Esport / Izdvojeno

Leclerc pobjednik virtualne VN Kine

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je ostvario pobjedu u virtualnoj utrci koja se ovaj vikend vozila u Kini. Iza njega se našao Red Bullov Alexander Albon, dok je treće mjesto zauzeo F2 vozač te pobjednik prve virtualne utrke u Bahreinu, Guanyu Zhou.

Četvrti je završio bivši McLarenov F1 vozač, Stoffel Vandoorne, no nakon kazne koju je dobio, to mjesto je pripalo George Russellu u Williamsu. Šesti je završio još jedan bivši F1 vozač, Esteban Gutierrez, do je sedmi bio trenutni F2 vozač Louis Deletraz. Najboljih deset su zatvorili, Red Bullov junior Liam Lawson, novi vozač Williamsa Nicholas Latifi te najnoviji pridruženi F1 vozač Carlos Sainz, koji je zbog kazne deveto mjesto morao prepustiti Kanađaninu.

Inače, vozači prije utrke imaju 18 minuta kvalifikacija kako bi se formirao grid. Nakon toga, predstoji utrka u kojoj se vozi 50% dužine utrke. Leclercu je ovo ujedno druga uzastopna pobjeda, nakon što je sjajnom vožnjom došao do pobjede na VN Australije prije dva tjedna. Sljedeća utrka zamjenjuje odgođenu VN Nizozemske, no, kako u F1 igri nema Zandvoorta, navijači će odlučiti gdje će biti održana sljedeća utrka virtualnog F1 prvenstva.

Trenutno u ovom prvenstvu sudjeluje sedam F1 vozača, a vjerujemo kako će taj broj ubrzo povećati. Osim već spomenutih, tu su se još našli Antonio Giovinazzi te Lando Norris, a u natjecanju također sudjeluje i vratar Real Madrida, Thibaut Courtois. Po prvi puta, barem i virtualno, za upravljač je sjeo i mladi Juan Manuel Correa nakon oporavka od strašne nesreće na VN Belgije prošle godine u F2 seriji.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Meni to bas i nije neka fora…neznam ko bi me morao natjerati da gledam kako neko igra igricu..??‍♂️



    5

    4
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      2011. sam upoznao lika koji je kupio volan i pedale za par tisuća kuna što je meni bila nevjerojatna cifra i pričao o tome kako postoje simulacije formule koje su već tada se igrale u velku lovu i da je bio potreban strašan skill za biti dobar, a kamoli najbolji.. on koji se trudio nije nikad ništa zaradio u tome..
      prije x godina sam vidio video gdje je neki dečko koji je u tom virtualnom f1 bio iznimno uspješan, sjeo je u pravi volan i nakon par krugova odvozio jedan ozbiljan i ostvario strašno vrijeme (mislim da nije imao polozenu vozacku, znaci prvi puta je držao pravi bolid ali je očito sa simulacijom igre dobio dovoljno informacija da u stvarnom svijetu odvozi strašan krug – treba zguglat taj videić)
      onda prije par godina rekao bih zadnje 2-3 se pojavljuje taj termin eSports gdje ekipa igra razno razne pucačine i to im je posao od kojeg super žive, za koji treniraju (trče, gym) da budu fizički i mentalno fit i treniraju ofc igru u kojoj se natječu
      Ugl kroz vrijeme od jedne smiješne stvari sam ja barem počeo imati veliki respekt prema tome
      Nije stvarno, i nije to to, ali nevjerojatno je da ako prihvatiš priču, koliko brzo mozak možeš zavarati, do mjere da kad sam gledao zadnjih 10 krugova ove trke sam imao jednak filing kao i tijekom gledanja f1 (naravno dijelom jer nam f1 nije dostupna at the moment te sam se zaželio), pogotovo sada kada imate leclerca i 10 drugih vozača formule i nekih drugih kategorija.
      također, mislim da nije slučajno da leclerc pobjeđuje ostatak grida. a i šuška se da će hamsta vozit sljedeću.
      Mislim da bi za vrijeme korone ovo svima nama trebalo biti u najvećem fokusu jer ekipa se actually natječe i imaju svi jednake uvjete!



      4

      2
  2. Ja pogledao prošlu. sasvim ne lošhe. Za ubit pola sata čak i više nego dobro.



    5

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Ok..ko voli nek izvoli..neznam samo kak ovi iz motoGP-a se naginju u zavojima doma??igraju playku?‍♂️



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni