mu uspješnu F1 karijeru ali se bojim da ga u Ferrariju ne zadesi “Massa&Barrichello sindrom”! Bilo bi šteta! Zar ne?



    3

    1
    • Pascal Wehrlein 94
      Wehrlein94 Prikaži

      I Rubens i Massa po 11 pobjeda u 6 – 7 sezona ,ne vidim da je to baš nešto loše . Mislim da bi Sainz odmah sad prihvatio takve statse



      2

      0
    • Mislim da bi ih 99% prihvatilo kako kazes “Massa&Barrichello sindrom” vise nego Romain, Perez, Hulk sindrom :)



      5

      0
    • baš bi volija objašnjenje šta je to “Massa&Barrichello sindrom” ? koji je skup međusobno povezanih simptoma koji sačinjavaju ovaj sindrom kod ove dvojice ? je li postoja npr i “fisichella sindrom” 2005./06. , “bottas sindrom” itd ili on postoji samo u ferarriu ?



      4

      0
      • drugi vozač iliti vodonoša u Ferrariju :)
        recimo u Mercedesu je to “Bottas sindrom” :D



        1

        1
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Massa%Barrichello, “Coultard”, “Weber” “Bottas”, Fisichella” sindrom – je pojava kad prosječni fan ovog sporta, jedne od najboljih vozača u povijesti iz država i dijelova svijeta gdje dolaze te ljude koji su cijenjeni kao sportaši i javne ličnosti u cijelom sportskom svijetu, spušta na razinu vodonoša, marioneta, poslušnih psića i ostalih pogrdnih titula, glorificirajući pri tom svoje idole “pobjednike” iz mladosti s prikrivenom hipotezom da svi moramo težiti da postignemo tu “šampionsku” razinu u privatnom životu, i da nipošto ne smijemo težiti ostvarivanju ciljeva navedene gospode. :)



        5

        0
      • Ma ne, nisam mislio ništa loše. Nego kad je već Ferrari u pitanju, mislio sam na drage i sjajne vozače a koji su bili vodonoše u crvenom bolidu. Zato nisam spominjao broj 2 vozače drugih ekipa…..


        0

        0
        • F1 Zagorec … možda prije konstatacije treba malo razmislit ;) mislim da zadnjih 25 sezona nije bilo vodonoše jer … da su irvine , barrichello , massa imali “odrišene ruke” misli li iko ozbiljan da bi svojom vještinom mogli ugrozit MS ? ili da je massa moga nadmašit alonsa dok su bili tim kolege ? jedini kojeg je massa moga ugrozit je zapravo bija kimi jer je massa 2007. /08. po meni vozija u životnoj formi . 2007. kimi je sretno/spretno osvojia prvenstvo dijelom zahvaljujući i massi koji je poštiva tim dogovor da će posli monze prednost dobit onaj vozač koji bude ima više bodova . felipe koji je posli turske ima bod više od kimija je u monzi odusta , kimi otiša na +5 , tim je sta iza finca šta je bilo i logično u toj situaciji . ni te 2007. ni 2008. u ferarriu nije bilo “vodonoša” , prednost je dobiva vozač sa više šanse za titulu . MS i FA su recimo spontano bili No 1 u odnosu na kolege . u 67 trka kroz 2000./2004. rubens je 10ak% trka završava vrlo blizu MS pa bi se na osnovu toga moglo kazat da je bija vodonoša i zbog toga nije smija preteći MS .. a moga je …. valjda ;) , a onda opet kroz tih 67 trka i MS je možda 5 – 6 % trka završava tik iza rubensa … npr nürburgring 2002. RB je pobjedija MS sa 0,29 s, mađarskoj 0, 4 s , italiji 0,25 s , americi 0,01 s prednosti . bi li neko na osnovu ovoga moga zaključit da je MS bija vodonoša RB jer ako je bilo obrnuto ka šta neki vole “zaključivati” bilo bi lako izrežirat pobjedu MS s obzirom da su zaostatci njemca na kraju bili izraženu u nekoliko DESETINKI ;) uostalom ako je RB bija toliko dobar da je moga pobjedit MS ( a nisu mu dopustili zar ne ? ) kako to da 2009. u istom bolidu nije upija pobjedit kolegu buttona ? isto su mu zabranili ? massa posli nesriće u mađarskoj nije bija na nivou 2007./08. pa je sam sebe doveja u situaciju da bude No 2 , a ne zato šta je tim tržija da pušta fernanda . jbte pa felipe je prvenstva završava na 2 X 6. i po jednom 7. i 8. u istom bolidu ka fernando . posli ga je i 3 sezone pobjeđiva puno neiskusniji bottas ! je li kimi bija vodonoša prvo fernandu pa onda sebu u ferarriu ? milim da ne , jednostavno , obojica su ga “nadvozila” 2014./15. da je bija npr vodonoša sebu ne bi se 2018. u monzi dogodilo ono šta se dogodilo . o 2019. ne treba trošit vrime za objašnjenja kad se piše o ferarriu . jedini trenutni klasični vodonoša ove F 1 je bottas i to zbog ugovora koji su vrlo “kratki” ( da VB ne bude siguran za drugu sezonu ako slučajno “poludi” i prestane slušat ) i zbog dokaza tota koji ga je okarakterizira ka najboljeg pomoćnika . pokazatelj može bit i “ona” rusija ;)



          2

          0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Sjećam se da je komentar “Valtteri,it’s James” svojevremeno dobio hrpu Bono nagrada jer je već totalno isfuran.
      OK, može biti, ali meni se čini se da je taj kometar beba prema “Massa&Barrichello sindrom”, iako njega nitko ne doživljava.

      Samo primjećujem… ?



      1

      0
  19. Grazie Seb ali ovo je po meni mudro. Ustedili ste milione i rijesili ste se vozaca koji ocigledno nije onaj Vettel kojeg pamtimo iz Red Bulla. Neupitna mu je brzina ali greske su ga kostale. Sainz se velikoj vecini cini kao dobar tip, marljiv radnik, brz i sposoban isporuciti rezultat a opet nije (jos uvijek) na razini likova usijanih glava poput Alonsa., Hamiltona, Vettela itd koji se gotovo sigurno nikad nece pomiriti sa br2 ulogom. Sainz dolazi u ekipu koja je sve predodredila Leclercu i dok se ne pokaze da je i ako je brzi ne bi trebao praviti probleme oko odluke tima. Ako bude brzi nemam nista protiv. Ovo je potpuni zaokret u Ferrarievoj filozofiji i nadam se na bolje a jedino sta me donekle zabrinjava je jos uvijek zelenkast Leclerc koji sad vise nema luksuz “besplatnih greski” jer je rookie. Sretno Ferrari!



    2

    1
  20. Ja bi prije Riciarda. Ipak jedan stariji i iskusnji sa mladcem mi je bolji nego dva mlada pijetla zeljnih dokazivanja a iz to riciarda nikad nije radio probleme. A brz je sasvim sigurno. Mislim da je Sainz Leclerc prezelena ekipa za jedan Ferrari. Osim ako to nike priprema za nesto sto dolazi i ako znaju da im je boli shitara zesca.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni