Esport / Izdvojeno

F1 simRacing HR društvo na ulicama Bakua

Piše: Dejan Fabris

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Najava Velike Nagrade Azerbajdžana

Samo tjedan dana nakon uzbudljive utrke u Bahreinu, virtualna karavana kreće prema jednom od najbrže rastućih gradova svijeta, a u kojem će vozači odmjeriti snage i borili se za pobjedu na Velikoj Nagradi Azerbajdžana.

Staza Baku City Circuit druga je najdulja staza u kalendaru Formule 1 (6.003 m), odmah iza belgijskog SPA, od kojih 2.200 m otpada na startno/ciljnu ravninu te ju tako u toj kategoriji svrstava na vrh poretka. Najveće brzine dosežu čak 340 km/h, a dvije DRS zone omogućuju dovoljno prilika za pretjecanje, što u današnjoj utrci i očekujemo.

Nakon prošlotjedne pobjede Ivana Drka iz Williamsa i približavanja vodećem Mihovilu Bubnjaru koji vozi za McLaren na samo jedan bod razlike u ukupnom poretku vozača, biti će zanimljivo vidjeti koji će se od njih dvojice bolje snaći na uskim ulicama Bakua.

Može li netko drugi od vozača koji im pušu za vrat učiniti neko iznenađenje?

Hoće li se Marin Trbušić, Frane Erjavac i Dario Fotak boriti samo za treće mjesto ili su sposobni učiniti nešto više?

Može li se u gustom poretku konstruktora netko ozbiljnije odvojiti te hoće li jedina momčad bez bodova, Renault F1 Team, konačno završiti među prvih 10?

Za odgovore na sve ovo, ali i puno toga više, pratite livestream prijenos 3. utrke F1®️ simRacing Hrvatska prvenstva na službenom YouTube kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw

koji vam ovoga vikenda donosi duplu dozu zabave i uzbuđenja jer je zbog velikog interesa F1®️ sRHR Team sastavio i Diviziju 2 prvenstva, a koja će od ovog vikenda pa ubuduće voziti paralelno sa Divizijom 1.

Ukoliko ste i vi zainteresirani okušati se u natjecanju, javite se na e-mail adresu [email protected] ili potražite Facebook stranicu https://www.facebook.com/F1simRacingHrvatska/.

F1®️ simRacing Hrvatska Team

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni