Izdvojeno

Organizatori u Zandvoortu ne razmatraju utrku zatvorenu za navijače

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sportski direktor staze u Zandvoortu, Jan Lammers, izjavio je kako organizatori utrke ne razmatraju opciju održavanja utrke “iza zatvorenih vrata”.

Lammers je više sklon otkazivanju utrke za 2021. ako to znači da će tada navijači imati mogućnost biti na stazi.

Formula 1 je ove godine htjela vratiti VN Nizozemske na kalendar nakon 1985., ali zbog pandemije, ona je kao i ostalih devet utrka odgođena. Ross Brawn je izjavio kako bi se moglo održati 19 utrka ove godine, ako neke budu održane bez publike. Bahrein je, prije otkazivanja, jedini koji je donio takvu odluku. No, izgleda da ostali organizatori ne dijele takvu zamisao.

Lammers je potvrdio kako se ideja od održavanju utrke bez publike nije razmatrala.

“Utrka bez navijača je nezamislivi scenarij.”

“Ako imate utrku, to mora biti bez kompromisa. Morate imati priliku slaviti.”

“Za nas je to povratak u F1 nakon 35 godina. To mora biti sjajan party gdje želite proslaviti sa svima.”

Međutim, Nizozemac je ipak rekao kako bi razmotrili alternativnu opciju ako bi dobili službeni zahtjev od F1, ali za sada nema još ništa od njega.

“Ako budemo upitani, morat ćemo ozbiljno razmisliti o tome.”

“O utrci bez navijača je nešto o čemu ne želimo razmišljati dok ne budemo priupitani o tome. Na sreću, to se još nije dogodilo.”

Lammers je istaknuo kako se sport nalazi na u teškoj situaciji gdje će trebati balansirati između osiguravanja budućnosti, a u isto vrijeme paziti na zdravlje u paddocku i tribinama.

“Ne smijemo zaboraviti da se FIA i FOM suočavaju s nezamislivim zadatkom. Pokušavaju spasiti sve što se spasiti da; momčadi, sponzori, promotori. Oni rade sve što možete očekivati od njih, razmišljaju o svim scenarijima, što je dobra stvar.”

“Možemo se nadati da ćemo uskoro dobiti zeleno svjetlo te ponovno gledati utrke.”

Jan Lammers, sportski direktor

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni