F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Proizvođači automobila bi mogli odlučiti kako im F1 više nije prioritet – Szafnauer

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef momčadi Racing Point Otmar Szafnauer tvrdi kako bi proizvođači mogli odlučiti da utrkivanje u Formuli 1 nije više njihov prioritet nakon što osjete posljedice COVID-19 krize.

F1 momčadi se trenutno pripremaju za ekonomske posljedice COVID-19 pandemije nakon što je sport prošli tjedan izvijestio kako su im prihodi pali za 84% u prvom kvartalu ove godine.

Prvih deset utrka sezone su otkazane, što je problem s obzirom da naknade za domaćinstvo utrka čine velik dio nagradnog fonda koji se dodjeljuje momčadima.

To je dovelo do zabrinutosti oko budućnosti određenog broja momčadi na gridu, s tim da je Claire Williams upozorila kako bi F1 mogla izgubiti „dosta momčadi“ ako ove godine ne bude utrkivanja.

Racing Pointov šef Szafnauer rekao je kako bi se F1 trebala „brinuti o svima“, ali je isto tako izrazio strah kako bi se proizvođači mogli ipak htjeti fokusirati na potporu  proizvodnje svojih cestovnih automobila, a ne na održavanje svojih F1 programa.

„Stvar s proizvođačima, ne toliko u Formuli 1, nego u njihovim regularnim poslovima vezanim za razvoj i prodavanje i dizajn cestovnih automobila, to je posao s jako intenzivnim troškovima.

Njihovi fiksni troškovi za obradu su ogromni, i ovisi gdje ste u ciklusu prikupljanja dijela tih prihoda nazad u odnosu na fiksne troškove koje ste uložili.

Ako vas je ovo ulovilo u vašem ciklusu vaših automobila kad ste tek uložili milijarde i milijarde dolara i sad se nadate da ćete vratiti dio toga od prodaje automobila, ali se to ne događa, onda bi ponovno na toj margini, to bi moglo imati velike posljedice, ja mislim.

Ako ste veliki proizvođač automobila, onda ćete se zapitati ‘je li utrkivanje naš glavni izvor prihoda? Ne, nije. To je prodavanje automobila.’ Stoga donesete takve odluke“.

– Otmar Szafnauer

Szafnauer je djelovao kao Hondin direktor za strategiju i poslovno planiranje u F1 prije njihovog povlačenja iz sporta na kraju sezone 2008., što je bilo uzrokovano ekonomskom krizom.

Smatra kako oporavak proizvođača poput Honde nakon Velike recesije djeluje kao dokaz kako će se stvari poboljšati nakon COVID-19 pandemije.

„Sjećam se kako je Honda čekala i čekala i čekala koliko god je mogla jer se nije htjela povući iz Formule 1 i utrkivanja u tom trenutku.

Ali nažalost 2008. godine, izgledalo je kao da nema kraja ekonomskoj krizi, i izgledalo je kao da se njihova prodaja automobila nikad neće oporaviti, i tad su odlučili povući se.

Na kraju se ispostavilo, prodaja automobila se oporavila, vratili su se, i mislim da će se isto dogoditi ovdje.

Oporavit ćemo se, prodaja automobila će se oporaviti, možda postoji pritajena potražnja, i preći ćemo preko ovoga.

U međuvremenu, mislim da je važno da započnemo s utrkivanjem što prije.“

– Otmar Szafnauer

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: PharaohAthem.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
129 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    nažalost to ima smisla. današnji trendovi su takvi da nema jedno veze s drugime.
    mislim da je u budućnosti moguće da se ekipe zovu prema korporacijama, pa da gledamo team microsoft, team coca cola, team ovo team ono, ali za to bi trebali jednaki motori i jednaki bolidi a to nije f1.. bumo vidli


    0

    0