Brundle: U teretani držim poster sa Sennom koji me uvijek motivira

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 4 godina 1 min 8 komentara

Bivši F1 vozač i komentator za Sky Sportsu, Martin Brundle, objavio je na Instagramu fotografiju s Ayrtonom Sennom, legendarnim Brazilcem koji nas je napustio na današnji dan prije 26 godina. Fotografija seže u 1983. godinu kada su njih dvojica vodili žestoku bitku za naslov prvaka u britanskoj Formuli 3. Prvenstvo je na zadnjoj utrci pripalo Senni, koji mu je odao veliko priznanje. Brundle je napisao sljedeće:

“Ayrton mi je u ovom trenutku (fotografija je s utrke u Thruxtonu) rekao da sam najbolji britanski vozač još od Jima Clarka. Pokušavao je učiniti da se osjećam bolje. Ovu fotografiju imam u teretani i služi mi za motivaciju, drugo mjesto doista boli. Zauvijek Senna.”

https://www.instagram.com/p/B_pB_coHptP/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

S obzirom na sjajnu borbu u Formuli 3, mnogi su pomislili kako će se njihove bitke nastaviti i u Formuli 1. Ipak, na postolju su se našli samo jednom, i to tek 1992. godine na Monzi. Ayrton je tada zabilježio zadnju pobjedu sezone 1992., dok je Brundle osvojio drugo mjesto.


Odgovor

8 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Po meni, niže serije ni dan-danas nisu POTPUNO mjerilo koje bi trebalo dati neke naznake kako će vozači proći u F1 jednog dana:

    S obzirom na sjajnu borbu u Formuli 3, mnogi su pomislili kako će se njihove bitke nastaviti i u Formuli 1. Ipak, na postolju su se našli samo jednom, i to tek 1992. godine na Monzi. Ayrton je tada zabilježio zadnju pobjedu sezone 1992., dok je Brundle osvojio drugo mjesto.

    Svi vozači koji su poslije postali uspješniji od drugih u F1, imali su ono nešto u sebi, što ih je “tjeralo” naprijed – više i brže….. eto npr. Brundle i Senna toliko blizu u F3, a u prvoj F1 sezoni; Brundle ( Tyrrell – relativno bolja ekipa od Tolemana ), a Senna ( Toleman ) , pa je Brazilac bio puno odlučniji i motiviraniji da bude uspješniji u F1. Druga Sennina F1 godina u Lotusu, a Brundle je “zaglavio” u Tyrrellu do 1987., a od te godine Brundle prelazi u ekipu sa dna ( Zakspeed ), dok je Senna već bio kuhao, di će bolje i dalje od Lotusa…..



    1
    1

    0
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      Pa ja čak mislim da bi bio na sličnom nivou kao i Senna da mu se nije dogodila teška nesreća na Velikoj Nagradi Dallasa 1984. kad je polomio obje noge, a te su ozljede bile toliko teške da su mu mislili amputirati lijevi gležanj. Na sreću, nije se takvo nešto i dogodilo, ali ozljeda je bila toliko teška da više ne smije trčati, a i zbog tih ozljeda nije smio više kočiti lijevom nogom, što ipak na neki način otežava vožnju F1 bolida, a i vjerojatno je ta nesreća ostavila posljedica na psihu, a svi ti faktori su ga spriječili u postizanju većih uspjeha u F1 i motorsportu.



      6
      6

      0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        Brundle je imao tešku nesreću na VN Dallasa, 1984.? To nisam znao.
        Zar nije imao tešku nesreću na VN Monaca ( kvalifikacijama ) 1984.?



        1
        1

        0
        • Mick Schumacher
          Ante Maras novinar Prikaži

          Da, ali je izašao neokrznut, osim što se nije mogao sjetiti kako je došao do boksa, pa mu Sid Watkins nije dao da nastupi u rezervnom automobilu.



          6
          6

          0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Zanimljivo je kako se mogu karijere razviti u različitim pravcima.
    Od prvaka i viceprvaka britanske F3 1983., Senna je dogurao do 3 titule i 41 pobjede, a Brundle nikada nije pobijedio.
    Iako je Brundle počeo u Tyrrellu, koji je bio definitivno zvučnije ime od Tolemana, Tyrrelli su dobili DSQ za komplet 1984., potom su bili u nekakvoj “silaznoj” formi, naročito u odnosu na Lotus, u koji je Senna prešao.
    Nakon 5 godina (krajem 1988.) jedan od njih dvojice je već imao titulu u džepu, a drugi je uspio osvojiti čitavih 10 bodova.
    Naravno, Zakspeed je takođe bio krš, kao i kasnije legendarni Brabham, koji je bio pred umiranjem.
    Brundle se tek malo trgnuo u Benettonu 1992. (kada je Ayrton već imao 3 titule i 33 pobjede).
    Nema sumnje da je Senna jedan nivo više od Brundlea, ali konačni poredak britanskog F3 prvenstva 1983. nikako nije govorio da će, ako je već jedan okončao karijeru sa takvim uspjesima (a još bi podebljao statistiku da nije poginuo), drugom
    najveći domet F1 karijere biti dva druga mjesta na podiju.
    Martinu jedino, kao mala utjeha ostaje Le Mans iz 1990., a i tu nije pobijedio originalno njegov Jaguar, već drugi, jer je uskočio umjesto Salazara.

    Edit
    Hehe
    Evo, dok sam ja pisao post, @pigmalion je već napisao skoro pa isto.
    Što se tiče Tolemana i Tyrrella, nema to veze sa motiviranošću i odlučnošću, već sa DSQ Tyrrella i silaznom formom, u odnosu na Lotuse 1985.-1987. (kad je brundle već bio u Zakspeedu).



    6
    6

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Slična stvar je i Frentzen-Schumacher. Čak je u tim nižim kategorijama Frentzen bio bolji. Ali očito adaptacija na f1 pokaže tko je koliko dobar.



      3
      2

      1
      • Pascal Wehrlein 94
        Wehrlein94 Prikaži

        Frentzen baš i nije dobio dovoljan broj sezona u odličnom bolidu da se dokaže. Ja mislim da je njegova 1999. sezona u Jordanu bila apsolutno senzacionalna i još da nije odustao na VN Europe dok je bio u vodstvu,tko zna kako bi se rasplelo to sve u prvenstvu .
        Mislim da bi Frentzen bio dovoljno dobar vozač da osvoji naslov da je kojim slučajem vozio McLaren ili Ferrari tih sezona kada je vozio Jordan .



        4
        4

        0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          A lako moguće. Po meni je njegova ključna sezona bila 1997. Tu je imao previše odustajanja ( iako isti broj kao i Jacques ) i preveliki zaostatak za Villneuveom. Tko zna možda bi on bio prvak da je bilo više sreće .


          0
          0

          0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.