Esport / Izdvojeno

F1 simRacing HR

Piše: Dejan Fabris

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Formula 1 u doba Corone

Iako smo u ova teška vremena, kako za sport generalno, tako i za Formulu 1 u našem slučaju, zakinuti za uzbuđenja kojima smo u normalnim okolnostima trebali biti izloženi već evo sada skoro pa mjesec dana, a koja će nam biti uskraćena čini se sve do početka srpnja, to ne znači da se sa time moramo pomiriti.

U pomoć nam uskače esport – globalno popularan i s obzirom na recentne okolnosti sve više rastući vid elektronskog igranja, odsnosno natjecanja u raznim video igrama, a podrazumijeva natjecanje bilo na daljinu preko Interneta, ili lokalno u sklopu veće LAN mreže. U nedostatku sportskih aktivnosti na stvarnim borilištima, sve se više i profesionalnih sportaša, dok su na prinudnoj pauzi, okušalo u virtualnom natjecanju u vlastitim sportovima kao što su Moto GP, Nascar, Formula 1 i dr., a sve kako bi svojim navijačima koliko-toliko ublažili ove puste mjesece čekanja.


Esport je u principu bilo koje natjecanje u video igrama u kojima se, laički rečeno, može biti bolji od nekog drugog na bilo koji način.


No, u ovom članku nećemo o nekim drugim igrama, nego o natjecanju na virtualnim stazama Formule 1 u video igri Codemasters F1®️ 2019. Codemasters je prošle godine napravio fenomenalan posao i izbacio video igru sa službenom licencom Formule 1, a kod koje se u pojedinim trenucima ne može sa sigurnošću reći da li je ona možda stvarnost ili samo video igra.

I ovdje u čitavu ovu priču uskačemo mi, odnosno esports F1®️ simRacing HR team.

Dvojica Hrvata, zaljubljenika u virtualna utrkivanja na stazama Formule 1, koja su sasvim slučajno naletjela jedan na drugoga, negdje u bespućima Interneta, vidjevši da imaju zajedničke interese, odlučili su pokrenuti projekt koji je rezultirao premijernom sezonom hrvatskog prvenstva Formule 1 te sa današnjim danom uspješno završenom prvom utrkom: Velikom Nagradom Australije.

U utrci je sudjelovalo 20-ak vozača koji su se u jednakovrijednim bolidima borili za što bolji razultat u kvalifikacijama, a nakon toga i u trci na kojoj se vozilo, standardno za multiplayer vožnje, 50% ukupne dužine utrke.

Na ponos moga partnera u projektu, kao i mene osobno, utrku smo uživo prenosili u obliku livestreama na našem službenom YouTube kanalu, a koju, ako još niste, možete i sami pogledati:

esports F1®️ simRacing HR – Velika Nagrada Australije

U nastavku donosimo informacije koje bi mogle biti zanimljive svima koji su zainteresirani da nam se pridruže:

  • Što je esports F1®️ simRacing HR?

Esports F1®️ simRacing HR je projekt entuzijasta i ljubitelja utrkivanja na virtualnim stazama Formule 1 koji su svojim trudom okupili dvadesetak ljudi te pokrenuli premijerno natjecanje u Hrvatskoj, a sa tendencijom da se isto i proširi.

  • Zanima me i volio bih se iskušati u virtualnim vožnjama, što mi je sve potrebno za početak?

Da bi nam se pridružili dovoljno je da posjedujete igraću konzolu Sony PlayStation 4, PS Plus pretplatu, originalnu video igru Codemasters F1 2019, pristojnu Internet vezu te puno dobre volje i ljubavi prema Formuli 1.

  • Nisam dovoljno dobar, ne znam bih li se uklopio…

Ne brinite, sa novim prijavama F1®️ sRHR Team planira otvoriti nekoliko tzv. Divizija koje će kroz vrijeme same po sebi isfiltrirati natjecatelje, tako da će naposljetku svatko biti u skupini sa otprilike jednako jakim igračima.

  • Koji je princip natjecanja u esports F1®️ simRacing HR prvenstvu?

Prva pilot sezona, koja je aktualna, je određena da traje 10 utrka, a koje su izglasali prvi “sakupljeni” natjecatelji. Utrke se održavaju jednom tjedno, svaki petak i to u fiksno vrijeme od 23h. Iako se vozi sa svim službenim momčadima iz sezone 2019., svi natjecatelji imaju jednake uvjete za vožnju, tj. vozi se u tzv. “equal” bolidima, a to znači da natjecatelj koji izabere npr. Williams ima jednako brz bolid kao natjecatelj koji je izabrao Mercedes. Dakle, razlike se temelje isključivo na tome koliko je tko vješt za svojim volanom ili rjeđe kontrolerom.

  • Koji je format natjecanja Velikih Nagrada?

Sve se Velike Nagrade voze u formatu: kvalifikacije + utrka i to:

  1. Kratke kvalifikacije – 18 min,
  2. Utrka – 50% dužine stvarne Velike Nagrade.
  • Smijem li koristiti pomagala (asiste) u prvenstvu?

Svi asisti u prvoj sezoni su po dogovoru dozvoljeni, a u kasnijim sezonama će to ovisiti o broju prijavljenih, tj. mogućem razdvajanju natjecanja sa ili bez asista.


Slijedeća Velika Nagrada se vozi u petak, 10.04. od 23h i to Velika Nagrada Bahraina.

Prijenos uživo će biti kao i do sada na našem službenom YouTube kanalu.

Ako nam se želite pridružiti ili imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na našu službenu e-mail adresu: [email protected] ili potražite našu Facebook stranicu https://www.facebook.com/F1simRacingHrvatska/. F1puls portal će u narednom periodu pratiti naše utrke uz najave i izvještaje.

Vaš F1®️ simRacing HR Team

Komentiraj

3 komentara

  1. Ispod podnaslova “Što je esports F1®️ simRacing HR?” imate pogreške u tekstu kod riječi natjecanje, i Hrvatskoj što bi trebalo pisati velikim slovom.
    Nemam PS4 ni F1 2019 tako da se ne ću pridružiti, ali je lijepo da ste pokrenuli natjecanje.



    1

    1
  2. Pa gdje ste bili pred 2god (F12015-2017) kad sam trazio brzog i ozbiljnog vozaca s HR zastavom? ?
    Od pojave Gran Turisma F1 nisam vise igrao.
    Feeling mi je nazalost kao s konja na magarca. Mislim na samu fiziku voznje. Sadrzaj, staze i sve u vezi F1 je cool na Codemasteru…

    Ali, kao okorjeli fan F1, ipak sam kupovao i F12018 i ovu zadnju 2019 (zbog classics sadrzaja) koju sam igrao mozda sat vrem… i sad me tu ložite kad sam vidio vremena i pace…
    Ponovo sam ju skinuo i kroz 30min odvozio na Albert parku 1:21.5xx
    Vozim s Gamepadom: brake anti-lock ON, Traction na medium i manual gearbox. Setup samo preuzeo od prvog na leaderboardu… +racing line-corners only, zbog breaking point-a…

    Nemam bas puno vrem, a sklon sam “zabrijati” i previse zagristi…
    I dovoljno vrem izgubim na novom COD MW i jos sam prekjucer uzeo Red Dead 2…
    Ali ajde, za gušt i podrsku javit cu se makar za 1 utrku…
    Vrag mi ne da mira ?



    4

    1
  3. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Bez ikakvog omalovažavanja i sl.. PS4 je lagano zastarjela konzola.. Gdje je liga na PC-u? :P



    2

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni