Esport / Izdvojeno

Catalunya novo poprište F1 sRHR spektakla

Piše: Dejan Fabris

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Najava Velike Nagrade Španjolske

Niti tjedan dana nakon završene zadnje utrke F1 simRacing HR prvenstva u Bakuu, uzbuđenja kreću dalje. Za virtualne vozače nema odmora: slijedi Velika Nagrada Španjolske na stazi Catalunya u blizini Barcelone.

Legendarna je to staza koju svake godine željno isčekujemo, ali ponekad i ne toliko u njezinom standardnom terminu u svibnju, kada se vozi za Veliku Nagradu Španjolske, koliko sredinom veljače, kada od tamo nakon zimskog sna dopiru prvi zvuci novorazvijenih pogonskih jedinica, a momčadi kreću u nove sezone standardnim predsezonskim testiranjima.

Ipak, za F1 sRHR vozače ovaj vikend neće biti vremena za testiranja, jer su na rasporedu čak tri uzbudljive utrke!

Već ustaljenim utrkama Divizije 1 koje se voze petkom te utrkama novo formirane Divizije 2 koja je krenula prošli tjedan, od nadolazećeg će se vikenda, zbog ogromne zainteresiranosti, pridružiti i treća Divizija.

Staza pokraj Barcelone iznimno je zahtjevna, kako vozački, tako i prema bolidima, odnosno gumama, stoga će biti jako zanimljivo vidjeti kako će se najbolji virtualni vozači Hrvatske snaći u tim teškim uvjetima i koji će od njih izdržati i održati koncentraciju sva 33 kruga koliko će se voziti Velika Nagrada Španjolske.

Može li prošlotjedni pobjednik Divizije 1 Velike Nagrade Bakua Frane Erjavac nastaviti uspješan lov za prvom dvojicom?

Hoće li prvi pobjednik Divizije 2 na istoj stazi, Bruno Radić, još jednom dokazati svoju klasu i potvrditi kandidaturu za Diviziju 1?

Tko će se od F1 sRHR novaka iskazati, uspijeti suzbiti tremu i zadržati smirenost u premijernoj utrci Divizije 3?

Nevjerojatan broj od 60 vozača u tri će dana pokušati pokazati najbolje od sebe, a svi sa jednim ciljem: biti najbolji.

Kojoj će trojici to poći za rukom, pogledajte u livestream prijenosima Velike Nagrade Španjolske sa stručnim komentarima na službenom YouTube kanalu F1 simRacing HR-a:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw,

i to u terminima:

  • F1 sRHR D1 – Petak, 24.04. 23h
  • F1 sRHR D2 – Subota, 25.04. 22h
  • F1 sRHR D3 – Nedjelja, 26.04. 21h

Komentiraj

1 komentar

  1. Odlična utrka. Frane izdominirao, jako dobra borba Ferrarija, Williamsa i Alfe. Gdje se moze naci up to date leaderboard za sve divizije?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni