Niti tjedan dana nakon završene zadnje utrke F1 simRacing HR prvenstva u Bakuu, uzbuđenja kreću dalje. Za virtualne vozače nema odmora: slijedi Velika Nagrada Španjolske na stazi Catalunya u blizini Barcelone.
Legendarna je to staza koju svake godine željno isčekujemo, ali ponekad i ne toliko u njezinom standardnom terminu u svibnju, kada se vozi za Veliku Nagradu Španjolske, koliko sredinom veljače, kada od tamo nakon zimskog sna dopiru prvi zvuci novorazvijenih pogonskih jedinica, a momčadi kreću u nove sezone standardnim predsezonskim testiranjima.
Ipak, za F1 sRHR vozače ovaj vikend neće biti vremena za testiranja, jer su na rasporedu čak tri uzbudljive utrke!
Već ustaljenim utrkama Divizije 1 koje se voze petkom te utrkama novo formirane Divizije 2 koja je krenula prošli tjedan, od nadolazećeg će se vikenda, zbog ogromne zainteresiranosti, pridružiti i treća Divizija.
Staza pokraj Barcelone iznimno je zahtjevna, kako vozački, tako i prema bolidima, odnosno gumama, stoga će biti jako zanimljivo vidjeti kako će se najbolji virtualni vozači Hrvatske snaći u tim teškim uvjetima i koji će od njih izdržati i održati koncentraciju sva 33 kruga koliko će se voziti Velika Nagrada Španjolske.
Može li prošlotjedni pobjednik Divizije 1 Velike Nagrade Bakua Frane Erjavac nastaviti uspješan lov za prvom dvojicom?
Hoće li prvi pobjednik Divizije 2 na istoj stazi, Bruno Radić, još jednom dokazati svoju klasu i potvrditi kandidaturu za Diviziju 1?
Tko će se od F1 sRHR novaka iskazati, uspijeti suzbiti tremu i zadržati smirenost u premijernoj utrci Divizije 3?
Nevjerojatan broj od 60 vozača u tri će dana pokušati pokazati najbolje od sebe, a svi sa jednim ciljem: biti najbolji.
Kojoj će trojici to poći za rukom, pogledajte u livestream prijenosima Velike Nagrade Španjolske sa stručnim komentarima na službenom YouTube kanalu F1 simRacing HR-a:
https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw,
i to u terminima:
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlična utrka. Frane izdominirao, jako dobra borba Ferrarija, Williamsa i Alfe. Gdje se moze naci up to date leaderboard za sve divizije?
1
0