F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zašto bi Danica Patrick bila pun pogodak za Haas?

Pulsmedia portal

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Danica Patrick

Da bi saznali tko će iduće sezone voziti za Haas, morat ćemo pričekati još nekoliko mjeseci jer, kako je Gene Haas rekao, tržište vozača se još nije pokrenulo pa ni sami ne znaju tko će im biti dostupan, a tko ne. Međutim, ono što se zna jest da Haas ima listu od 10 vozača s kojima pregovara, te da se među tih 10 kriju imena dvojice koja će imati tu čast da budu vozačka postava u premijernoj sezoni američke momčadi. A prema informacijama, tri su imena korak ispred ostalih – Ferrarijevi rezervni vozači Esteban Gutierrez i Jean Eric Vergne, te vozač Force Indie, Nico Hulkenberg.

S obzirom da je Haasova momčad usko povezana s Ferrarijem, potpuno je izvjesno da će barem jedan od dvojice njihovih rezervnih vozača dobiti mjesto u momčadi. Kad bi gledali kvalitetu, sigurno je da bi Vergne trebao biti u prednosti, s obzirom na predstave koje je pokazao u tri sezone. Međutim, Vergne sa sobom ne vuče sponzore koji su, pogotovo novim momčadima, uvijek potrebni, za razliku od Gutierreza. Meksički vozač osim toga ima i još jednu prednost – baš to što je Meksikanac. Haas je u početku spominjao da bi bilo idealno imati američkog vozača u momčadi, međutim ukoliko ga ne nađe, vozač iz Meksika je iduća najbolja stvar. Amerikanci u pravilu i nisu toliko zainteresirani za Formulu 1 koliko za NASCAR, i pitanje je koliko će činjenica da imaju jednu svoju momčad promijeniti njihovo mišljenje. Međutim, u SAD-u je veliki broj Meksikanaca koji bi itekako pratili njegova pulena.

Treće i najatraktivnije ime je definitivno vozač kojega bi svaka momčad voljela imati u svojim redovima – Nico Hulkenberg. Glasine o njegovom prelasku su sve jače, ali ukoliko se dublje razmisli o tom scenariju, mora se priznati da potpis za Haas i nema baš logike. Nema sumnje da je Hulkenberg kapacitet za veće momčadi, ali silom prilika nikako da dobije mjesto koje zaslužuje. Scenarij prelaska Hulkenberga u Haas ima uporište u tome da će Ferrari zadržati Raikkonena još jednu sezonu te da će se 2017. otvoriti slobodno mjesto, a da bi prelaskom u Haas bio „bliže olatru“. Međutim, je li baš to pametan i logičan potez?

Ukoliko će Ferrari htjeti Hulkenberga 2017., potpisat će ga bez obzira za koju momčad vozio, a silazak s „konja na magarca“ i nije pametan potez za bilo kojeg vozača. Naravno, ne želimo Haas nazvati magarcima, ali činjenica je da će se bez obzira na Ferrarijevu tehničku podršku, privikavati prve dvije sezone, ta da u samim počecima ne mogu ponuditi konkurentan bolid kakav može ponuditi Force India.

Dakle, ukoliko izbacimo Hulkenberga iz križaljke, i povedemo se scenarijem u kojem neće oba Ferrarijeva test vozača dobiti priliku – tko će biti drugi vozač. Maldonado? Sasvim logičan i moguć scenarij, pogotovo ukoliko Renault kupi Lotus. Puno je mogućnosti, ali jedna, iako vjerojatno neostvariva, ideja je itekako zanimljiva – Danica Patrick! Čim je Haas dobio mjesto na gridu, i čim je spomenuo razmišljanje da bi bilo zgodno da jedan vozač bude Amerikanac, ime Danice Patrick je prvo iskočilo. Međutim, Patrick je sama gotovo u potpunosti odbacila tu ideju, koja se u posljednje vrijeme više i ne spominje, ali evo razmišljanja zašto to i ne bi bila loša ideja.

Prije svega, treba priznati da je Danica Patrick daleko najpoznatiji ženski vozač današnjice, ali vjerojatno ne i najbolji. Patrick je u 116 utrka upisala samo jednu pobjedu, dok je u NASCAR-u u 82 utrke imala samo jedan pole position, što očigledno nisu brojke koje ostavljaju bez daha. Naravno, ne želimo zvučati seksistički, ali Patrick svoju popularnost dobrom dijelu može zahvaliti svom izgledu. Baš taj izgled nosi itekako veliku marketinšku težinu, što bi Haasu u prvoj sezoni sasvim dobro došlo. Naravno, ukoliko bi Haas u prvoj sezoni htio privući pozornost sponzora, medija i fanova F1, angažiranjem ženskog vozača mogao bi to napraviti i potpisivanjem Susie Wolff, koja bi s vozačke strane bila čak i bolji izbor jer je: a) po mnogima kvalitetniji vozač od Patrick, i b) već je upoznata s funkcioniranjem i vožnjom bolida Formule 1.

Međutim, Patrick je poznatija, ima već svoje sponzore, i – Amerikanka je. Patrick bi na gridu Formule 1 bila prava bomba za medije, i barem u početku Haasa bi bilo stalno na ekranu, kao i u svim ostalim medijima – a to je baš ono što sponzori, samim time Haas, žele. Naravno, ostaje pitanje koliko bi Patrick pridonijela vozački, ali je li to u prvoj sezoni, u kojoj će se momčad tek prilagođavati na svijet Formule 1, toliko važno? Jer koliko god tehnička suradnja s Ferrarijem donosila pluseva, neki se veliki rezultati od Haasa u prvoj sezoni i ne mogu očekivati.

U najboljem slučaju, Haas bi mogao biti sretan ukoliko bi u utrkama bili na rubu bodova, hvatajući povremeno čak i koji bod. Dakle, u tom scenariju jedan vozač koji će tu biti prvenstveno kao marketinški magnet i nije nešto što bi bio korak natrag. Zašto stoga ne iskoristiti mogućnost privlačenja velike pozornosti fanova, sponzora i medija angažiranjem Danice Patrick? Iako ćemo ovaj scenarij jako teško doživjeti, ipak se mora priznati da ima svojih prednosti.

Blackhawk

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Pulsmedia portal
Pulsmedia autor
93 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. F1puls David Vidović novinar Prikaži

    Blackhawk, dobra i zanimljiva tema. :thumbs:

    Mislim da bi to bio najgori moguće potez koje Haas može povući. Danica se nije dokazala niti u NASCAR-u, a Bog zna što bi tek bilo u Formuli 1. Kao što si naveo, ako želi ženu u momčadi koje će privlačiti sponzore, neka uzme Wolff, ali onda nastaje još jedan problem – trokut Haas-Ferrari-Wolff (supruga šefa Mercedesa), što nikako nije dobro.

    “Naravno, ostaje pitanje koliko bi Patrick pridonijela vozački, ali je li to u prvoj sezoni, u kojoj će se momčad tek prilagođavati na svijet Formule 1, toliko važno?”

    Mislim da jeste, njima je od krucijalne važnosti da prvu sezonu ne budu na dnu, oni moraju pobijediti Manor, Sauber i možda još koju momčad, ako žele da ih netko ozbiljno shvati. Prva sezona u ovom sportu, u ovo vrijeme, predstavlja daleko veći pothvat nego samo puko skupljanje sponzora. Gene je bogat čovjek, ima on para da preživi jednu sezonu, da nema ne bi niti ulazio u F1. Trebaju mu iskusni vozači, već je i izjavio da želi nekoga tko ima iskustva za F1 volanom, a ako sezonu završe na dobrom mjestu, daleko od Manora, sponzori će sami doći.
    Kad smo već kod sponzora, F1 bilježi rekordne brojke u SAD-u do sada ove sezone, prenosi na NBC-u blistaju i sve više Amera počinje prihvaćati europske proizvode. Neće njemu biti teško naći sponzore kada u Americi svaku utrku gleda više od 100 tisuća ljudi. A pogotovo neće biti teško jer već nosi određenu reputaciju iz NASCAR-a u kojem ima goleme uspjehe.


    0

    0
  2. Danica Patrick- Haas-F1, definitivno ne! Zašto? Krenimo redom, dama je ove godine napunila 33 godine, dakle sljedeće imat će navršenih 34. Da se nekim slučajem zove John Smith i da je osvojio 5 Indianapolisa, 3 prvenstva IRL lige i recimo 2 Nascar prvenstva i 4 Daytone, več zbog tih godina nitko ga u F1 ne bi tražio. Drugo, ako govorimo sa aspekta vozačkih sposobnosti onda ona nema što da radi u F1, jer kao što je več spomenuto Danica nije Bog zna što, a Haas ipak želi rezultate a ne razbijanje bolida i vožnje na začelju. Treće, Miss Danica Patrick je osoba toliko zaljubljena u samu sebe, da čak i Amerikancima več poprilično ide na jetra sa svojim ponašanjem i izazivanjem drugih vozača, najviše puta poslije utrka, kada dolazi sa bilo kakvim primjedbama što se tiče ponašanja vozačkih kolega, a sve najviše puta u ime showa. Nisam šovinista, naprotiv cijenim žene, no mislim da dečki iz IRL-a i Nascara imaju poprilično strpljenja kada je dotična osoba u pitanju. Kroz jedno vrijeme situacija bi se ponavljala i u F1, a sve skupa više bi štetilo nego koristilo Gene-u Hassu. No kao što je več spomenuto Danica Patrick i sama je izjavila da od F1 neće biti ništa. I što se toga tiće, mogu reči samo jedno: “Pametno”. Susie Wolff je priča za sebe, jer da nije Totova supruga ne bi ni pomirisala F1 bolid. Dovoljno je pogledati njezinu relativno dugu karijeru u DTM-u i odmah se može shvatiti o kakvom kalibru se radi. Gene Haas jedan je od bogatijih ljudi na ovom planetu, novac mu nije problem (iako je uvijek dobrodošao), i sigurno neće u F1 zbog pitanja show-a. Ako slučajno ima takvu namjeru, e onda bolje neka ne dolazi. Jer neće se dobro završiti. No ako več govorimo o marketingu i promoviranju(?) F1 u Americi, i ako več mora biti amerikanac za volanom, onda postoji puno bolje riješenje koje može ubiti i nekoliko muha na jedan mah. Riješenje se zove Marco Andretti, djed mu je živa legenda i Formule 1 i američkih liga, mladac je još uvijek u 20-ima (ne treba baš da bude tinejdžer), iako nema mnogo pobjeda u IRL-u, ipak je dovoljno brz, nekoliko puta več je dokazao da je zreliji od svoga oca, Michaela, i u toj kombinaciji ni Haas ni Marco ne bi ništa izgubili. Ako rezultata ne bi bilo, nikom pa ništa, Marco bi se vratio u IRL, a ako bi rezultati bili solidni vratilo bi se još jedno slavno ime u F1.


    0

    0
  3. Fernando Alonso Alen13ASC Prikaži

    Kako mi jedu jetru članci koji povezuju Danicu s F1(Blackhawk,sve 5).Sve je počelo davne 2008. i momenta kada je postala prva žena koja je pobedila na IndyCar trci.Na par pitanja oko F1 angažmana rekla je “Nikad ne reci nikad”.Sledeće godine povezivana je s USF1 koji nikad nije ugledao F1 pistu.
    A što se tiče žena u F1,nećemo ih videti u F1 u skorije vreme.Nijedna nije u nivou s današnjim karavanom :(
    Samo pogledajte žene u Formuli E,imali smo Ceruti i Legge i nije to uopšte bilo na nekom kompetetivnom nivu,del Silversto naprotiv je pokazala zube već u prvom nastupu.Ona je bila povezivana s Sauberom ali sobzirom da nema neku finansijsku podršku nije dobila angažman.


    0

    0
    • Alen – ja se u potpunosti slažem, i mišljenja sam da se još nije pojavio ženski vozač koji bi mogao ozbiljno konkurirati u F1. Zaključak mog teksta je da bi Patrick bila odličan izbor samo s marketinške strane, dok su vozačke sposobnosti nešto sasvim drugo. Pogledaj samo koliko je pažnje dobila Carmen Jorda, čiji su vozački rezultati ravni nuli (Patrick je barem tu i tamo nešto i napravila), ali je kamere svaki put pokažu samo zato što je – turbo zgodna. Opet ne želim zvučati kao seksist, ali činjenica je da bi Patrick privlačila pozornost izgledom, koliko god se ona trudila prikazati da zna i voziti.


      0

      0
  4. Honda zekohonda Donator Prikaži

    bitno je spomenuti da je danica vozila i vozi za haas-vu (stewart-haas) nascar ekipu. i dogodine će.
    http://www.motorsport.com/nascar-cup/news/danica-patrick-teases-new-sponsor-for-2016 .


    0

    0