Izdvojeno

Norris: Williams je sad dio sredine poretka

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris kaže da će njegov McLaren sad trebati uključiti i Williams u strateške kalkulacije jer smatra da je i ta ekipa sad dio sredine poretka.

Williams je cijelu prošlu sezonu proveo na dalekom začelju, a u cijeloj su sezoni zabilježili samo jedan bod, na kaotičnoj utrci u Njemačkoj.

“Mislim da je Williams sad puno bliže. Barem se mogu boriti, što znači da moramo misliti i na njih.”

“Moramo ih uključiti u strateške kalkulacije i računati kad da mijenjamo gume oko njih. Utrkivat ćemo se s njima i neće ih biti lako preteći.”

“Samo moramo biti svjesniji da je sad tu još jedna ekipa koja je uključena u bitku. Osim toga, ne vjerujem da će išta biti puno drukčije od prošle sezone.”

Norris kaže da je “ružičasti Mercedes”, odnosno Racing Point sad na vrhu sredine poretka, ali nije siguran o kolikoj se prednosti radi.

“Teško je reći. Na testiranjima su izgledali vrlo kompetitivno od prvog trenutka. Jednostavno, imaju bolid koji je dobar u svemu. Mislim da će započeti vikende jako dobro.”

“Teško je znati koliko su pokazali, a koliko skrivali… Možda su počeli premoćno, a onda su malo pred kraj testiranja skrivali formu.”

“U usporedbi s prošlom godinom napravili su ogroman iskorak, ali je očigledno zašto je to tako.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Nadam se…



    2

    0
  2. Williams neće napraviti čarobni skok. Ako dođe do njihovoga uspona biti će bolan i trebati će nekoliko sezona da mogu u pravu borbu srednjeg poretka. Ako samo smanje sekunde zaostatka i nekako se uspiju hrvati za 9. mjesto će biti čudo nad čudima.



    4

    0
    • zašto bi uspon williamsa bija bolan , zašto bi im trebalo nekoliko sezona d a mogu u borbu za sredinu poredka ? na čemu se takva “prognoza” zasniva ? u njihovoj novijoj povijesti tj 2011./12./13. su “plesali” 2 X na 9. , jednom na 8. mistu , bili pri dnu u društvu sa HRT – om , virginom ( sezonu posli primenovanom u marussiu) , “lažnim” lotusom , caterhamom …. prema plasmanima je bilo očito da napredka nije bilo . a onda su posli te 3 sezone stagniranja na začelju iz “čista mira” 2014. završili na 3. mistu . btw , te 2014. je ferarri sezonu završija iza williamsa koji je 2011. za ferarriem zaostaja 370 , 2012. 324 i 2013. 349 bodova . bottas koji je 2013. završija na 17. mistu s a 4 boda 2014. je završija na 4. mistu sa 186 bodova … 46 X više bodova nego 2013. ;) da je neko to prognozira virujem da bi mnogi prasnuli u smijeh ali …. desilo se . oporavak “preko noći” . istina , posli 2012./13. kad su koristili motor renaulta u 2014. su prešli na mercedesov ALI i RB je koristija motor renaulta pa je osvaja prvenstva . “lažni” lotus je posta caterham pa smo dobili i recimo “pravi” lotus koji je takođe koristija renaultov motor i koji je sezonu 2012. završija na 4. mistu 227 bodova više od williamsa sa ISTIM motorom . te sezone “novostvoreni” caterham takođe sa motorom renualta je prvenstvo završija 10. bez boda ! zašto ovo navodim ? pa ka nekakav “dokaz” da je motor renaulta bija sposoban u odličnoj šasiji osvajat prevenstva , u vrlo solidnoj lotusa bit pri vrhu , a u lošoj šasiji caterhama ne osvojit ni bod , a u manje lošoj williamsa 2012. bit u donjem , a 2013. skoro na dnu sa 5 bodova . u toku samo JEDNE sezone su “sredili” šasiju , kupili motor mercedesa i završili prvenstvo iza mercedesa , RB , a ispred ferarria ! sad su u sličnoj situaciji , 2018./19. su završavali na dnu , teško da će ponovit rezultat iz npr 2014. ali ko može kazat , prognozirat da će im povratak , uspon bit bolan , trajat nekoliko sezona kad njihova povijest pokazuje suprotno ? uostalom i McL je sa hondom bija loš , već prvu sezonu sa prelaskom na renaultovu PU su “živnuli” …. 2017. sa hondom su završili 9. ( tek je sauber bija gori od njih ) sa 30 bodova , da bi 2018. završili na 6. mistu sa 32 boda više nego 2017. , a lani su bili vrlo ugodno izneneđenje ….. 4. sa 83 boda više nego 2018. i 115 bodova više nego 2017. ako su u williamsu uspili konačno “složit” šasiju uz mercedesovu PU mogli bi već ove sezone ( ako sezone bude ) “uletit” u sredinu poredka … počet se borit sa McL , renaultom , TR , a pobjedit alfu i haas .



      8

      3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni