F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Claire Williams: F1 bi mogla izgubiti mnogo momčadi

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Williams je u zadnjih nekoliko godina potpuno pao u poretku, pa su tako u samo tri sezone postali uvjerljivo najgora momčad. Logično je da u takvoj situaciji nema puno novca jer je zarada jako mala, a šefica momčadi Claire Williams strahuje da bi zbog trenutne situacije F1 mogla ostati bez mnogo momčadi. Kaže da je krucijalno za Williams utrkivati se ove godine, jer ovise o novcu koji bi dobili mjestom u poretku konstruktora.

“Strašno je to da bi mogli izgubiti ne jedan, ne dva, nego puno više timova ako se ne vratimo utrkivanju. Financijski model u ovom sportu je takav da ovisimo o novcu kojeg dobivamo u poretku konstruktora. Kada to oduzmete, uz sponzorstva koja nisu kao prije i koja je jako teško naći, zaista je teško naći budžet koji je održiv za momčad.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: PharaohAthem.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1176 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Još se stari prdonja Bernie spasio prodajom F1 igračke koju i je sam načinio nevjerovatno skupom i u pravom trenutku unovčio..Svi kukaju a lukavac se smije…



    13

    1
  2. Istina, svako gašenje tima je tužno, ali život ide dalje. I drugi veliki timovi (iz kategorije Williamsa) su došli i otišli, poput Lotusa, Brabhama itd. Iako bi sport trebao biti oličenje toga da samo najjači i najspremniji prosperiraju, tu su isto tako i horde sentimentalnih navijača kojima je važnija prošlost i neke imaginarne priče o legendarnim ostavštinama. I tako se onda dogodi da se jedan Red Bull, koji je u F1 sad već prilično dugo, i to sa sjajnim rezultatima i vozačima i velikim utjecajem na razvoj F1, proglašava autsajderom i tvornicom sokova. S druge strane Williams se glorificira, iako se neki od komentatora nisu ni rodili u vrijeme dok je taj tim bio bitan u F1.

    Mislim, svi znamo da su važne takve priče i sentimenti, ali ako hoćemo zdravi razvoj sporta treba imati mjeru, i okrenuti se budućnosti, a ostaviti “baka priča priče” za popunjavanje ovakvih razdoblja kad nema previše novih vijesti.

    Uz dodatak da nisam navijač Red Bulla, a pogotovo Maxa Verstapena. 😃



    11

    1
  3. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Kakva je ambicija biti zadnji i prezivljavati od ostatka?



    2

    2
  4. treba nam način da se uključe opet BMW,Toyota,vw,Audi,a pogotovo neki jaki Ameri



    6

    0
    • audi posluje unutar VW grupe pa spominjat uključenje audija , VW je … hm , znaš . šta se tiče ostalih ( BMW , toyota) nema tu “izmišljanja” načina da se uključe/vrate pošto ih vodi ekonomska računica tj uloženo – dobiveno . dok su bili učesnici puno su ulagali ( naročito toyota) , a rezultati su bili nezadovoljavajući . kad bi se hipotetski sad vratili trebalo bi im bar nekoliko sezona da se uključe u kakvu takvu borbu makar za sredinu poredka . ako ni prije kad je sve bilo jednostavnije po pitanju PU nisu napravili nekakav značajan rezultat kako bi prošli danas kod ove mnogo složenije PU ? neka za primjer koliko je ovo nerealno posluži honda … koliko im je sezona trebalo da se “povrate” ? 4 ! a radi se o znalcima čije su PU ostvarile 5 titula ( 1 X williams , 4 X McL ) , 75 pobjeda . šta je uradija BMW ? jedna titula davne 1983. ( piquet sa brabham/BMW ) .. prije 37 godina te 20 pobjeda kroz 21 sezonu . toyota koja je u svoje vrime bila najveći “rasipnik” po ulaganjima je kroz 8 sezona ostvarila tek 3 PP , 3 FL i 13 podija . o nekim jakim amerima mislim da je suvišno i razmišljat , njima je sasvim dobro i u njihovom “dvorištu” koje je manje sofisticirano , manje komplicirano ( tehnički ) od “dvorišta” F 1 . ulaganje prevelikih sredstava u neizvjesno nije baš odlika amera , njihovog kapitalizma . ko bi se danas u americi upustija u ulaganje sredstava za konstrukciju PU koja bi trebala parirat mercedesu , ferarriu ? možda bi neko moga poći stopama haasa ali to bi bija neki recimo hibrid amero – evropski . zašto bi grupacija VW npr kroz audi ( ili VW ) ulagala u projekt F1 kad im i ovako dobro ide ? BMW – u je “neprijatelj” mercedes pa zašto bi se vraćali i gledali u leđa svom konkurentu u komercijalnom pogledu ? u današnjoj trci di je profit No 1 vjerovatno je F 1 “osuđena” na ovo šta ima sa mogućom tendencijom odlaska nekih timova . jbga , nisu svi “ludi” ka šta je bija npr jordan , sauber nekad , VJ mallya do nedavno ( sada stroll Sr …. možda dijelom i zbog sina ) ili stari willaiams ( preko claire ) da se bore rukama i nogama da opstanu bez obzira na financijske probleme . navedene je vodila i vodi strast, ljubav ( npr stari minardi ) , a ove velike ( BMW , toyota VW grupacija ) vodi razmišljanje o uloženom – dobivenom kad se podvuče crta . zato su neki otišli , a drugi ni ne razmišljaju o tome . moguće je da F 1 ne izgubi mnogo timova ali gubitak npr 2 tima bi se itekako osjetija na gridu , a novih koji bi ih nadomjestili za sada nema na vidiku … ako ne računamo na Panthera Asia Team F1, momčad za koju smo prvi put čuli prošlog ljeta kako je objavljeno prije 3 dana na stranici . a i to bi se zasnivalo na dijelu izjave duranda “Priča se o mogućnosti kupnje bolida…”



      4

      0
      • Slažem se u potpunosti sa svim.

        Kao potencijalne kompanije vidim one koji imaju love, ali nemaju baš neki image. F1 tu ulazi kao neka vrsta marketinga, čak i ako se tim bori u sredini poretka i ne osvoji prvenstvo. Samim tim su pokazali da su respektabilna firma. Japanci su davno napustili tu zonu, a čini mi se već i Koreanci. U nekoj daljoj budućnosti (a možda i bližoj nego što mislimo?) tu vidim samo Kineze. Koliko se god mi smijali toj ideji (što je zapravo potvrda priče o lošem imageu) oni imaju love i pokazali su u drugim tehnologijama da su sposobni stići druge visokorazvijene zemlje. Samo je pitanje hoće li u tu svrhu izabrati F1 ili neki drugi način…


        0

        0