Esport / Izdvojeno

Catalunya novo poprište F1 sRHR spektakla

Piše: Dejan Fabris

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Najava Velike Nagrade Španjolske

Niti tjedan dana nakon završene zadnje utrke F1 simRacing HR prvenstva u Bakuu, uzbuđenja kreću dalje. Za virtualne vozače nema odmora: slijedi Velika Nagrada Španjolske na stazi Catalunya u blizini Barcelone.

Legendarna je to staza koju svake godine željno isčekujemo, ali ponekad i ne toliko u njezinom standardnom terminu u svibnju, kada se vozi za Veliku Nagradu Španjolske, koliko sredinom veljače, kada od tamo nakon zimskog sna dopiru prvi zvuci novorazvijenih pogonskih jedinica, a momčadi kreću u nove sezone standardnim predsezonskim testiranjima.

Ipak, za F1 sRHR vozače ovaj vikend neće biti vremena za testiranja, jer su na rasporedu čak tri uzbudljive utrke!

Već ustaljenim utrkama Divizije 1 koje se voze petkom te utrkama novo formirane Divizije 2 koja je krenula prošli tjedan, od nadolazećeg će se vikenda, zbog ogromne zainteresiranosti, pridružiti i treća Divizija.

Staza pokraj Barcelone iznimno je zahtjevna, kako vozački, tako i prema bolidima, odnosno gumama, stoga će biti jako zanimljivo vidjeti kako će se najbolji virtualni vozači Hrvatske snaći u tim teškim uvjetima i koji će od njih izdržati i održati koncentraciju sva 33 kruga koliko će se voziti Velika Nagrada Španjolske.

Može li prošlotjedni pobjednik Divizije 1 Velike Nagrade Bakua Frane Erjavac nastaviti uspješan lov za prvom dvojicom?

Hoće li prvi pobjednik Divizije 2 na istoj stazi, Bruno Radić, još jednom dokazati svoju klasu i potvrditi kandidaturu za Diviziju 1?

Tko će se od F1 sRHR novaka iskazati, uspijeti suzbiti tremu i zadržati smirenost u premijernoj utrci Divizije 3?

Nevjerojatan broj od 60 vozača u tri će dana pokušati pokazati najbolje od sebe, a svi sa jednim ciljem: biti najbolji.

Kojoj će trojici to poći za rukom, pogledajte u livestream prijenosima Velike Nagrade Španjolske sa stručnim komentarima na službenom YouTube kanalu F1 simRacing HR-a:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw,

i to u terminima:

  • F1 sRHR D1 – Petak, 24.04. 23h
  • F1 sRHR D2 – Subota, 25.04. 22h
  • F1 sRHR D3 – Nedjelja, 26.04. 21h

Komentiraj

1 komentar

  1. Odlična utrka. Frane izdominirao, jako dobra borba Ferrarija, Williamsa i Alfe. Gdje se moze naci up to date leaderboard za sve divizije?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni