Izdvojeno

Massa: Ferrari ne bi trebao uzeti Hamiltona jer bi možda mentalno uništio Leclerca

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Felipe Massa vjeruje da bi Ferrari trebao zadržati Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca kao svoju vozačku postavu, a ako Vettel ode u drugu ekipu ili u mirovinu – u tom slučaju preporuča dovođenje Daniela Ricciarda.

“Ne bih ništa mijenjao da sam na mjestu Mattije Binotta.”

“Sebastian ima četiri naslova, a Charles ima ogroman potencijal, što se ne treba podcijeniti.”

U slučaju da se Ferrari ne dogovori s Vettelom, Massa sugerira:

“Onda će morati popričati s Danielom [Ricciardom]. Ja bih odabrao njega. To je jak vozač i vrlo zabavan na stazi.”

Već se godinama priča o potencijalnom prelasku 35-godišnjeg Lewisa Hamiltona u Ferrari, ali Massa ne misli da je to dobra ideja:

“To je postava iz snova, ali Hamilton bi mogao omesti Charlesa u rastu i razvoju, a možda ga mentalno i uništiti. To bi moglo poći po krivu.”

Komentiraj

9 komentara

  1. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Za biti timski kolega Hamiltonu treba biti ili vodonosa kao Bottas ili tvrd kao Fernando Alonso. Nema između.



    17

    0
  2. …Felipe dosadila ti karantena a?…malo lupetanja pa šta bude…



    2

    20
    • A sto to Felipe lupeta?



      7

      0
      • …kako što…sve!…prvo govori jedno,pa onda ako nije ovo onda je ono, i za kraj apsolutni nonsens o Lewisovom remećenju Charlesovog razvitka kad dobro zna da Lewis neće vidjeti Ferrari…sve što je rekao je ako na kvadrat…tako mogu i ja iznositi argumente…



        1

        2
        • Pa napisao je da netrebaju dovoditi lewisa jer je ova postava ok. Isto tako je rekao ako se razidu sa vettelom da je bolje da uzmu riciarda. Po meni je to sasvim logicno razmisljanje a ne nekakvo lupetanje.



          2

          0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      So it begibs… Morao si pitat. Hahaha



      1

      0
  3. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    A možda i ne bi?

    Slažem se uglavnom s Massom, ali davati prognoze kako bi bilo kad bi Hamilton došao u Ferrari mi je besmisleno. Nek potpiše i dođe, pa budemo vidjeli kako će se snaći u dosta slabije organiziranoj ekipi i protiv izuzetno brzog Leclerca.



    10

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni