Racing Pointu druga pobjeda zaredom u F1 sRHR-u

Esport / Izdvojeno

Dejan Fabris

Prije 4 godina 8 min 5 komentara

Velika Nagrada Španjolske

Ako ste smatrali da staza u Catalunyi nije dovoljno izazovna za F1 sRHR vozače i kako bi trebalo još ono nešto da je malo začini, imamo dobru vijest za vas: na jednoj se od utrka ukazala kiša!

No, krenimo redom.

Zašto je iznad navedeno na jednoj od utrka?

Zbog toga jer su, a kako je bilo i najavljeno, prošli petak, subotu i nedjelju po prvi puta odvožene čak tri utrke F1 sRHR natjecanja.

Na stazi u Catalunyi pored Barcelone vozilo se za Veliku Nagradu Španjolske. Šezdeset se vozača, svaki u svojoj Diviziji, borilo za titulu najbržeg na iznimno zahtjevnoj stazi, poneki uz teške vremenske uvjete, pogotovo vozači Divizije 1.

KVALIFIKACIJE


Budući da je staza u Catalunyi jako izazovna što se tiče potrošnje guma, pogotovo za soft varijantu, bilo je zanimljivo za vidjeti kako su kvalifikacije odlučili odraditi vodeći vozači te koje su gume izabrali za start utrke. Navedeno dobiva još i više na značaju ako se uzme u obzir da je za utrku najavljena kiša, a što su svi naravno znali jer svaki vozač na početku Velike Nagrade ima uvid u vremensku situaciju kako za vrijeme kvalifikacija, tako i u samoj utrci.

Iako soft guma na stazi u Catalunyi izdrži samo 7 do 8 krugova, naravno važno je ovdje za napomenuti da navedena potrošnja nije deklarirana na 100% dužine utrke, nego je ona analogno smanjena i prilagođena utrci od 50% ukupne dužine utrke kako se voze F1 sRHR natjecanja, većina je vozača svoje najbrže krugove odlučila odvesti upravo na toj smjesi gume. Od vodećih u poretku, samo su Frane Erjavac i Ivan Drk svoje 3. odnosno 6. mjesto odvezli na medium gumama.

Da li su pogodili sa odabirom, pričitajte u daljnjem tekstu.


Zbog iznimno se velike zainteresiranosti, F1 simRacing HR natjecanje prošli vikend po prvi puta održalo za čak tri Divizije


Iako su kvalifikacije bile relativno izjednačene, pogotovo ako se uzme u obzir da je prvih 8 vozača bilo unutar jedne sekunde, najbrži i najspretniji je na kraju bio Ferrarijev dvojac, Dario Fotak i Stefano Pandža koji su zauzeli prvi red, dok je Frane Erjavac (Racing Point) na medium gumama zauzeo treće mjesto.

Rezultati kvalifikacija za Veliku Nagradu Španjolske:

VozačMomčadSmjesa gumeVrijeme
1Dario FotakFerrari(S)1:17.897
2Stefano PandžaFerrari(S)+0.060
3Frane ErjavacRacing Point(M)+0.110
4Marin TrbušićAlfa Romeo(S)+0.635
5Mauro ĆaletaHaas(S)+0.713
6Ivan DrkWilliams(M)+0.758
7Emanuel ĐuranecToro Rosso(S)+0.875
8Alen DraganRenault(S)+0.991
9Dario BalentWilliams(S)+1.108
10Vito BrkićToro Rosso(M)+1.245
11Darijo MrgudićMercedes(S)+1.418
12Mihael JurinecHaas(S)+1.475
13Andrej ObranovićRacing Point(S)+1.556
14Tomislav PleićMcLaren(S)+2.080
15Vedran VincetićRed Bull(S)+2.145
16Alen ProtićRed Bull(S)+2.270
17Dejan FabrisRenault(H)+3.486
18Mihovil BubnjarMcLarenNO TIME
(S) – soft
(M) – medium
(H) – hard

UTRKA


Premda je vjerojatnost za kišu u utrci bila dosta velika, nitko je nije očekivao već u samom instalacijskom krugu kada su se pojavile prve kapi. Vozači su bili na iskušenjima.

Kada ići u boks? Promijeniti na gume za laganu kišu već na kraju prvoga kruga ili pričekati neko vrijeme, a pri tom riskirati eventualno izlijetanje?

Po startu, Ferrarijevi su vozači Dario Fotak i Stefano Pandža zadržali čelne pozicije i u prvi zavoj ušli kao vodeći, dok je Frane Erjavac iz Racing Pointa malo loše krenuo i izgubio dvije pozicije od Marina Trbušića (Alfa Romeo) i Maura Ćalete (Haas).

Do kraja je prvoga kruga Mauro ipak izgubio jako dobro 4. mjesto koje je morao prepustiti u tom trenutku bržima, Franetu te Ivanu Drku iz Williamsa. Isto tako, valja za napomenuti da ulaskom u drugi krug utrke, niti jedan vozač koji je startao nije odustao.

No, tada je počela malo konkretnija kiša.

Stoga su već 3. krugu pojedini vozači odlučili zamijeniti gume na za takvo vrijeme pogodnije: intermediate gume, a do kraja 4. su kruga svi vozači zamijenili startne gume na jednu od kombinacija guma za mokro. Kažemo jednu od, jer su neki bili toliko hrabri i lukavi da su se kockali i pokušali steći prednost u odnosu na ostatak ekipe, promijenivši u full wet, odnosno gume za izraženiju kišu, a kakva u tom trenutku još nije bila.

Njima se rizik nije isplatio jer se takva kiša koju su oni priželjkivali, kasnije će se pokazati, nikada nije pojavila.

U međuvemenu su se nakon svih obavljenih promjena, pri vrhu dogodile stanovite promjene, ali ne i za Daria Fotaka čiji je Ferrari i dalje ostao na čelu ispred drugog Marina Trbušića (Alfa Romeo) i trećeg Franu Erjavca (Racing Point) koji je sve više i više prijetio.

Konačno su Franine prijetnje urodile plodom kada je prvo u 8., a onda i u 14. krugu prešao Marina i Daria te demonstrirao moć na iznimno teškim uvjetima koji su zadesili F1 sRHR ekipu na stazi u Catalunyi.

U 15. je krugu Marin izgubio i svoju treću poziciju kada su ga prešli Ivan Drk iz Williamsa te Stefano Pandža (Ferrari), no za sve je vozače slijedio i završni ulazak u boks koji je mogao još jednom izmiješati poredak, a što se i dogodilo.

Naime, Marin je prvo vratio svoju poziciju od Ivana, a potom je prešao i Ferrari Stefana koji je uz planirano zaustavljanje dodatno morao odraditi i kaznu prolaska kroz boks, a koja ga je sa fenomenalne 2. pozicije bacila na 5. na kojoj je na kraju i završio utrku.

Za vrijeme dok su Frane (Racing Point) i Dario (Ferrari) bili sigurni naprijed na svojim pozicijama, Marin (Alfa Romeo) i Ivan (WIlliams) su do kraja utrke imali još sitnijih obračuna u kojima je u konačnici spretniji i sretniji bio Marin Trbušić te tako ostvario novo treće mjesto.

Na kraju je sigurnu i uvjerljivu pobjedu odnio Frane Erjavac iz Racing Pointa te tako dokazao svoju trenutnu nadmoć u odnosu na konkurenciju, a drugu je poziciju i svoje prvo postolje u F1 sRHR natjecanju osvojio Dario Fotak (Ferrari).

Treba napomenuti i da je jednom od favorita za dobru poziciju u utrci i vodećem u ukupnom poretku prije Velike Nagrade Španjolske, Mihovilu Bubnjaru, koji vozi za McLaren, ovo bio nastup za zaborav kako od kvalifikacija, tako kroz čitavu utrku te da je time izgubio ne jedno, nego čak dva mjesta u utrci za naslov.

Najbrži krug utrke po kišnim uvjetima u Catalunyi odvezao je Dario Fotak (Ferrari) sa vremenom 1:25.590.

Prve bodove u sezoni osvojio je Darijo Mrgudić iz Mercedesa, a Renault je i dalje jedina momčad bez ijednog boda u prvenstvu konstruktora.

Konačni poredak Velike Nagrade Španjolske:

VozačMomčadVrijeme
1Frane ErjavacRacing Point52:00.491
2Dario FotakFerrari+11.575
3Marin TrbušićAlfa Romeo+20.130
4Ivan DrkWilliams+21.125
5Stefano PandžaFerrari+23.478
6Vito BrkićToro Rosso+47.453
7Dario BalentWilliams+1:13.307
8Emanuel ĐuranecToro Rosso+ 1 krug
9Darijo MrgudićMercedes+ 1 krug
10Mauro ĆaletaHaas+ 1 krug
11Tomislav PleićMcLaren+ 1 krug
12Mihael JurinecHaas+ 1 krug
13Alen ProtićRed Bull+ 1 krug
14Andrej ObranovićRacing Point+ 1 krug
15Alen DraganRenault+ 1 krug
16Dejan FabrisRenaultDNF
17Mihovil BubnjarMcLarenDNF
18Vedran VincetićRed BullDNF

Frane Erjavac se ovom drugom pobjedom zaredom probio na vrh u ukupnom poretku vozača i pobjegao Ivanu Drku na 10 bodova. Na treće je mjesto sa 2 boda zaostatka za Ivanom pao Mihovil Bubnjar.

U ukupnom poretku konstruktora imamo vrlo tijesnu bitku između četiriju momčadi: Racing Pointa, Williamsa, McLarena i Ferrarija koji su svi unutar samo 8 bodova.

Ukoliko niste uspijeli pratiti livestream utrke Divizije 1, pogledajte kompletnu snimku na slijedećoj poveznici:


Dan kasnije, u drugoj je utrci Divizije 2, pobjedu te tako i najozbiljniju kandidaturu za naslov, još jednom odnio fenomenalni Bruno Radić iz Ferrarija, ispred Ivana Šalinovića (McLaren) te Zdenka Kalamira (Williams).

Bruno je tako u ukupnom poretku povećao svoju prednost ispred drugog Zdenka na 17 bodova.

U nedjelju se, uz dosta tehničkih problema sa strane Codemasters servera, vozila i prva utrka novostvorene Divizije 3 F1 sRHR prvenstva. Pobjedu u premijernoj utrci uzeo je Rudolf Krešić za Ferrari. Na drugo je mjesto stigao Goran Radošević iz Mercedesa, a treći je bio Marin Radić (Toro Rosso).

Sve navedene utrke također možete pogledati na službenom Youtube kanalu F1 simRacing HR prvenstva.

Uz čestitke svim sudionicima, posebno onim najboljima, najavljujemo slijedeću utrku prvenstva koja će se naredni vikend voziti za Veliku Nagradu Kanade.


Odgovor

5 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    offtopic: podnice oko automobila zadnjih godina su veoma ružne. Doslovno svi imaju karbon 40 centimetara oko baze automobila.



    1
    1

    0
  2. Ayrton Senna
    Ayrton17 Prikaži

    Hoće li biti i divizije 4? Kako se novi vozači mogu prijaviti koji bi igrali?



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.