Binotto: Odgoda uvođenja novog pravilnika nam ne ide u prilog

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 1 min 17 komentara

U Ferrariju tvrde da će odgoda novog tehničkog pravilnika (predviđenog za 2021., a odgođenog za 2022.) vjerojatno njima naštetiti više nego konkurentima, ali su svejedno to morali prihvatiti za dobrobit Formule 1.

Mattia Binotto kaže da im sve to otežava život jer trenutni bolid nije kompetitivan kao Mercedes ili Red Bull, a sad će s njim morati odraditi još jednu dodatnu sezonu.

“S obzirom na ono što trenutno imamo – ne mislimo da nam ovaj izbor daje ikakvu prednost. Nije to bila laka odluka, ali se morala donijeti.”

“Ovo je poseban trenutak i bilo je važno donijeti odgovornu odluku za budućnost.”

Tvrdi da se još pregovara o tome što bi ekipe mogle mijenjati za iduću sezonu:

“Pravilnik za 2021. će ostati isti kao za 2020., ali će tu biti prostora za aerodinamički razvoj. To još moramo dogovoriti u detalje.”

“Razgovaramo s odgovornim osobama iz ekipa i iz FIA-e kako bismo shvatili što će biti zamrznuto u razvoju, a što će biti otvoreno za razvoj. Moramo zadržati DNA Formule 1 – što je natjecanje i uspoređivanje.”


Odgovor

17 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Da, da… Uvijek sve šteti Mercedesu. Jadni mali mercedesovci. Kako jedva čekam da jednom stvarno padnu.



    6
    -5

    11
  2. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …ja mislim da Ferrari želi u potpunosti ‘cancelirati’ ovu sezonu…ako pogledamo malo razvoj događaja pogotovo oko slučaja ‘motor’ i objave da će Ferrari usko surađivati s Fia-om oko implementacije pravilnika za 2021 a sada za 2022 razvidno je da su opet izgubili jednu bitku na zelenom stolu sa merc-om, koji će u ovoj situaciji imati ,ako ova sezona krene, dodatnu sezonu za obaranje svih rekorda koju su ove godine trebali obaviti..a 2022 se lijepo prepakirati u Aston Martin pod novim pravilima pa što bude…meni izgleda kao win-win za merc …i sami talijanski mediji izjavljuju da je ovo u biti evolucija prošlogodišnjeg bolida koje je ipak bio razvijan za low-drag i da je ova sezona bila planirana kao ‘još jedna prijelazna’….



    2
    0

    2
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      ‘kanselirati’ ?



      8
      8

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ferrariju su izgleda vec 10 godina prijelazne sezone tj 12.



        8
        8

        0
        • Ferrari
          Boris_CRO Prikaži

          Najveći problem Ferrarija je što ne mogu napraviti motor koji je brži od Mercedesa. Da mogu ne bi išli na te lude ideje sa malim downforceom da budu brži na ravnome. Treba se fokusirati na balans aerodinamike i super snažni razvoj motora po svaku cijenu. Ako nakog 6-7 godina ne mogu naći tajnu Mercedesa onda stvarno…. Naravno da naprave identičan bolid Mercedesu onda bi izgubili zbog drugih elementata kao strategija i stabilnost momčadi te kvaliteta primarnoga vozača. A sad im ostaje da naprave bolid kojim mi mogli nadomjestiti svoje nedostatke unutar momčadi, bolid 0.5 do 0.8 sec brži po krugu od Mercedesa i opet bi bilo gusto.



          1
          -9

          10
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Poništiti. Čemu izmišljati neku riječ kad, u skoro svim jezicima sa ovih prostora, postoji vrlo razumljiv izraz



      8
      7

      1
    • Alfa Romeo
      limitmaker1 Donator Prikaži

      …u ovo doba izolacije nije mi ni najmanja želja ‘izmišljati’ nove riječi već unijeti mrvu humora u monotoniju od događanja kroz komentiranje…ukoliko vam ‘cancelirati’ smeta više od komentara ne znam što bi više dodao … :D



      3
      3

      0
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Doci ce na isto . Ionak kako je krenulo ove sezone nece ni biti. Tak da ce s ovim bolidom odraditi 2021 umjesto 2020. Da bi ova sezona bila priznata se mora odvesti koliko 8-10 utrka? Sto bi znacilo da nakon 7-8mj mora krenut sve da bi mogli imati prvaka. Nevjerujem u taj scenarij.



    4
    2

    2
  4. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži
    x1

    Ma dobro, tamo negdje 2030. možda napadnemo naslov.
    Ionako smo navikli na čekanje i razočaranje. :rofl:



    3
    3

    0
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Što će kada imaju nedostatak brzine, nedostatak stabilnosti u zavojima, slabije vozače, slabije stratege, gume se pojedu za 5 krugova, više kaosa…. I onda jedne godine naprave dobar motor, a ostalo loše… pa onda dobra aerodinamika, a ostalo loše. I onda neki kažu kako je Vettel baš bio favorit za 2018, a realnost kaže da Ferrari nikada nije bio favorit nakon godine 2004.



      2
      -5

      7
  5. Kimi Raikkonen 7
    kimi007 Prikaži

    Najveći problem Ferrarija su premali downforce, puno jače trošenje guma od Mercedesa i Vettel. Ako krene ova sezona mislim da će biti u još večem zaostatku od Mercedesa prošle godine.


    0
    -8

    8
  6. Ferrari
    Fangio Donator Prikaži

    Čitam sve ove postove i mislim da Ferrari svakako mora raditi na tome da ima vise downforca od Mercedesa. Svakako bi trebali poraditi na potrošnji guma tako da mogu odvesti bar 15-20 krugova vise od Mercedesa. A i motor je tu. Motor bi morao biti bar nekih 100 konja jaci od Mecke a da istovremeno trosi bar 20% manje goriva tako da mogu voziti sa maksimalnim postavkama downforca.
    Ako sve to uspiju posloziti ne gine im dupla pobjeda u vozackom i konstrutorskom prvenstvu.



    2
    2

    0
  7. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Na prvu zvuči dosta demotivirajuće za fanove Ferrarija, obzirom na “sposobnost” Ferrarija do sada, ali nekako mi ovo zvuči previše demotivirajuće i negativno za Ferrari, jer bolid je pokazao na testiranjima primjetno poboljšanje unatoč sandbaggu vožnjama u eco modu i DAS sustavu, a i resursi u Ferrariju su među najvećima u F1. Za mene je ova Binottova izjava prodavanje magle i sandbagging, čisto u svrhu političkih igara i mazanja očiju konkurentima i javnosti.



    7
    7

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.