Izdvojeno

Vettel: Ferrarijeva kultura je često neshvaćena

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže kako je kultura talijanske momčadi često neshvaćena, te je uvjeren kako filozofija koju momčad njeguje ih može dovesti ponovno na vrh F1.

Nijemcu je ovo šesta godina u momčadi. Unatoč određenom broju pobjeda u ovih nekoliko godina i dalje mu nedostaje titula svjetskog prvaka s momčadi iz Maranella.

Iako vanjski promatrači smatraju kako kultura u momčadi ruši njegove šanse da postane ponovno prvak, Vettel to pak demantira te kaže kako bi pojedine skrivene kvalitete mogle dovesti do uspjeha u F1.

“Snaga ove momčadi je strast za Ferrarijem.”

“Mislim da to uspijeva ljudima koji ovdje ulaze i izlaze svakoga dana. To stvarno legenda i mit ovog branda.”

“Vrlo je talijanski unutra, ima puno talijanskih pravila i tradicija, što je sjajno da se drže toga. Ali, isto tako je i moderno.”

“Mislim da je to puno puta krivo shvaćeno jer, kada pogledate Italiju, većina kaže da su tradicionalni po pitanju mnogih stvari.

“No, ljudi vrlo, vrlo daleko razmišljaju i mislim da imamo jako puno mladih talenata u momčadi, sjajne ljude sa sjajnim, kreativnim idejama i stoga mi je žao što nismo, po pitanju rezultata, postigli maksimum.”

Vettel kaže kako je i dalje u njemu iznimna strast da ostvari uspjeh s Ferrarijem, unatoč teškoj prošloj sezoni kada je s druge strane garaže dobio mladog Charlesa Leclerca.

“Misija je i dalje ista jer i dalje nismo na vrhu. Očito je da nas je Mercedes porazio prošle godine, tako da je misija i dalje aktivna.”

“Imali smo puno utrka te smo prikupili puno iskustva. Mislim da je bilo sjajnih trenutaka i onih koji nisu bili baš toliko dobri, ali kao što sam rekao, misija je dalje tu i cilj je da ostvarim to, a to je pobjeda s Ferrarijem.

Sebastian Vettel, četverostruki svjetski prvak i vozač Scuderia Ferrari momčadi

Komentiraj

11 komentara

  1. Možda Ferrarijeva kultura i jeste neshvaćena … Samo nemamo ni jedan dokaz koji bi nam dokazao da si ti shvatio kako dovesti Ferrari do pobjede ;)



    8

    19
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Džabe ako fali sposobnosti.



    5

    3
  3. čini mi se da je i inače kult(ura) taljana neshvaćena kad su strojevi u pitanju jer to ne vridi samo za ferarri . sjećam se priče lika sa portala motori.hr . i on i žena mu voze svaki svoj ducati , došli su u italiju , odsjeli u hotelu . kad ih je vidija recepcionar pita ih je može li ih fotografirat ? naravo , da ! kaza im je da nema kod sebe foto aparat ali da će ga sutra donit na posao . ujutro kad su odlazili pred ulazom ih je dočeka recepcionar sa fotićem i uz široki osmjeh “okinija” nekoliko fotografija . novinar istog potrala bija je u obilasku tvornice benelli i napisa da nigdi nije vidija toliko žara , entuzijazma . btw , ka “dodatak” o strasti … udovica teresa benelli imala je 6 sinova i zbog njih je 1911. uložila obiteljsku ušteđevinu u mehaničarsku radionu za auta i motore da bi braća 1919. “izbacila” na tržište svoj prvi motor . teresa … 1911. ejjjjj ….1911. da mi je bilo vidit kako su je tada gledali s obzirom na prava žena . koja mu*a je teresa trebala imat da to uradi zbog strasti svojih 6 sinova . ima nešto kod tih talijana , ferarria … pada mi na pamet kad su novinari pitali MS je li više nijemac ili talijan s s obzirom da je 11 sezona “boravija” u ferarriu …. MS nije odma odgovorija , malko je razmislija i sa osmjehom odgovorija ” mislim da sam ipak više nijemac ” strast tima vjerovatno vidi ,osjeća i seb ali to može bit ( i mislim da je ) mač sa dvi oštrice … strast je nešto mmmmm ali može bit i prokletstvo ….. ta kultura , strast talijana ( ne samo u ferarriu ) zaslužna je za maserati , lamborgini , alfu , lanciu , dukati , apriliu , benelli ( benalli sei , prvi motor sa 6 cilindara ) , genijalni inžinjer carcano koji je od moto guzzia uradija čudo … 1957 . njegovo djelo guzzi 500 je postavija svjetski brzinski rekord od 243,6 kmh …. prije 63 godine ! doprinos toj kulturi/strasti “dodali” su i pinifarina , bertone , zagato ( ercole spada glavni dizajner jednog od možda najljepših automobila ikada proizvedenih … aston martina DB4 GT zagato) , mnogima malo poznati michelotti koji je između ostalih svojih uradaka dizajnira legendarnu alpinu A110 , , gandini i na kraju nezaobilazni giugiaro … svi su utkali djeliće koji sačinjavaju mozaik talijanske kulture , strasit prema brzinama bilo auta , bilo motora ma šta neki ( mnogi ? ) mislili o njima , ma koliko ne shvaćali ka šta kaže seb uzimajući za primjer ferarri ….



    13

    1
  4. U 5 godina ni blizu naslova,mislim da je vrijeme da ides dalje,jednostavno mu ova momcad ne lezi i trazi drugu ekipu…



    5

    6
    • Neka je Alonso osvojio naslov, on je ipak BOG, najveći IKAD, MISTER 120%, ako ne i 130% – naravno osim kada treba Petrova proći…



      6

      8
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      jednostavno mu ova momcad ne lezi

      Zanimljivo. Ja se ne slažem. Baš mi nekako leži kombinacija Vettel – Ferrari. I mislim da je to jedan od glavnih razloga Ferrarijevog povratka formi, ali u ključnim trenucima je i Vettelu i ekipi falilo smirenosti, brzine, pameti, sposobnosti ili čega već.
      Od Njemačke 2018. je uslijedio pad, par bljeskova i to je to. Fali taj Vettel.



      7

      0
      • Vettel je dobar, ali je očigledno da se vozi preko mogućnosti. Previše je emocija jer su druga momčad i stalno misle da mogu, ali Mercedes je stalno brži. Ljudi spominju Njemačku, ali i da je bio prvi ili drugi u Njemačkoj opet je Mercedes imao dominantan bolid do kraja sezone.



        3

        1
        • Max Verstappen 1
          Multi 21 Prikaži

          Govorim o psihološkom učinku Njemačke. Koliko se puta izvrtio u ostatku sezone? Nije to nešto na što smo do tad navikli.



          6

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni