Izdvojeno

Tost: Svaka utrka nas košta oko dva milijuna eura

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Šef momčadi AlphaTauri, Franz Tost je u intervjuu za Motosport.com otkrio da svaka utrka koja nije održana, momčad košta oko dva milijuna eura.

Kako je cijeli svijet, pa tako i svijet F1 stao zbog koronavirusa, momčadi svakom odgođenom utrkom gube prihode od komercijalnih prava.

Tost je angažirao računovodstveni tim da pokušaju utvrdi koliki su gubitci koje momčad trpi zbog neodržavanja utrka.

“Ugovori su napravljeni tako da proporcionalno gubimo prihode ako se utrke ne voze jer se, u tom slučaju, dogovoreni iznos smanjuje.”

“Ako nema utrke, to nas inicijalno košta negdje oko dva milijuna eura.”

Tost misli kako se ovo vrijeme, u kojemu su tvornice zatvorene, kratkoročno može prebroditi, no ipak da bi to moglo biti pogubno za momčadi ako se prvenstvo ne nastavi na ljeto.

“Ako započnemo u srpnju, izaći ćemo s manjim posljedicama. Ako to nije slučaj, stvari onda postaju ozbiljnije.”

“Ako utrkivanja ne bude cijelu godinu, to će biti kritično. Ako ne dobivaš nikakve prihode, to je očigledno ekonomski neodrživo.”

Franz Tost

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni