Izdvojeno

Velika nagrada Australije 1986. sutra besplatno na F1 YouTube kanalu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon dvije utrke novijeg datuma, VN Brazila 2016. i VN Bahreina 2014., F1 će na svojim službenim kanalima prikazati jednu dosta stariju utrku – finale sezone 1986. u Australiji.

Bilo je to tek drugo izdanje Velike nagrade Australije u sklopu prvenstva, a kao i godinu ranije, bila je 16. i posljednja u kalendaru. Vozilo se na uličnoj stazi u Adelaideu, gdje se F1 održavala do 1995. – nakon toga je utrka prebačena u Melbourne, na sami početak sezone.

Stanje u prvenstvu obećavalo je uzbudljivu utrku – tri vozača imala su priliku osvojiti naslov prvaka, nešto što se nije ponovilo sve do Brazila 2007. i troboja između Kimija Raikkonena, Lewisa Hamiltona i Fernanda Alonsa. 1986. su u borbi za naslov bili Williamsov dvojac, Nigel Mansell i tada dvostruki prvak Nelson Piquet, te aktualni prvak, McLarenov Alain Prost.

Mansell je bio vodeći u prvenstvu sa 70 bodova, Prost je bio drugi sa 64, a Piquet je bio treći sa 63. Bodovalo se sustavom 9-6-4-3-2-1, a u prvenstvo se računalo samo najboljih 11 rezultata. Prost i Piquet su trebali pobjedu da bi osvojili naslov, a Mansell bi u tom slučaju morao biti niže od trećeg mjesta.

Osim zanimljive borbe za naslov, utrka je bila znakovita po još nekim podacima. Bila je to posljednja utrka za Renault sve do povratka 1989. s Williamsom, a od F1 su se oprostila dvojica prvaka s početka 80-ih – Alan Jones i Keke Rosberg.

Mansell je zauzeo najbolju startnu poziciju ispred Piqueta, nadolazeće brazilske zvijezde Ayrtona Senne i Alaina Prosta. Što se dogodilo dalje, ako već ne znate i ako se F1 ne šali zbog sutrašnjeg datuma, saznat ćete na ovom YouTube linku, Facebooku ili službenoj stranici Formule 1 sutra od 20 sati!

Komentiraj

9 komentara

  1. Hmmm
    I meni je nakon komentara na forumu i replya @zeki, prošlo kroz glavu da je u pitanju možda prvoaprilska šala.
    Kako god, dobra i zanimljiva trka.



    2

    0
  2. ovaj si dao truda pa od prošle godine par trka sve onboard

    https://www.youtube.com/watch?v=2aMuNpI0f4E

    uglavnom max i gasly



    2

    1
  3. x1

    Za ovu utrku se tribalo probudit u 3 sata.Molit boga dragoga da ne puše bura da bi odgleda na RAI-u uživo.



    7

    0
    • Ja sam gledao reprizu u toku dana, na nekom od “naših” (bivših) programa.
      Gledam početak trke (ok, bila su 82 kruga) i još uvijek mi nije jasno kako su oba Williamsova vozača ostala bez titule.
      Mislim, jasno mi je.
      Gume, jbga…
      Ono, pukla je i Prostu, ali je njemu pukla “na vrijeme” (što bi se reklo) i bez posljedica u smislu izlijetanja ili oštećenja drugih dijelova bolida.



      1

      0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Utrka ide, nije šala…… pomladio sam se, ……

    Alessandro Nannini u zidu sa svojim Minardijem……
    McLaren bolji nego se očekivalo, Keke Rosberg se probio na prvo mjesto, Alain Prost se probija. prema naprijed…. upravo je obišao Mansella….. sada je treći….

    Bolid Minardija na stazi i vozi se….. i jedna Osella stoji blizu staze – na ciljno startno ravnini….. nevjerovatno….



    3

    0
  5. Haha, sa chata
    “Who is PK?” :rofl:
    BTW, jedan od dvojice “kamermana sa bolidima”, Johnny Dumfries, inače, prvi i originalni Lord (dobro, bio je Markiz).
    Ferrarija opet nigdje.
    Tačnije, jedan je zaostao čitav krug :mrgreen: :chill:

    Edit
    Eto drame….



    1

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Johnny Dumfries i zvuk motora, dok gledamo Škota….. kako se bori sa mjenjačem.

      Naglašavam poantu na zvuk motora. Ne da je zvuk motora divlji, brutalan….. ne znam kako bih taj zvuk točno / pravilno opisao….. zvijerski? Zvijer od turbo Renault motora na prvom njihovom odlasku iz F1. Kao da je bolji zvuk od Fordovog motora dok se gleda Patrick Tambay ( drugi “kamerman” ).



      1

      0
  6. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Nakon što sam odgledao ovu utrku povlačim sve kritike upućene prošlogodišnjim režiserima. 90% utrke u prijenosu McLareni i Williamsi, a propustili smo bar 4 pretjecanja pri vrthu poretka.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni