Esport / Izdvojeno

Miljevic pobjednik VN Bahreina – F1 Adria liga

Piše: Marosh

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U utorak 21. 4. održala se druga utrka virtualnog prvenstva Adrije. Natjecatelji su vozili u Bahreinu, a po prekrasnoj noći na stazi u Sakhiru najbolje se snašao vozač Red Bulla miljevic1. Na postolju su se još našli matija_24 u McLarenu i pobjednik prve utrke sezone – Haasov ifilipic17.

Kvalifikacije od 18 minuta bile su uvertira u ono što je obilježio večer. Na istima je najbolji bio ifilipic17 s vremenom od 1:27.039, dok su drugi i treći bili kovee (1:27.795), odnosno miljevic1 (1:27.882). Ostatak najbolje desetorice činili su još matija_24, Shiljo, Djotun, Wolfii, Nikra95, nebrit i JOPA. Prvih deset vozača startalo je na mekim gumama.

Početak utrke donio nam je jedino sigurnosno vozilo tijekom cijele večeri. Razlog je bio taj što su se nakon drugog zavoja Shiljo i Wolfii dotakli bolidima nakon čega je potonji skrenuo na šljunak i izgubio kontrolu. Tijekom izvrtanja na stazu došlo je do sudara s vozačem Ferrarija Matichk0m, što je rezultiralo odustajanjem obojice. Gotovo desetak vozača je odmah otišlo u boks, čime su natjecatelji na mekim gumama profitirali jer su ostali na stazi.

Mikadin je u trenutku izlaska sigurnosnog vozila vodio, ali se izvrtio u 12. zavoju i pao na četvrtu poziciju. Odmah u sljedećem krugu vodio je vrlo dobru bitku s RoyalMarom u kojoj su obojica izmjenjivala udarce. Na kraju se mikadin morao prisilno povući iz borbe jer je u istom krugu na ulasku u sedmi zavoj izvrtio svoj bolid. U nekoliko sljedećih krugova vidjeli smo kratke borbe između Jope i Minosa te Djotuna i dopea.

Miljevic1 i matija_24 su u osmom krugu zasjeli na prva dva mjesta i do kraja utrke se zadržali na njima. Ono što je zanimljivo jest da se vodstvo konstantno izmjenjivalo jer je dvojac bio na pola sekunde zaostatka jedan od drugog. Osim napete vožnje spomenute dvojice, na stazi je bilo pregršt borbi. Značajnije su one između RoyalMare i Nikre95 te mikadina i Jope.

Utrka je do kraja protekla relativno mirno, uz još jedno odustajanje –  Jurichevo. Najbrži krug od 1:28.453 minute pripao je iflipicu17. Vozačem dana proglašen je upravo Haasov vozač. Iako je u kvalifikacijama završio prvi, a na kraju se mogao zadovoljiti samo trećim mjestom, ono zbog čega ga treba pohvaliti je njegova brzina i borbenost. Tijekom utrke je čak četiri puta išao u boks pa je u jednom trenutku bio na zadnjem mjestu.

Poredak vozača

U ukupnom poretku vozača matija_24 je smanjio zaostatak za ifilipicem17 i sada je na šest bodova manjka. Miljevic, koji je u Australiji odustao, popeo se na treće mjesto nakon pobjede u Bahreinu. Trećeplasirani iz prošle utrke kovee pao je na šesto mjesto jer se ovaj put nije uspio upisati u bodove.

McLaren vodi u konstrkutorskom prvenstvu ispred Haasa. Ekipa u sastavu matija_24 i RoyalMaro ima 12 bodova više od prvog pratitelja. Svoje prve bodove upisali Renault, Red Bull i Mercedes. Bez bodova su i dalje Ferrari te Toro Rosso.

Momčadski poredak *Red Bull ima 31, a ne 32 boda

Sljedeća utrka na rasporedu je 28. 4., kada se vozi Velika nagrada Kine. Za sve one koji žele sudjelovati u ovom projektu, ili pak samo pružiti podršku, mogu nam se pridružiti na priloženom linku: https://discord.gg/H9wUkKc

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni