Vijesti

Sir Stirling Moss preminuo u 90. godini života

Piše: Ante Maras

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Bivši vozač Formule 1 i velika legenda motosporta preminuo je u 90. godini života. Tužnu vijest potvrdila je njegova supruga, te je rekla da je preminuo spokojno u svom domu u Londonu zbog duge i teške bolesti.

“Samo je sklopio oči,” kazala je.

Iako je tijekom F1 karijere skupio 16 pobjeda u Formuli 1, nikad nije osvojio naslov prvaka te je 4 puta bio viceprvak ovoga sporta.

Nadaleko poznat po svojim manirima i džentlmenstvu, upravo zbog manira je izgubio naslov 1958. kad je dao žalbu na odluku sudaca da kazne njegovog glavnog konkurenta te sezone Mikea Hawthornea te su tu njegovu žalbu prihvatili i Moss je izgubio titulu za samo jedan jedini bod.

Tijekom svoje bogate i šarolike karijere koju je morao prekinuti 1962. nakon teškog sudara u Goodwoodu zbog čega je bio u komi mjesec dana, nastupio je na raznim utrkama u raznim natjecanjima i u 529 utrka ostvario 212 pobjeda te je zbog svojih velikih zasluga u motorsportu imenovan vitezom 2000. godine.

Počivao u miru!

Komentiraj

13 komentara

  1. Charles Leclerc
    Fox.14 Prikaži

    R. I. P. ?



    4

    0
  2. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Jedan od dražih vozača uopće…
    RIP legendo…



    6

    0
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    “Uložio žalbu na kaznu svog konkurenta” . na to se nema što više dodati. R.I.P.
    Podsjeća me na trenutak kad je jedan prvak, nedavno u Montrealu imao lijepu šansu za to. I to bez posljedica, naslov bi bio njegov na kraju.



    26

    5
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    Jedan od najboljih koji nisu osvojili titulu. RIP



    7

    0
  5. Napuhani i egoističan englez – to je ukratko moje mišljenje o njemu.
    R.I.P.



    1

    24
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    @ dodi , baš si pravi napalm. Čovjek je samo jednom gestom učinio ovaj sport gospodskim, da mnogima i više dobrih stvari nisu dovoljne da ga nadmaše. Promijeni ime u Dodi trol



    7

    0
  7. prije dan-dva sam čitao ogroman tekst na motorsport magazinenu u kojem njegova tajnica piše kako je bilo raditi s njim. jako zanimljivo štivo – nasmijao se , šokirao, začudio, nije to trebalo strilinže, i tako …drugu vrijeme, drugo sve. :)
    i jutros ova vijest. baš tužno.
    može bit sretan da je preživio, a i mi da nam može iz prve ruke ispričati kako je bilo u vrijeme kad je motorsport bio opasan, a seks siguran. u duhu te izreke prisjećam se njegovih riječi iz silverstonea ’09. nakon utrke:
    – prvo je objašnjavao kako bolidi danas bolje koče kad samo puste gas nego kad bi on u svoje vrijeme svom snagom pritisnuo kočnicu
    -druga priča je bila iz jedne utrke u monacu – kad je vozio jedna dama bi mu mahnula svaki krug kad bi prošao. on je to primjetio… spoiler alert: upoznali su se nakon utrke! ;)



    13

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni