Izdvojeno

Vettel bi mogao produžiti ugovor s Ferrarijem i prije početka sezone

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Četverostruki svjetski prvak, Sebastian Vettel, izjavio je kako bi Ferrari i on mogli postići dogovor oko novog ugovora i prije nego što započne ovogodišnja sezona.

Trenutni ugovor Vettelu ističe krajem ove godine, a svi pokazatelji su usmjereni prema tome da će momčad produžiti ugovor. S obzirom na pandemiju i mogućeg početka sezone za nekoliko mjeseci, Vettel je rekao kako postoji šansa da Ferrari to učini i prije nego što odrade prvu utrku sezone.

“Mislim da je jedna od ključnih stvari sada za sve, bez obzira jeste li u sportu ili ne, jest biti strpljiv.”

“Ovisi gdje ćemo imati prvu utrku. Postoji šansa da donesemo odluku i prije prve utrke zbog toga što trenutno izgleda da nećemo imati utrku prije lipnja ili pak srpnja.”

Ferrari i Vettel su započeli razgovore još tijekom zime, no, prioriteti su se pregrupirali nakon VN Australije, kada je došla pandemija.

“Primarno je bilo, nakon VN Australije, da shvatimo s čime se moramo nositi, a isto tako smatram da pojedinim ljudima to još nije sasvim jasno.”

“Italija je prva od europskih zemalja koja bila pogođena virusom, stoga tu svakako postoji fokus na naciju.”

Iako postoje mnoge špekulacije o tome koliko će Ferrari uopće ugovorom vezati Vettela, Nijemac je dao nagovijestiti da bi njegov ugovor mogao slijediti primjere ostalih vozača, a to je ugovor na tri godine.

“Mislim, kakav god ugovor bio, da će biti onakav s kojim ćemo momčad i ja biti zadovoljni.”

“Inače, ugovori koje sam prije imao, mislim da su bili u trajanju tri godine.”

“Znam da sam jedan od iskusnijih vozača, ali ne i najstariji, stoga mislim da u tom pogledu ne postoji nekakva granica.”

“Kao što sam rekao, smatram da ćemo naći rješenje koje će svima odgovarati.”

Sebastian Vettel

Komentiraj

14 komentara

  1. Nadam se skoroj mirovini, Leclerc je spreman za naslov i treba mu jedan Bottas kao wingman kao sto je Schumacheru bio Barrichello. Odradi ovu sezonu i u penziju, ionako naslova sigurno neces vidit dok je Leclerc prisutan



    10

    25
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Njima ne treba “Botas” nego bolid, ostalo će doći…



      12

      3
    • dobro i REALNO piše Realista da mu treba jedan wingman ka šta je MS bija rubens mi i irvine , jednu sezonu i massa jer da nije bilo njih MS teško da bi vidija titule sa ferarriem . siroti RB … tek 9 pobjeda u karijeri sa ferarriem , a da su mu dozvolili ko zna koliko bi puta pobjedija MS . usprkos tome očito je ako se gledaju konačne tablice od 2000. do 2005. da je svaku sezonu završava tik do MS sa minimalnim bodovnim zaostatkom … a moga je tih sezona osvojit bar 2 – 3 titule da je bilo pravde , da nije bija wingman . srićom u brawnu GP protiv buttona nije bija wingman pa je pokaza koliko može kad ga nisu sputavali tim odredbama . realna je i ocjena kako se seb nije iskaza ni 2018. kad je seb ima bolid ni izvuka max kako analizira i kolega Alonso1983 čije se mišljenje podudara sa kolegom Realistom . i sam broj podija 2018. daje donekle uvid i za pravo Realistu i Alonsu 1983 jer do njemačke seb je ostvarija čak 6 , a posli njemačke tek 6 podija . tek 14 pobjeda je donija ferarriu od svoga dolaska i to uz izvrsne wingmane kimija i leclerca koji su zajedno ostvarili čak 3 pobjede u 5 sezona ( kimi 4 , CL 1 sezonu ) …. bottas sam 7 u 3 sezone merca . koliko je bodova VB “otkinija” sebu , a koliko kimi i lani CL LH ? koliko je VB pridonija rezultatima LH , a koliko KR i CL rezultatima seba ? kako nikome od kritičara ne pada na pamet npr 2015. kad je seb “ukra” 3 pobjede predominantnom mercedesu ? je li 2018. ferarria bija al pari mercedesu kad se kritizira seba ? moje laičko mišljenje je da NE ! možda se 2 uzastopne pobjede neke zavarale kako je konačno ferarria izjednačen ili čak i bolji od mercedesa ALI na startu sezone može i neko za par nijansi lošiji “iznenadit” favorita(e) . a šta kaže povijest koju nekako zaboravimo ;) ? pa ona kaže da su npr 2009. brawnGP/button iznenadili sve favorite svojim DD 5 X u prvih 7 trka , a kad su se drugi konsolidirali onda jbga . zar se napr nije desija kuriozitet 2012. kad je u prvih 7 trka bilo 7 različitih pobjednika ? prvi favorit seb ostvarija je PRVU pobjedu tek u 4. trci koji je posli 3. trke bija tek 5. sa 28 bodova , 17 bodova manje od trenutno vodećeg LH koji je na kraju završija 4. sa 91 bod zaostatka za sebom . jesu li pobjeda JB i 3. misto LH u australiji bili znak da je McL al pari RB ? ili pobjeda NR u kini maldonada u španjolskoj ( 5. trka prvenstva ) bili znak da su mercedes ili williams al pari RB ? sad znamo da nisu ali na startu sezone je sve izgledalo da je RB “dostignut” , da je izgubija dominaciju isto ka šta je to izgledalo prve 2 trke 2018. pobjedama ferarria/seba . valjda znamo da se trka najčešće ne dobiva u prvim krugovima tako se ni konkuretnost često ne pokazuje prvim trkama sezone . pokazatelj 2012. ;) do njemačke ja seb navodno bija na nivou no pokazatelj tablica “govori” da je ima tek 8 bodova više od LH . posli greške u njemačkoj seb je izjavija da će mirno spavat . da je mirno spava potvrdila je sljedeća mađarska di je završija 2. i belgija di je pobjedija … od mogučih max 50 u te 2 trke ja osvojia 43 boda ;) valjda znamo da osim konkuretnog bolida , vozača i sve ostalo ( strategija , taktika rad u boxu itd ) utječe na konačni rezultat , a tu se ferarri nije pa ni lani se nije moga nosit sa mercedesom . mišljenja sam da sve i da je pobjedija u njemačkoj tj da nije napravija grešku seb ne bi osvojia prvenstvo samo bi bilo malko napetije no “kompletni paket” mercedesa bi na kraju odnija prevagu . komično mi je razmišljanje da bi sa 32 seb moga u “mirovinu” jer eto … neče više nikad osvojit titulu . možda i neće no neće mnogi koji sad voze pa bi svi oni mogli u “mirovinu” jer šta će takvi na gridu . bi li grid bija okrnjen bez npr kimija iako više nikad neće osvojit titulu isto ka šta to vjerovatno neće ni perez , sainz , albon , kvyat , alonso dok je bija u McL , bottas , ricciardo itd ? možda sad u tu “kategoriju” spada i seb ali potezi navedenih ( i onih koje nisam naveja ) nas itekako znaju oduševit , “adrenilirat” zar ne ? bi li trebala F 1 bit sport samo LH , CL , maxa i nekoliko lanjskih početnika jer eto oni imaju šanse za titule , a ostali odjebenica ?



      11

      2
  2. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Nadam se da bi Vettel mogao izabrati nakakav midle field tim kojega će dovesti blizu vrha, jer on ima onaj Schumijev talent za pomoć oko bolida



    5

    10
  3. Po meni sto krace ostane u Ferrariju – bolje za Ferrari, skup je, dolaze sezone rezanja budzeta i bez Vettela bi mogli i usparati koji euro, a i Leclerc se pokazao kao vozac sposoban za titulu :)



    7

    13
  4. Evo baš čitam na nekom stranom portalu da je Vettel odbio ponudu koju su nudili, navodno ista lova ko Leclerc (Leclerc navodno zarađuje 12 milja, dok je Vettel na starom ugovoru 27 milja) i jednogodišnji ugovor, sad dal je patka..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni