F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Todt: Ferrari je taj koji ne želi da u javnost izađu detalji oko motora

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Predsjednik FIA-e i bivši šef momčadi Ferrarija, Jean Todt, rekao je kako bi volio da izađu detalji vezani uz spornu Ferrarijevu pogonsku jedinicu, ali kako to ne može napraviti jer mu to talijanska momčad ne bi dopustila.

U prvom intervjuu za Motorsport.com nakon cijele trakavice oko FIA-e i Ferrarija, Todt je rekao kako su njegove ruke bile vezane po pitanju toga što je smio reći.

“Ako mene pitate, ja bih volio iznijeti sve detalje oko situacije, ali oni [Ferrari] su bili protiv toga.”

“Mislim, sankcionirani su, ali ne možemo iznijeti daljnje detalje oko sankcija i jasno da nismo mogli ništa reći.”

“Osjećali smo kako bi bilo pogrešno da ne kažemo ništa o raspravi oko Ferrarijevog slučaja te da će biti određenih sankcija.”

“Uložili smo mnogo truda da bi došli do zaključka, no momčad se ne slaže s njim.”

“Nažalost, to je gotova stvar što se tiče tehničke strane, zato što naši tehničari kažu kako ne možemo sa sigurnošću dokazati da je motor bio ilegalan.”

Jean Todt, predsjednik FIA-e

Nakon što je FIA objavila svoju prvu izjavu, došlo je do instant reakcije sedam momčadi koje su prigovorile ponajviše oko transparentnost vezanoj uz slučaj. Od tada, broj momčadi se smanjio za jednu jer se Mercedes odlučio povući iz debate.

Francuz je odgovorio na njihova pisma objašnjavajući zašto misli da je FIA djelovala u najboljem interesu sporta, ali kaže kako se na njihove pritužbe oko veće transparentnosti nema odgovora.

“Razgovarao sam privatno s nekim momčadima. Jedna od njih je odlučila potpuno izaći iz rasprave, unatoč tome što su bili jedni od lidera.”

“Od tada, nisam ništa čuo povratno od ostalih. Primio sam pismo kao odgovor na moje gdje su potvrdili kako razumiju poziciju FIA-e.”

“Ali, ipak mislim nisu zadovoljni s tim te bi voljeli da Ferrari dozvoli veću transparentnost oko slučaja, što bih volio i ja sam. No, ne možemo.”

Jean Todt, predsjednik FIA-e

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Zvj3r.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
204 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Mclaren BeBrave Prikaži

    Motor legalan ko prijelaz migranata



    10

    20
    • Slucajno nisi procitao dio texta gdje pise da njihovi ljudi nisu mogli dokazat da je kotor ilegalan?



      8

      2
      • Ferrari AMG Prikaži

        A ti slucajno nisi procitao “sa sigurnoscu”?



        3

        16
        • A sto razlikuje to od onoga sto sam napisao? Nisi siguran i ne mozes reci sa sigurnoscu. U prevodu nemas pojma. Ili varas, ili ne varas. Nema sredine. Ako njihovi ljudi u sezonu i pol vijecanja po motoru nisu nasli nista onda mogu reci da su jako strucni ti ljudi koji rade taj posao. Oni koji pisu pravila ne znaju jeli je nesto po pravilima godinu i pol dana. 👏👏👏



          4

          0
        • Vidim da netko ne razumije elementarne pravne pojmove. Zamisli si da sud utvrdi da ne može sa sigurnošću utvrditi da li si ti nekoga usmrtio, ali te ipak pošalju na 40 godina zatvora. Vjerovatno bi smatrao da si oštećen. Ne može netko biti kriv, ako se ne može bez ikakve sumnje utvrditi krivnja. Jer ono što nije 100% činjenica, nije činjenica nego indicija. Ne možeš očekivati da Ferrari bude kriv i plati kaznu za indicije. Što bi rekao Z. Mamić: “imam i ja indicije da si vi jedan drugome pušite ispod stola”.



          4

          0
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Mislim ono , sta? Kako? Zbog cega? Stvarno? Ma ne , ozbiljno ?



    2

    5
  3. Da je ilegalan rekli bi da je,a to sta oni sa sigurnoscu nemogu potvrdit je dokaz da je ferrari napravio stvari kako treba,odnosno u sivoj zoni(takvih slucajeva ima mali milion)u tom slucaju bi ja nastavio sa tim motorom na kojem nije dokazana ileganost…moje osobno misljnje



    15

    1
    • OnlyAlonso….Daj pročitaj još jedamput Todtove izjave…Ferrari je sankcioniran od strane FIA…ako je sve ok čemu sankcije???



      6

      6
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Da quotam @zeku i @Vetmu sa foruma

        @zeko

        ali je inteligentan, pažljivo bira riječi.
        sanction:
        -give official permission or approval
        -impose a sanction or penalty on

        @Vetma

        To za značenje riječi “sankcioniran” si dobro pohvatao. Kod nas se u kolokvijalnom govoru podrazumijeva da je kazna. U biti nije kazna nego “presuda”. Još jedan pokazatelj da smiruje strasti.

        Sankcija, dakle, može imati i značenje “odobrenja”, mada se u tu svrhu dosta mogu koristiti i approval (najčešće), clearance, license, permission….



        10

        0
        • Max Verstappen 33 Multi 21 Prikaži

          Zašto nas onda sprda igrom riječi? Zamisli koliko bi manje nereda bilo da su rekli : “Odobrili smo Ferrarijev motor.”



          10

          0
        • Mclaren LH44 Donator Prikaži

          Jbga, mora to zvučati elokventno, ipak se radi o čelniku međunarodne automobilske organizacije.


          0

          0
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Presuda je prije verdict nego sanction. Jer ako je imenica onda je dvojako značenje. Ako je glagol, onda je ipak jednoznačno ( kazna ). Ali ovo treba zaboraviti i krenuti dalje. Sigurno je motor bio u sivoj zoni i kasnije se to dobro vidjelo. Čemu nagodba ako nešto nije dokazano. Ovako je ipak ispalo najbolje za sve.



          1

          3
      • Sor38 evo da bolje shvatis….
        Koliko god u F1 momčadi imaju obavezu dokazati da su legalne, toliko na sudu FIA ima obavezu dokazati da je to nešto ilegalno. Ne možeš dokazati? Onda je legalno. Ili je nula, ili je jedan. Nema smiješnih varijanti poput one slavne “it is illegal but not illegal by much“.

        To ti je clanak koji je pisao Vetma…sad zadnji clanak”ferrari je kriv dok se ne dokaze suprotno”



        2

        0
  4. Dokaz da je ferrari odigrao dobre karte sa odvjetnicima. Čestitke vodstvu da napokon nešto dobro naprave.



    7

    3
  5. Ferrari 07drogo Prikaži

    Vi da ih imate u saci vi bi to i iskoristili a po meni i ponavljam PO MENI da me ne bi sad napali dezurni simpatizeri ostalih jedini razlog zasto Ferrari ne zeli otkriti detalje je zbog toga sta bi vjerojatno time otkrili neke stvari u kojima su ispred konkurencije. Zasto bi svima dozvolili uvid na izvolite u njihove specifikacije kad drugi svoje skrivaju kao zmija noge? Krivnju dokazali nisu i zavrsena prica, a ovaj lider sta se povukao zna da su svi na granici.(citaj Merc sa svojim upravljanjem po meni)



    9

    3
  6. Marlboro Hey You Prikaži

    “Mislim, sankcionirani su, ali ne možemo iznijeti daljnje detalje oko sankcija i jasno da nismo mogli ništa reći.”

    “Nažalost, to je gotova stvar što se tiče tehničke strane, zato što naši tehničari kažu kako ne možemo sa sigurnošću dokazati da je motor bio ilegalan.”

    Mislim wtf. Ako nije ilegalan a očito nije jer nisu uspjeli dokazati da je zašto su sankcionirani? Kakve gluposti majke ti božije.



    7

    0
  7. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …čekaj sad malo, sankcionirani su ali naši tehničari nisu mogli dokazati da je motor ilegalan?…tko je tu lud?…pustimo sad na stranu što su crveni imali nešto u sivoj zoni ili štogod je već bilo…kakva je ovo izjava?…



    7

    0
  8. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Od kad su se LdM i trojac Todt, MS, Brown rastali u ne baš dobrim odnosima davnih dana, još uvijeo se mogu osjetiti posljedice. Todt nije glup i neće to javno iznositi, ali nije ni zsboravan te će iskoristiti svaku priliku bocnuti Ferrari. I opet ovo je samo ono što se vidi iznas površine, ispod se dogadjaju prave stvari.


    0

    1
  9. A zasto moraju ico detalji u javnost? Da drugim dusmanima bude srce na mjestu da znaju gdje kaskaju pa da se bace na posao. Fia treba reci legalno je ili nije. A ostale boli k…. u cemu je fora. Tako treba biti uvijek. Pazi ti to, njihovi ljudi kazu ne mogu dokazt da je motor bio ilegalan. Pitam se tko uo0ce kotura tu pricu uopce vec dvije godine.



    1

    1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Poturice su uvijek bili gori od Turaka. Tako i Todt svima mora dokazati da nema on veze s Ferrarijem. Da Ferrari ima sposobnije šefove tužili bi FIA i Todta osobno za ometanje natjecanja. Cijelu godinu gnjaviš trošiš resurse najboljih stručnjaka u SF da FIAi dokazuju da je sve ok, i nisi u stanju ništa dokazati i onda postaviš stvari na način: “mi nećemo sjašiti ako vi ne pristanete na xyz”. I kreteni u Ferrariju pristanu. Umjesto da s tim prijedlogom podnesu tužbu.

      Kao što rekoh genetika je prevladala sposobnost, čeka se da pukim slučajem zaposle nekoga kao svojedobno LcDM…. Do tada, laku noć Scuderia.



      3

      3
  10. Mattia Binotto Tuzlaensis Prikaži

    Naravno, nisu budale da otkriju dizajn PU, što sve vrijeme i gura ovih sedam ekipa (odnosno tri proizvođača motori i njihovi kupci, inspirisani njihovim savjetima)



    3

    0