F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda cilja na Ferrari s novim motorom

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren Honda

Ranije ovog mjeseca, Honda je objavila da će na VN Belgije donijeti poputno novi, nadograđeni motor. Novi motor će biti nazvan “Mk3” i odlikovat će ga nova komora za sagorijevanje, usisnik zraka, novi ispušni sustav i sustav zupčanika. Šef odjela za motosport, Yasuhisa Arai, tvrdi da je njihov motor bio mnogo bolji od Renaultovog tijekom zadnje utrke u Mađarskoj, te da će ih nove nadogradnje približiti Ferrarijevom motoru. Honda tijekom zime planira uvesti mnoštvo nadogradnji koje će ih približiti prvobitnom cilju, Mercedesovom motoru.

“Na Spa donosimo zadnje bitne nadogradnje ove sezone, s još nekoliko manjih u narednim utrkama. Mk3 će biti predstavljena na Spa, ali mi već radimo na pogonskoj jedinici za sljedeću godinu. Mk4 će biti izjednačen s Mercedesom, to nam je cilj, dok će Mk3 biti na sličnom nivou kao i Ferrarijev motor. To je zbilja veliki korak.”

Arai tvrdi da je njihov napredak skriven ispod loše dizajnirane šasije McLarena, koja je prošlu utrku u Mađarskoj bila jako loša, dok je Hondin motor bio na vrhuncu snage.

“Bolid ne pruža najbolji mehanički grip, niti nema najbolji aero paket, pogotovo u usporedbi s Red Bullom, zaostatak je još uvijek ogroman. Svaku utrku pratimo podatke koje imamo, i zaključili smo da treba poraditi na šasiji i aerodinamici bolida.”

Nepouzdanost pogonske jedinice je bila glavna boljka do sada. Button i Alonso su iskoristili svih šest pogonskih jedinica koje imaju na raspolaganju, što znači da mogu očekivati velike kazne u nastavku sezone kada na red dođe promjena motora. Arai kaže da postoji razlog za optimizam nakon utrke u Mađarskoj, ne samo zato što su oba bolida završila u bodovima, već zbog velikog napretka u odnosu na početak sezone.

“Na početku sezone, znali smo da postoji problem s hlađenjem motora, stoga smo smanjili snagu motora. U Španjolsku smo donijeli nove nadogradnje i otkrili da smo u potpunosti riješili problem s hlađenjem. S obzirom na to da su bolidi jako uski i niski, svi dijelovi oko motora su jako zbijeni i svi trpe od pregrijavanja, zbog toga su nam se događali kvarovi MGU-H i MGU-K. U Mađarskoj nismo imali nikakve probleme s pogonskom jedinicom i tim dijelovima, što znači da smo riješili probleme s nepouzdanošću.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Uvjeren sam da će napredovati ali da dostignu Ferrari….da nije Japanac mislio bi da se šali. Potrebna su čudesa za takav scenarij, ali nebi imao ništa protiv…nedostaju mi borbe Ferrarija i McLarena


    0

    0
  2. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Dobro Arai kaže, to sam i ja primjetija, kad bi McLaren napravij šasiju koja je 2 sekunde brža od Mercedesove ovaj njihov traktorić bi bija tek pola sekunde sporiji od Mercedesa. A da ostali stave 100 kila utega u bolid McH bi se borila za podije svaku utrku. Arai lažove ne sramoti se.


    0

    0
  3. Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

    Kako Arai kaže, tu smo negdje s Renaultom. Onda znači da je McLarenova šasija lošija od Toro Rossove?
    Izjave iz Honde su već godinu dana tragikomične, i oni dalje nastavljaju.


    0

    0
  4. Ferrari je druga najbolja momčad…
    McLaren jedva prolazi u Q2 dok se Ferrari bori za drugi red na startu…
    Ferrari se je uspio približit Mercedesu između dvije sezone, ne ga sustić, a ovi se prijete Mercedesu sa novim Mk4 motorom dogodine…
    Zar oni misle da će za sljedeću godinu Mercedes i Ferrari spavat i čekat da se oni oporave?

    Ravna se po Mađarskoj i petom mjestu? Ma daj molim te…


    0

    0
    • Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

      Dobro al kaže 2016 će imati taj Mk4 nivo Mercedesove performanse a Mercedes će opet napredovati preko zime za koju sekundu pa ti na kraju ispadne da i nije puno promašio sve ovisi koliko će Mercedes napredovat.Ne ne dobro me je nasmijala ova današnja izjava uf bračo moja mila ja ču popit litru maksuzije ako Honda bude na nivou sa Ferrarijem.


      0

      0
  5. Mclaren KERS Prikaži

    Mislim da bi ga ova izjava u blizoj buducnosti mogla skupo kostati…


    0

    0
  6. Mclaren raca Prikaži

    Dakle, s Hondinim motorom sve je u redu, ali dripci iz McLarenovog pogona za aerodinamiku su usrali stvar. Kako smo samo bidnu Hondu mogli tako optuživat? Di će ti duša Prodromou?


    0

    0
  7. A mislim da ovaj Arai ima dug jezik ko Šarava rep. Što ne mogu sutjet i radit, pa neka rezultati kazu svoje.


    0

    0
  8. Aloooo,Arai,tupsonu jedan. McLaren ima drugu najbolju dizajniranu šasiju na gridu koja zaostaje za Mercedesom samo 0,3sek po krugu,šta je vama Japanci. Kad je neuspjeh,svi su krivi,samo vi niste,vi imate sve bolje i bolje,ha? Pa de računajte, matori,malo. Hajde…malo matematika…jedna konjska snaga je 0,016sek po krugu,puta 110,toliko otprilike zaostaje Honda,jer je tako Boulier rekao nakon Madjarske,i ima izjava o tome već…dakle, 0,016×110=1,76sek po krugu,eto koliko i zaostajete,i onih dodajte 0,3sek to je oko 2sek,a toliki zaostatak i jeste. Ne laprdite u prazno bzvz. Zgrozim se kad čujem da se nekog drugog optužuje za zaostatak.


    0

    0
  9. Charles Leclerc reso20 Donator Prikaži

    Vrlo jednostavno, da bi uspio u ovako nečem moraš biti i pomalo lud, tako da….


    0

    0
  10. To zvuči predobro da bi bilo istinito.


    0

    0
  11. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    Dakle sada sam pročitao pouzdanu verziju japančeve izjave na Autosportu.
    Ovaj upgrade je posljednji ove sezone, što bi značilo da će potrošiti sve tokene. Ovaj upgrade bi stvarno mogao biti veliki skok naprijed, pa čak i takav skok da se približe Ferrariju (nije rekao da će ga prestići već da će mu se približiti, barem se nada). Ono što ja vidim kao veliki Hondin problem je što ovim ogromnim upgrade-om ne ciljaju da preskoče Mercedes. Znam da je ludo to što kažem, ali po ovim pravilima Honda neće tako skoro prestiči Mercedes, vjerojatno i Ferrari. Oni neka sada iskoriste sve tokene, a Mercedes još niti jedan, Ferrari ih još ima 7, računica je onda vrlo jednostavna.


    0

    0
  12. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ovo bi mogao protumačiti i kao mali rat Honde i Meklarena…Nedavno je Boulier upro prstom u Hondu a sada Arai vraća lopticu i govori da ne valja šasija a da je motor 5.


    0

    0