Bottas planira ostati u F1 još godinama

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 4 godina 2 min 13 komentara

Valtteri Bottas je u svakoj godini otkako je došao u Mercedes bio u prilici da osvoji naslov prvaka, no pokazalo se da je Hamilton ipak prevelik zalogaj za njega. Odvozio je i neke sjajne utrke, ali kontinuitet koji Lewis ima do sada nije uspio postići. Valtteri kaže kako namjerava ostati još godinama u F1 te ostvariti svoj cilj – biti svjetski prvak. U zadnjoj izjavi se osvrnuo na trenutnu situaciju i ciljeve koje želi ostvariti.

“Siguran sam da dosta ljudi u trenutnoj situaciji želi napraviti puno stvari, ali ne mogu. Kad se sve vrati u normalu, ovo bi mogla biti dobra lekcija da naučimo cijeniti ono što svakodnevno u životu radimo.”

“Ja želim ostati još godinama u F1 i postići svoje ciljeve, volim to što radim i nedostaje mi Formula 1. Od djetinjstva sam imao cilj postati svjetski prvak, pa iako to još nisam učinio, to je ono što me gura prema naprijed, ono što mi daje motivaciju.”

“Svake godine pokušavam biti bolji nego prošle, učiniti bolje nego što sam prije radio. U karijeri se stalno događaju usponi i padovi, ali ti padovi vas moraju učiniti snažnijima. U ovoj momčadi osjećam da stalno napredujemo, to me snažno motivira.”


Odgovor

13 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži
    x8

    Valtteri,it’s James…



    19
    10

    9
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Hajmo napunit ovaj komentar reakcijama “Bono” :rofl:



      7
      6

      1
      • Pascal Wehrlein 94
        Wehrlein94 Prikaži

        heheh šta je toliko loš komentar :)



        1
        1

        0
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Nema u komentaru apsolutno nista lose napisano da bi bio los. Nego je , ajmo rec , previse “isfuran”
          Pred par mjeseci sam na isti komentar nekome zaljepio “Bon-a” , tako sam i ovdje i svakom buducem cu :D
          Ali pozitivna strana je ad si sigurno u top 2-3 komentara sa najvise “reakcija” haha



          7
          7

          0
        • Mclaren
          LH44 Donator Prikaži

          Ma fora “[ubaci ime], it’s James/Valtteri” je iskorištena ko holandska prostitutka.



          2
          2

          0
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Hmmm, znači komentar je korektan (istinit), ne pokazuje doduše Mercedes u najboljem svjetlu, ali se ponavlja pa ćemo ga popljuvat i postavit se da je to stara i normalna stvar koja se više i ne spominje… Jesam to dobro shvatio?
        Jel isto mjerilo vrijedi i, ne znam, na primjer za timske odredbe u Ferrariju? Čini mi se da sam propustio nešto, jer se njih iz godine u godinu komentira, naglašava, pljuje, zgraža, itd, a da nitko ne spominje Bona i slične dosjetke.



        2
        0

        2
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Pa od tog trenutka kad je pocelo biti aktualno to “Valtteri,it’s James” pa do sada , na ovom portalu je ta “fraza” napisana/komentirana 7 milijona puta. I zbog toga je vec pomalo dosadno to citati.
          A vjeruj mi , meni je jako veliki gust napisati nesto protiv Ferrarija jer ih ne podnosim. Tako da bi rado pisao protiv njih svakih pola sata. :D.
          Tako da ovo nema veze sa odnosom Mercedes / Ferrari.



          1
          -1

          2
  2. Mercedes
    Jester Donator Prikaži

    Lijepo je imati snove ali mislim da bi Bottas ipak malo trebao stati na loptu.



    4
    -1

    5
    • renato2107 Donator Prikaži

      Ne znam zašto minus ovom komentaru, ali komentar jer realno istinit. Mislim da poslije Merca ništa za njega, pored mnogih mladih talenata i pay vozača, ne znam kud bi mogao, a pogotovo u neki kolko tolko konkurentan auto.



      1
      -2

      3
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Pa nije Bottasu karijera gotova nakon Mercedesa. Trenutno obavlja tamo “super” posao. Poslusan je, a istovremeno dovoljno brz da osigura dovoljan broj bodova i pri tome ne ugrozi Hamiltona. Mercedesu to odgovara jer u njemu imaju sve sto im treba, a ako bi se pozeljeli rijesiti ga se kako bi mjesto dobio mladic poput Russela onda imaju i vrlo dobar razlog. Naravno da kao pojedinac uvijek zelis pobjedu, no treba uzeti u obzir da covjek vozi uz jednog od najboljih u povijesti Formule 1 i cini se kako nije na toj razini. Valtteri je fantastican vozac i sada vec poprilicno iskusan. Vjerujem da nakon ovoga u Mercedesu vise nece imati priliku boriti se na samome vrhu, ali ostalim timovima bi trebao biti vrlo dobra opcija. Jedino kako trenutno vidim kraj Bottasove karijere, ako do toga dode, je na nacin kao i sto ju je zavrsio Hulkenberg. Vrlo tiho i nemocno. Mladih, brzih vozaca je vise nego ikad jer i akademija za vozace je sve vise i vise. Vise nije ni rijetkost da dolaze mladici s impresivnim statistikama iz nizih kategorija. Ukoliko se netko odluci za njih ispred Bottasa to bi moglo biti to. Dobrovoljno cisto sumnjam da ce otici jer za to stvarno nema razloga.



        8
        8

        0
  3. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    S jedne strane, ako dodjes u F1 i mislis da nikad neces biti prvak, mozes slobodno odustati od utrkivanja. Mislim da je svakom od njih 20 san postati svjetski prvak.
    A s druge strane je Bottas vise puta dokazao, po mom misljenju, da nije materijal za prvaka.



    9
    9

    0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      Istina , kao kada svaki klinac krene trcati po nogometnim terenima i nada se nekad igrati za repku , osvojiti Ligu prvaka itd.
      Tako je svakom vozacu koji krene ozbiljnije u karting , a kamoli kad dodu u F1 , jedini cilj i san postati prvak Formule 1.
      E sad , san je jedno a realnost drugo. Rijetki imaju prvaka u sebi.



      3
      3

      0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    U mojoj glavi, sto naravno nije bas tako, ali tu smo da komentiramo, Bottas=Massa=Webber=Coluthard=Barrichelo :)



    5
    5

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.