F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bubnjaru VN Kanade za povratak u borbu za F1 sRHR prvaka

Dejan Fabris

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Esport

Velika Nagrada Kanade

Iako se znalo da će utrka u Montrealu donijeti puno više uzbuđenja nego je to bila ona u Catalunyi, ovako napetu završnicu Divizije 1 nitko nije mogao očekivati.

Prošli su se vikend u F1 simRacing Hrvatska prvenstvima vozile čak 4 utrke za Veliku Nagradu Kanade.

Da, dobro ste pročitali, 4!

Uz one najavljene i mogli bismo reći, već očekivane, od ovoga vikenda F1 sRHR familija bogatija je i za virtualna utrkivanja na PC platformi, a čija se premijerna pilot utrka održala prošlu subotu, prije utrke PS Divizije 2.

Rezultati svih utrka bit će doneseni u ovom članku, no posebno će se analizirati najočekivanija utrka vikenda – PS Divizija 1.

KVALIFIKACIJE


Čitav se tjedan, prije same utrke u petak, treniralo i po više puta dnevno te je staza Gilles Villeneuve u 90 je posto slučajeva vozačima zadavala glavobolje u obliku kiše, većini igrača nepoželjne pojave za vrijeme trkaćih vikenda.

No začudo, u petak niti traga od mokrih kvalifikacija, a kiše nije bilo niti u utrci. Tko se najbolje snašao u “neočekivanim” uvjetima?

Kvalifikacije su svi, odnosno gotovo svi natjecatelji, odlučili odraditi na soft smjesi guma. Jedino je Ivan Drk iz Williamsa svoj najbrži krug postavio na mediumu te time pokušao u 35 krugova, koliko se vozi Velika Nagrada Kanade, iznenaditi nešto drugačijom taktikom od ostalih.

Frane Erjavac iz Racing Pointa odvezao je najbrži krug kvalifikacija i to sa vremenom 1:07.957, a koje mu je bilo apsolutno najbolje vrijeme ikad odvoženo na stazi u Montrealu. Nevjerojatan trenutak za dati najbolje od sebe.

Drugi Dario Fotak je u Ferrariju zaostao više od 6 desetinki, a ostatak grida smjestio se unutar 3 sekunde od najboljeg vremena.

Rezultati kvalifikacija za Veliku Nagradu Kanade:

VozačMomčadSmjesa gumeVrijeme
1Frane ErjavacRacing Point(S)1:07.957
2Dario FotakFerrari(S)+ 0.681
3Mihovil BubnjarMcLaren(S)+ 0.682
4Stefano PandžaFerrari(S)+ 1.075
5Mauro ĆaletaHaas(S)+ 1.529
6Andrej ObranovićRacing Point(S)+ 1.736
7Adnan MešićAlfa Romeo(S)+ 1.750
8Dejan FabrisRenault(S)+ 1.884
9Tomislav PleićMcLaren(S)+ 1.976
10Ivan DrkWilliams(M)+ 2.036
11Vedran VincetićRed Bull(S)+ 2.535
12Alen DraganRenault(S)+ 2.872
13Dario BalentWilliamsNo Time
14Alen ProtićRed BullNo Time
15Darijo MrgudićMercedesNo Time
16Emanuel ĐuranecToro RossoDSQ
(S) – soft
(M) – medium
(H) – hard

UTRKA


Do prvog je zavoja po startu utrke Frane Erjavac uspješno obranio svoju čelnu poziciju, Ferrariji su prešli McLaren Mihovila Bubnjara, a par trenutaka nakon starta izašao je i prvi od ukupno tri sigurnosna automobila koja su se ukazala za vrijeme Velike Nagrade.

Sigurnosni automobil bila je prilika nekolicini vozača, uključujući i Mihovila Bubnjara, da već pri kraju prvoga kruga iskoriste prvi “besplatni” pit stop i pokušaju nadmudriti ostatak grida koji je ostao na gumama na kojima su započeli utrku. Nakon restarta utrke, Erjavac je zadržao svoju vodeću poziciju, a odmah iza njega su bili momčadski kolege Stefano Pandža i Dario Fotak u Ferrarijima.

Već u 9. krugu pojavio se i drugi sigurnosni automobil zbog odustajanja Ivana Drka, koji je sa svojim Williamsom izletio u drugom sektoru staze. Ovaj su put izlazak sigurnosnog automobila iskoristili i ostali vozači kako bi zamijenili svoje startne gume.

Nakon prvih 10 krugova utrke i dva sigurnosna automobila, najviše je profitirao Mihovil Bubnjar koji je prešao u vodstvo ispred Franeta Erjavca i Stafana Pandže. Odmah iza njih bio je i drugi Ferrari Daria Fotaka.

Ta je četvorka polako, ali sigurno, radila sve veću razliku u odnosu na ostatak ekipe i u 15. su krugu imali već 9 sekundi prednosti nad najbližim pratiteljima.

U slijedećem se krugu utrke događaju značajnije izmjene na vrhu.

Nakon nekoliko jako uzbudljivih borbi, Mihovil Bubnjar gubi čelnu poziciju na utrci i pada na čak 4. mjesto. Prvo su ga u drugom sektoru utrke, nakon male greške pretekli Erjavac i Pandža, a nešto kasnije i Fotak iz Ferrarija. Dok je Bubnjar pokušavao shvatiti što ga je snašlo, dogodila se i izmjena na samom čelu utrke. Pandža je u drugoj DRS zoni uspio svoj Ferrari progurati ispred Racing Pointa Erjavca te zasjesti na čelo utrke.

Taman prije nego je u 18. krugu sigurnosni automobil izašao i po treći puta, Erjavac je izgubio i 2. poziciju od Daria Fotaka, što znači da je u tom trenutku poredak glasio: Pandža (Ferrari), Fotak (Ferrari), Erjavac (Racing Point) te Bubnjar (McLaren).

Kako se vodeća četvorka baš u trenutku izlaska sigurnosnog automobila nalazila pri kraju kruga, svi su odlučili priuštiti nam dodatno uzbuđenje i istovremeno ući u boks. U čitavoj je toj priči najviše naravno izgubio Dario Fotak jer je morao dodatno čekati u boksu da Ferrarijev team završi sa Pandžinim bolidom, tako da je nakon obavljene zadnje promjene guma, poredak na vrhu bio: Darijo Mrgudić (Mercedes), Pandža (Ferrari), Erjavac (Racing Point) te Bubnjar (McLaren), dok je Fotak pao na čak 8. mjesto te si time smanjio šanse za sam vrh.

Mrgudić je sa 9 krugova starim hard gumama bio na izglednom mjestu za odličan rezultat u Kanadi, no bilo je pitanje koliko se mogao oduprijeti brzom trojcu koji su svi bili na svježim medium gumama.

Nakon još jednog restarta utrke, Mrgudićeve hard gume izgleda ipak nisu bilo dovoljno kompetentne te on brzo gubi svoju čelnu poziciju i pada na čak 9. poziciju utrke.

Trenutak poslije, u 24. se krugu događa još jedna promjena na vrhu i Erjavac prelazi Pandžu za povratak na vodstvo u utrci.

Erjavac je do kraja utrke polako, ali sigurno, stvarao prednost nad drugim Pandžom i trećim Bubnjarom, koja je ulaskom u zadnji krug utrke bila punih šest sekundi i taman kada se činilo da sve ukazuje na još jedno, treće zaredom slavlje Erjavca, napravio je jedinu pogrešku u utrci!

Na ulasku u prvu DRS zonu, izgubio je kontrolu nad svojim Racing Pointom, izvrtio se i prepustio čelno mjesto Pandži koji je znao kako iskoristiti poklon. Erjavac se uspio sabrati te je do kraja utrke nekako uspio obraniti svoje drugo mjesto od nadolazećeg Bubnjara.

I da bi na kraju sve bilo još i slađe, iako je redoslijed prolaska kroz cilj utrke bio: Pandža-Erjavac-Bubnjar, konačni je poredak bio izdirigiran kaznenim sekundama koje su vozači sakupili prelazeći granice staze ili nekim drugim incidentima kroz utrku, a tu je apsolutno najbolji i besprijekoran bio Mihovil Bubnjar koji je, uz još samo jednog vozača na utrci, 35 krugova staze Gilles Villeneuve završio bez ijedne kaznene sekunde te si time osigurao pobjedu na Velikoj Nagradi Kanade ispred Pandže i Erjavca.

Mihovil Bubnjar se ovom pobjedom u potpunosti vratio u borbu za naslov te se vodećem Frani Erjavcu približio na samo 3 boda. Treći u poretku je Ivan Drk sa skoro 30 bodova zaostatka za vodećim Erjavcem.

Najbrži krug utrke odvozio je Frane Erjavac (Racing Point) sa vremenom 1:11.304.

Također treba i istaknuti da je prve bodove u sezoni osvojio Dejan Fabris (Renault) vrlo dobrim 5. mjestom u utrci te tako za svoju momčad osvojio važne konstruktorske bodove, čime je momčad Renaulta preskočila Mercedes i Red Bull i sa zadnjeg skočila na 8. mjesto u poretku konstruktora.

Osvajanjem bodova, Renault je postao i posljednja momčad u PS Diviziji 1 koja je osvojila barem jedan bod u tekućoj sezoni.

Konačni poredak Velike Nagrade Kanade:

VozačMomčadVrijeme
1Mihovil BubnjarMcLaren46:57.618
2Stefano PandžaFerrari+ 4.675
3Frane ErjavacRacing Point+ 7.412
4Dario FotakFerrari+ 25.293
5Dejan FabrisRenault+ 30.009
6Tomislav PleićMcLaren+ 31.138
7Dario BalentWilliams+ 31.442
8Emanuel ĐuranecToro Rosso+ 37.603
9Andrej ObranovićRacing Point+ 39.214
10Mauro ĆaletaHaas+ 40.826
11Darijo MrgudićMercedes+ 52.178
12Vedran VincetićRed Bull+ 58.378
13Alen DraganRenault+ 1:09.229
14Alen ProtićRed BullDNF
15Adnan MešićAlfa RomeoDNF
16Ivan DrkWilliamsDNF

Snimku utrke, ukoliko niste uspjeli pratiti livestream, možete pogledati na službenom F1 simRacing Hrvatska YouTube kanalu:


U subotu je po rasporedu održana i treća utrka PS Divizije 2 za Veliku Nagradu Kanade. Pobjedu je u toj kategoriji ovaj puta odnio Ivan Šalinović (McLaren), dok je prošlotjedni pobjednik Bruno Radić iz Ferrarija završio drugi. Treći je kao i prije tjedan dana stigao Zdenko Kalamir za Williams.

Šalinović se ovom pobjedom probio na drugu poziciju u ukupnom poretku Divizije 2. Kalamir na trećem mjestu zaostaje samo jedan bod, dok je Bruno Radić i dalje uvjerljivo prvi.

Dan kasnije, u nedjelju, vožena je i druga utrka PS Divizije 3. Najbolji je u toj kategoriji bio Florijan Levak za Red Bull, drugi je, sa samo 0.004 sekunde zaostatka stigao Marin Radić za Toro Rosso, a treći Dario Dujmović (Haas).

Novost u obitelji F1 simRacing Hrvatska je i premijerna pilot utrka Divizije 1 na PC platformi, a koja se održala u subotu, prije utrke PS Divizije 2. PC utrke se za sada još uvijek ne boduju za službeni poredak, nego će paralelno pratiti PS natjecanja do početka nove sezone kada će i tu početi službena natjecanja.

Utrku PC Divizije 1 možete također, uz sve ostale četiri utrke održane ovaj tjedan, pogledati na F1 sRHR YouTube kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw

Uz čestitke svim sudionicima, a posebno onima najboljima, najavljujemo slijedeću utrku prvenstva za sve Divizije, koja će se naredni vikend voziti za Veliku Nagradu Austrije na stazi Red Bull Ring u Spielbergu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Dejan Fabris
Pulsmedia autor
18 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj