Izdvojeno

Wolff: Ja sam šef Mercedesa i kratkoročno se to neće promijeniti

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff kaže da je “kratkoročno” posvećen Mercedesu, ali se ne osvrće previše na špekulacije o mogućem odlasku u Aston Martin i kaže da će vjerojatno ostati tu gdje jest.

Prošle godine je Wolff u medijima prometnut kao kandidat za zamjenu Chasea Careya na mjestu šefa F1, ali je odnedavno puno češće spominjan u kontekstu Aston Martina.

“Ovo je moja osma godina u nizu. Volim ovaj sport i volim ovu ekipu.”

“Ipak, moram reći da sam donekle iznenađen nedavnim događajima i ponašanjem određenih ljudi. Naravno, i to utječe na moju odluku što da radim nakon 2020.”

“No, ja jesam i ostat ću šef Mercedes F1 ekipe, ništa od toga se neće promijeniti kratkoročno.”

Na upit o tome što bi se moglo dogoditi u budućnosti, Wolff odgovara:

“U većini priča koje sam čitao ljudi zbrajaju 1+1 i pretvore to u 3. Koji je moj trenutni status? Moje sudjelovanje u Mercedesu je čvrsto. Imam ugovor do kraja 2020., a sad smo u dobrim pregovorima o tome što želimo zajedno raditi.”

“Pregovaramo, ali je sve to pomalo odgođeno zbog Corone. Svi imamo veće probleme koje trebamo riješiti.”

“Neću postati direktor Aston Martina i neću strateški investirati u njih također.”

“Stroll i njegova ekipa su veliki kupac od našeg trkaćeg tima. Kupuju motore, mjenjače i dijelove ovjesa. Osim toga, Lawrence je već dugi niz godina moj dobar prijatelj, bez obzira na poslovne odnose.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    ukratko receno…otici ces istog trena kad Mercedes izgubi naslov



    14

    2
  2. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Dobri su prijatelji, pa nisu morali fotkati bolid da ga skopiraju.. He



    13

    1
  3. Ipak, moram reći da sam donekle iznenađen nedavnim događajima i ponašanjem određenih ljudi. Naravno, i to utječe na moju odluku što da radim nakon 2020.”

    Engleski prijevod ovog dijela izjave govori o promjenama preko zime i ponašanju nekih ljudi. Ja imam dojam da govori o promjenama unutar Mercedesa i da mu se nešto ne sviđa…. Tko zna. Vidjet ćemo, rekao bi Kimi. :)



    1

    0
  4. …meni se čini da Toto unaprijed želi postaviti pravila oko prelaska u Aston…ili sam ja potpuni šef, ili 0 bodova…just sayin…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni