U utorak 21. 4. održala se druga utrka virtualnog prvenstva Adrije. Natjecatelji su vozili u Bahreinu, a po prekrasnoj noći na stazi u Sakhiru najbolje se snašao vozač Red Bulla miljevic1. Na postolju su se još našli matija_24 u McLarenu i pobjednik prve utrke sezone – Haasov ifilipic17.
Kvalifikacije od 18 minuta bile su uvertira u ono što je obilježio večer. Na istima je najbolji bio ifilipic17 s vremenom od 1:27.039, dok su drugi i treći bili kovee (1:27.795), odnosno miljevic1 (1:27.882). Ostatak najbolje desetorice činili su još matija_24, Shiljo, Djotun, Wolfii, Nikra95, nebrit i JOPA. Prvih deset vozača startalo je na mekim gumama.
Početak utrke donio nam je jedino sigurnosno vozilo tijekom cijele večeri. Razlog je bio taj što su se nakon drugog zavoja Shiljo i Wolfii dotakli bolidima nakon čega je potonji skrenuo na šljunak i izgubio kontrolu. Tijekom izvrtanja na stazu došlo je do sudara s vozačem Ferrarija Matichk0m, što je rezultiralo odustajanjem obojice. Gotovo desetak vozača je odmah otišlo u boks, čime su natjecatelji na mekim gumama profitirali jer su ostali na stazi.
Mikadin je u trenutku izlaska sigurnosnog vozila vodio, ali se izvrtio u 12. zavoju i pao na četvrtu poziciju. Odmah u sljedećem krugu vodio je vrlo dobru bitku s RoyalMarom u kojoj su obojica izmjenjivala udarce. Na kraju se mikadin morao prisilno povući iz borbe jer je u istom krugu na ulasku u sedmi zavoj izvrtio svoj bolid. U nekoliko sljedećih krugova vidjeli smo kratke borbe između Jope i Minosa te Djotuna i dopea.
Miljevic1 i matija_24 su u osmom krugu zasjeli na prva dva mjesta i do kraja utrke se zadržali na njima. Ono što je zanimljivo jest da se vodstvo konstantno izmjenjivalo jer je dvojac bio na pola sekunde zaostatka jedan od drugog. Osim napete vožnje spomenute dvojice, na stazi je bilo pregršt borbi. Značajnije su one između RoyalMare i Nikre95 te mikadina i Jope.
Utrka je do kraja protekla relativno mirno, uz još jedno odustajanje – Jurichevo. Najbrži krug od 1:28.453 minute pripao je iflipicu17. Vozačem dana proglašen je upravo Haasov vozač. Iako je u kvalifikacijama završio prvi, a na kraju se mogao zadovoljiti samo trećim mjestom, ono zbog čega ga treba pohvaliti je njegova brzina i borbenost. Tijekom utrke je čak četiri puta išao u boks pa je u jednom trenutku bio na zadnjem mjestu.
U ukupnom poretku vozača matija_24 je smanjio zaostatak za ifilipicem17 i sada je na šest bodova manjka. Miljevic, koji je u Australiji odustao, popeo se na treće mjesto nakon pobjede u Bahreinu. Trećeplasirani iz prošle utrke kovee pao je na šesto mjesto jer se ovaj put nije uspio upisati u bodove.
McLaren vodi u konstrkutorskom prvenstvu ispred Haasa. Ekipa u sastavu matija_24 i RoyalMaro ima 12 bodova više od prvog pratitelja. Svoje prve bodove upisali Renault, Red Bull i Mercedes. Bez bodova su i dalje Ferrari te Toro Rosso.
Sljedeća utrka na rasporedu je 28. 4., kada se vozi Velika nagrada Kine. Za sve one koji žele sudjelovati u ovom projektu, ili pak samo pružiti podršku, mogu nam se pridružiti na priloženom linku: https://discord.gg/H9wUkKc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Budi prvi koji će napisati komentar!