Izdvojeno

Sainz smatra da će vozači imati bolove u vratu kada se vrate u bolide

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov vozač Carlos Sainz smatra kako će vozači imati bolove u vratu nakon što se F1 nastavi nakon pandemije COVID-19.

Zbog odgađenih utrka, vozači su primorani još nekoliko mjeseci provesti izvan bolida. Dok većina njih pokušava održati formu vježbajući kod kuće, Španjolac kaže kako se treningom ipak ne možete pripremiti na ono što bolid zahtjeva prilikom utrke.

“Utječe mnogo na tebe, pogotovo na vrat.”

“Bez obzira koliko vježbate kući, nemoguće je simulirati G-sile koje proizvodi bolid.”

“Trenutno, Austrija je prva utrka koja nije odgođena. Nije jedna od zahtjevnijih, ali ćemo se mučiti u bržim zavojima.”

“Ljudi ne mogu zamisliti pod kojim je naporom tijelo tijekom utrke. Najbolji način za biti u formi za F1 jest vožnja bolida.”

Po pitanju pandemije i nastavka sezone, Sainz smatra da, kada se sezona nastavi, F1 mora osigurati sve sigurnosne mjere za osoblje i ljude u čijoj se zemlji održava utrka.

“F1 i momčadi će morati biti oprezni oko putovanja osoblja.”

“Ne mogu nas preseliti s jednog mjesta na drugo bez ikakvih sigurnosnih garancija za sve nas, kako za one koji putuju s F1, tako i za one u zemlji u čijoj se održava utrka.”

“Želim da se sve vrati u normalu što prije, ali ne pod svaku cijenu. Ovih dana su vozači u kontaktu s FIA-om i FOM-om. Ništa još nije odlučeno, ali znam da se razmatra nekoliko ideja kada da se započne sezona.”

Carlos Sainz Jr.

Komentiraj

4 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    A i zbog esportsa.



    6

    0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Pa trenirajte



    1

    3
  3. Trebali bi dozvolit treninge u bolidima


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni