U petak, 10. travnja, održana je druga po redu utrka iz kalendara F1 simRacing HR prvenstva i to na stazi u Sakhiru za Veliku Nagradu Bahreina.
Sedamnaest se vozača borilo za što bolje startne pozicije na 18. minutnim kvalifikacijama, a nakon toga odmjerilo snage i u nešto više od 150 km dugoj utrci, odnosno u 29 krugova staze koja je izgrađena u pustinji u Sakhiru.
Iako bi se mogli začuditi naslovom, moramo još jednom podsjetiti da su u ovoj vrsti esports multiplayer natjecanja svi bolidi jednako vrijedni, odnosno iste snage, tako da bilo koji bolid od Mercedesa pa sve do Williamsa ima jednake šanse za pobjedu, a što ovisi isključivo o snalažljivosti i vještini virtualnog vozača.
Velika Nagrada je započela sa 18-o minutnim kvalifikacijama u kojima se najbolje snašao Mihovil Bubnjar za upravljačem McLarena koji je na soft gumama odvozio najbolje vrijeme od 1:27.271 te ostavio Franu Erjavca iz Racing Pointa na drugom mjestu za nepune pola sekunde.
Treći u kvalifikacijama je bio Dario Fotak koji vozi za Ferrari, a odmah iza njega Ivan Drk iz Williamsa.
Ovdje je važno napomenuti da su od prve četvorice vozača, a koji su svi bili unutar 9 desetinki sekunde, Frane i Ivan (2. i 4.) odlučili kvalifikacije, odnosno svoj najbrži krug, odraditi na medium gumama, dok su Mihovil i Dario (1. i 3.) očigledno izabrali drugačiju taktiku za utrku i kvalifikacije vozili na soft gumama.
Poredak prvih 10 vozača sa kvalifikacija Velike Nagrade Bahreina:
Vozač | Momčad | Vrijeme | |
---|---|---|---|
1 | Mihovil Bubnjar | McLaren | 1:27.271 |
2 | Frane Erjavac | Racing Point | 1:27.769 |
3 | Dario Fotak | Ferrari | 1:27.801 |
4 | Ivan Drk | Williams | 1:28.152 |
5 | Marin Trbušić | Alfa Romeo | 1:28.225 |
6 | Vito Brkić | Toro Rosso | 1:28.239 |
7 | Andrej Obranović | Racing Point | 1:28.407 |
8 | Tomislav Pleić | McLaren | 1:28.515 |
9 | Vedran Vincetić | Red Bull | 1:28.878 |
10 | Dario Balent | Williams | 1:28.946 |
Najbolje su gužvu na kraju prvoga kruga iskoristili Adnan Mešić (Alfa Romeo) i Vedran Vincetić (Red Bull) koji su skočili za 6, odnosno 3 mjesta, a najlošije je od vodećih startao Dario Fotak u Ferrariju koji je sa 4. pao na 8. mjesto.
Većina se vozača odlučila za po dva odlazaka u boks i dosta različit odabir kombinacija guma, no izgleda da su oni koji su to učinili jednom, ipak profitirali.
Najbolje se na kraju ipak snašao Ivan Drk u Williamsu koji je sa kombinacijom medium-hard došao do svoje prve pobjede u sezoni i približio se u ukupnom poretku Mihovilu Bubnjaru na samo jedan bod zaostatka.
Najbrži krug utrke odvozio je Frane Erjavac iz Racing Pointa 1:30.550.
Napomenimo na kraju i da su prve bodove u sezoni osvojili Dario Balent (Williams), Vedran Vincetić (Red Bull), Adnan Mešić (Alfa Romeo) i Vito Brkić (Toro Rosso).
Konačni poredak na Velikoj Nagradi Bahreina:
Vozač | Momčad | Vrijeme | |
---|---|---|---|
1 | Ivan Drk | Williams | 45:01.274 |
2 | Mihovil Bubnjar | McLaren | +7.347 |
3 | Marin Trbušić | Alfa Romeo | +31.015 |
4 | Vito Brkić | Toro Rosso | +32.956 |
5 | Dario Fotak | Ferrari | +38.725 |
6 | Frane Erjavac | Racing Point | +39.329 |
7 | Adnan Mešić | Alfa Romeo | +40.367 |
8 | Vedran Vincetić | Red Bull | +1:15.243 |
9 | Dario Balent | Williams | +1:24.596 |
10 | Tomislav Pleić | McLaren | +1:25.947 |
11 | Mihael Jurinec | Haas | +1:27.013 |
12 | Marko Mihalić | Mercedes | +1:32.924 |
13 | Alen Dragan | Renault | +1 krug |
14 | Darijo Mrgudić | Mercedes | +1 krug |
15 | Andrej Obranović | Racing Point | +1 krug |
16 | Dejan Fabris | Renault | +1 krug |
17 | Alen Protić | Ferrari | +2 kruga |
Utrka se, kako je bilo i najavljeno, izravno prenosila na službenom F1 simRacing HR YouTube kanalu, a ako je niste uspijeli uhvatiti u izravnom prijenosu, kompletnu snimku sa intervjuima trojice najboljih vozača možete pogledati ovdje:
Uz čestitke svim sudionicima, a posebno onima najboljima, najavljujemo i pozivamo vas na slijedeću utrku koja će se održati u petak, 17.04. od 23h na ulicama grada Bakua, a vozit će se za Veliku Nagradu Azerbajdžana.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Off
Umro Sir Stirling Moss :(
RIP
5
0