Izdvojeno

Marko optimističan oko održavanja VN Austrije, druga utrka moguća u srijedu

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik Helmut Marko dao je nekoliko izjava u kojima je izrazio optimizam vezan uz održavanje Velike nagrade Austrije, potencijalne prve utrke ovogodišnje sezone Formule 1.

Austrija je jedna od prvih europskih zemalja koja je krenula s popuštanjem mjera za suzbijanje koronavirusa, stoga mnogi očekuju da bi utrka bez publike u srpnju bila sasvim izvediva.

“Trenutna situacija je takva da smo kontaktirali vladu kako bismo sastavili popis uvjeta koji su potrebni za održavanje utrke, utrke bez publike, naravno. Ti uvjeti će u potpunosti morati biti ispunjeni, neće biti iznimaka.”

“Provodimo istraživanje o tome kako ograničiti brojke tako da cjelokupni cirkus nije potreban. Primjerice, čarter avioni iz Engleske mogli bi sletjeti na obližnji aerodrom. Osoblje bi moralo prikazati negativan test koji nije star više od četiri dana ili bi išli u karantenu.”

“Vjerujem da bi to bio prvi veliki međunarodni događaj, a to bi rezultiralo ogromnim interesom, što nije važno samo za F1, već i za Spielberg te Austriju.”

“Bila bi to neprocjenjiva reklama i pokazatelj efikasnosti rada naše vlade.”

“Naznake pokazuju da su šanse [za utrku] vrlo visoke.”

– Helmut Marko za ORF Radio

Utrka 5. srpnja možda neće biti jedina na Red Bull Ringu – Marko je u intervjuu spomenuo mogućnost održavanja druge utrke već iduće srijede u kasnom popodnevnom terminu.

“Prvi događaj će se najvjerojatnije održati 5. srpnja kao normalan događaj, a zatim bi uslijedio dvodnevni događaj s utrkom u srijedu u kasno poslijepodne.”

“To je u ovom trenutku najizglednije.”

Iako je prva zasad neodgođena utrka VN Francuske 28. lipnja, vjeruje se kako utrka na Paul Ricardu neće biti izvediva tog datuma. Sezona bi tako mogla početi dvjema utrkama u Austriji, a zatim bi po rasporedu trebala biti održana VN Velike Britanije, čiji su organizatori izjavili kako su potpuno otvoreni za održavanje više utrka bez publike.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Sad kad Helmut pusti navijace na straznji ulaz kako bi zarazio vozace. Salu na stranu, ali ukoliko VN Austrije bude prvi sportski dogadaj u svijetu to bi moglo biti jako dobro za popularnost Formule 1. Ljudi su gladni sporta. Jedva cekam da sezona pocne. Naravno, treba biti i na oprezu. Situacija u svijetu je puno gora nego kod nas.



    17

    0
  2. österreichring doubleheader



    4

    0
  3. Sam da vise pocnu utrke,neznam kak cu izdrzat jos 2 mj., pa to je ravno samoubojstvu ??


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni