Izdvojeno

Vettel o novom ugovoru: Sreća je ključ, a ne novac

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže da novac nije najvažnija stvar u pregovorima s Ferrarijem oko novog ugovora.

Ferrari je već potvrdio da će Charles Leclerc biti s njima do kraja 2024., a Vettelove obveze po postojećem ugovoru završavaju na kraju 2020. godine. Mattia Binotto je prije nekoliko tjedana izjavio kako je uvjeren da će se dvije stranke brzo dogovoriti.

Vettel je u intervjuu za britanski Autosport izjavio:

“Ovisi što vam je važno i što vas pokreće. To je u redu. Ako vas novac pokreće onda možete doći jako daleko i biti vrlo uspješan. Puno sportaša i poslovnih ljudi teže ka tome. Ja mislim da je ključno pitanje imaju li ljudi granicu kad im je dovoljno.”

“To jednostavno ne ide tako u F1. Mi riskiramo svoje živote i morate to poštovati. Naše karijere su kraće od nekih drugih i mislim da je najvažnije da ste sretni. To je ključno.”

“Naravno, F1 je pomalo cirkus, i to razmaženi cirkus jer se vrte velike svote novca i novac inače razmazi ljude. Mislim da je to u prosjeku istina. Pitanje je samo, kao što sam rekao, znate li kad je dovoljno.”

Vettel će ovog ljeta napuniti 33 godine, a razmišlja i o budućnosti nakon Formule 1.

“Ako gledamo realno – neću tu biti za deset godina. Mislim da je važno početi razmišljati o tome što će biti poslije.”

“Mislim da sam u privilegiranoj poziciji da mogu odabrati i pokušati raditi puno stvari jednom kad se oprostim od Formule 1. Možda se utrkivati u drugoj seriji, možda raditi nešto drugo u motorsportu ili u nekom sasvim drugom području.”

“Imam određene ideje, ali nisam odlučio. Još sam prilično opušten.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Nakupio se Seb dosta novca , pa je i realno da ce odabrati ono u cemu ce vise uzivati a ne gdje ce vise zaraditi.



    10

    0
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Čovjek koji nema što za izgubiti, vozi za Ferrari, već ima 4 naslova, ima obitelj i ne mora brinuti o novcima. Koliko god ga mediji pljuvali on je svoj san u F1 ostvario, ostala je još jedino želja da odnese naslovu crvenom bolidu. Još uvijek ima šanse, naravno mora i sam na nekim stvarima poraditi, ali veći dio tog posla je na Ferrariju, pritom najviše mislim na ozbiljnost ekipe koju dugo godina nisam vidio, a tek onda performanse samog bolida.
    Volio bi vidjeti borbu njega i Hamiltona u ravnopravnijim bolidima nego što je to do sada bilo, zaista je bilo vrlo malo borbi kad se sve zbroji, sezona sa takvim scenarijem bi se pamtila jako dugo godina u to sam uvjeren.



    19

    0
  3. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Primjer “razmaženog klinje” koji je postao čovjek. Sve na stranu, ali Vettel je primjer kako bi svi trebali živjeti, obitelj, mir i gledanje svoga posla što je u današnjem društvu rijetkost. Moje poštovanje ima i imat će.



    16

    5
    • Nije on bio razmazeni klinjo vec klinjo na vrhu svijeta. Sta mislis kako bi se bilo tko od nas ponasao na istom mijestu? 80% klinaca bi bilo grozno. Ja mislim da je Vettel bio sasvim ok, gotovo bez skandala, privatni zivot uvijek privatan itd… zamisli onu divu Hamiltona ili Alonsau njegovim god i da je nastavio osvajati naslove? Kako je jednom veliki Mike Tyson rekao…”imate 20god, stotine miliona na racunu te znate da mozete prebiti svaku osobu na svijetu. Sta mislite kako bi to dijelovalo na vas ego?”



      3

      0
  4. Ovo se zove realizirana osoba. I koliko mi je bio iritantan sa onim prstićem u Red Bullu, toliko mi je sada drag. Osvoji taj naslov sa crvenima, Seb, tada je misija kompletna! ?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni