U petak, 17. travnja, održana je treća po redu utrka virtualnog prvenstva hrvatske u Formuli 1, a domaćin je bio glavni grad Azerbajdžana: Baku. Nakon tjedan dana teških treninga, u borbu za što boljim rezultatom krenulo je 20 vozača, a u nadi da će se dokopati neki pokojeg boda, a drugi i malo većeg plijena.
Staza koja sa razlogom slovi kao “ona koja ne oprašta”, ovoga je puta izgleda bila gostoljubiva prema većini vozača F1 simRacing HR prvenstva.
Kako je sve izgledalo, pročitajte u nastavku ovog članka.
U kvalifikacijama u trajanju od 18 minuta, najbolje se snašao Frane Erjavac iz Racing Pointa koji je postigao vrijeme od 1:37.501. Odmah do njega bio je novi član Divizije 1, Stefano Pandža, sa vremenom 1:37.776.
Stefano je u Ferrariju zamijenio dosadašnjeg vozača Marka Ćaletu koji je morao odustati od daljnjeg natjecanja zbog drugih poslovnih obaveza.
Dobru Ferrarijevu formu u kvalifikacijama potvrdio je i Dario Fotak sa vremenom od samo 4 nepune desetinke sporijim od drugog Stefana.
Prošlotjedni pobjednik Velike Nagrade Bahreina, Ivan Drk, zauzeo je 7. mjesto, dok je vodeći u ukupnom poretku, Mihovil Bubnjar bio 4. najbrži.
Valja napomenuti i da su u ovim kvalifikacijama sa kaznama od po 10, odnosno 5 pozicija u odnosu na postignuti rezultat kažnjeni vozači Toro Rosso Honde Vito Brkić i Emanuel Đuranec koji su tako utrku morali startati sa 20. i 18. mjesta.
Rezultati kvalifikacija za Veliku Nagradu Azerbajdžana:
Vozač | Momčad | Vrijeme | |
---|---|---|---|
1 | Frane Erjavac | Racing Point | 1:37.501 |
2 | Stefano Pandža | Ferrari | +0.275 |
3 | Dario Fotak | Ferrari | +0.647 |
4 | Mihovil Bubnjar | McLaren | +0.973 |
5 | Marin Trbušić | Alfa Romeo | +1.152 |
6 | Mauro Ćaleta | Haas | +1.163 |
7 | Ivan Drk | Williams | +1.221 |
8 | Mihael Jurinec | Haas | +1.538 |
9 | Adnan Mešić | Alfa Romeo | +1.964 |
10 | Andrej Obranović | Racing Point | +2.067 |
11 | Vito Brkić | Toro Rosso | +2.092 |
12 | Alen Dragan | Renault | +2.183 |
13 | Dario Balent | Williams | +2.257 |
14 | Emanuel Đuranec | Toro Rosso | +2.296 |
15 | Marko Mihalić | Mercedes | +2.632 |
16 | Vedran Vincetić | Red Bull | +2.649 |
17 | Dejan Fabris | Renault | +3.344 |
18 | Alen Protić | Red Bull | +3.809 |
19 | Tomislav Pleić | McLaren | +3.882 |
20 | Darijo Mrgudić | Mercedes | +3.969 |
Unatoč velikim strahovima o kršu i lomu u prva dva zavoja utrke, start je prošao relativno mirno za sve, osim za Daria Fotaka koji je u drugom zavoju sa svojim Ferrarijem promašio skretanje, izgubio svoju startnu treću poziciju i pao na zadnje mjesto u poretku.
Usprkos relativno mirnom startu, do šestog se kruga na stazi jednom ukazao Safety car i čak tri puta Virtual Safety car. Tu su situaciju za veliki proboj ka vrhu iskoristili Alen Dragan (Renault) i već spomenuti Dario koji se za zadnjeg mjesta probio na čak prvo!, no njih dvojica jedini gužvu sa sigurnostim automobilom nisu iskoristili za odlazak u boks i promjenu guma, dok je većina ostalih sa startnih soft, promijenila na medium ili hard gume.
U osmom je krugu između gore spomenutog dvojca došlo i do kontakta, nakon kojeg je Alen morao odustati, a Dario skrenuti u boks po novo prednje krilo te nove gume.
U desetom krugu vodstvo je preuzeo Stefano Pandža (Ferrari), a odmah do njega su bili Marin Trbušić (Alfa Romeo) na drugom, odnosno Andrej Obranović (Racing Point) na trećem mjestu. Drugi se vozač Racing Pointa, Frane Erjavac, polako probijao prema gore, nakon lošeg starta sa prve pozicije.
Do 20. je kruga utrke odustalo samo pet vozača, što je bio neočekivani rasplet događaja za uličnu stazu u Bakuu
Nakon odustajanja Marina Trbušića sa drugog mjesta, poredak prve trojice deset krugova prije kraja utrke je bio: Bubnjar, Erjavac i Mauro Ćaleta iz momčadi Haas. Ubrzo je Mauro morao u boks te je prepustio svoje mjesto Stefanu u Ferrariju.
Zanimljivu su borbu u 20. krugu, ali tek za 8. mjesto, vodili pobjednik prošle utrke Ivan Drk (Williams) i Dario Fotak (Ferrari). Ivan je u toj borbi uspio prijeći Daria, a na kraju su utrke obojica napradovali još za dva mjesta te završili 6. i 7.
U samoj su konačnici utrke, boreći se za 2. mjesto, odlično vozili Mihovil i Stefano, gdje je Stefanov Ferrari samo pola kruga prije kraja uspio prestići McLaren Mihovila, no poredak na kraju utrke je ipak išao Mihovilu u korist jer je Stefano sakupio 8 kaznenih sekundi, a što ga je na kraju vratilio na 3. mjesto.
Za to je vrijeme Frane Erjavac sa svojim Racing Pointom, na pristojnoj udaljenosti od nešto manje od 4 sekunde, prošao ciljem kao prvi i u trećoj utrci sezone uzeo svoju prvu pobjedu te tako smanjio zaostatak naspram vodećeg dvojca na samo 3, odnosno 13 bodova.
Najbrži krug utrke odvozio je Ivan Drk iz Williamsa (1:41.558) te tako sebi priskrbio dodatan bod u utrci za naslov prvaka.
Prve bodove u sezoni na VN Azerbajdžana, osim Stefana Pandže iz Ferrarija, priskrbili su si i Mauro Ćaleta (Haas) te Andrej Obranović (Racing Point).
Konačni poredak Velike Nagrade Azerbajdžana:
Vozač | Momčad | Vrijeme | |
---|---|---|---|
1 | Frane Erjavac | Racing Point | 47:42.123 |
2 | Mihovil Bubnjar | McLaren | +3.665 |
3 | Stefano Pandža | Ferrari | +10.360 |
4 | Mauro Ćaleta | Haas | +22.511 |
5 | Emanuel Đuranec | Toro Rosso | +34.145 |
6 | Ivan Drk | Williams | +48.771 |
7 | Dario Fotak | Ferrari | +54.581 |
8 | Andrej Obranović | Racing Point | +57.606 |
9 | Dario Balent | Williams | +57.631 |
10 | Tomislav Pleić | McLaren | +1:21.620 |
11 | Adnan Mešić | Alfa Romeo | +1:21.880 |
12 | Vedran Vincetić | Red Bull | + 1 krug |
13 | Mihael Jurinec | Haas | +1 krug |
14 | Marko Mihalić | Mercedes | + 1 krug |
15 | Darijo Mrgudić | Mercedes | DNF |
16 | Marin Trbušić | Alfa Romeo | DNF |
17 | Alen Dragan | Renault | DNF |
18 | Vito Brkić | Toro Rosso | DNF |
19 | Dejan Fabris | Renault | DNF |
20 | Alen Protić | Red Bull | DNF |
U poretku kontruktora, McLaren je učvrstio svoju prvu poziciju, dok se trećeplasirani Racing Point približio Williamsu na samo 3 boda zaostatka.
Ukoliko niste bili u mogućnosti pratiti izravan livestream, snimku čitave utrke možete pogledati na službenom F1 simRacing HR YouTube kanalu:
Napomenimo na kraju i da se prošli vikend vozila i prva utrka F1 simRacing HR prvenstva – Divizije 2 u kojoj je pobjedio Bruno Radić koji vozi za Ferrari, ispred Zdenka Kalamira iz Williamsa te Stipe Vukovića iz Alfa Romea.
Utrku Divizije 2 pogledajte također na YouTube kanalu.
Uz čestitke najboljima, ali i svim ostalim vozačima Divizije 1 i Divizije 2, najavljujemo slijedeću utrku F1 simRacing HR prvenstva koja će se naredni vikend voziti za Veliku Nagradu Španjolske.
Ukoliko ste i vi zainteresirani okušati se u natjecanju, javite se na e-mail adresu [email protected] ili potražite Facebook stranicu https://www.facebook.com/F1simRacingHrvatska/.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zašto ne popratite virtualnu trku službenu.
leclerc drugi put pobjedio, a vozilo je 10ak vozača s iskustvom u f1 i za razliku od prve trke ovo je bio odličan supsitut za pravu trku
meni je zaista bilo zanimljivo gledat tih 10tak krugova nakon što sam se priključio
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlicna inicijativa! Bravo svima! Pogledao sam sve utrke do sada
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala što ste sa nama :)
Trudit ćemo se biti još i bolji…
3
0