Izdvojeno

Binotto: Leclerc zna da druga godina u top ekipi može biti nezgodna

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon jako dobre prve sezone u Ferrariju, za Charlesa Leclerca bi 2020. mogla biti još teža jer više nije debitant i sad svi od njega očekuju da povede ekipu i nametne se na svakom trkaćem vikendu.

Monegažanin je prošle godine pobijedio Sebastiana Vettela, a pritom je jahao na valu oduševljenja zrelim pristupom u odnosu na svoje godine. Međutim, u drugoj godini će se puno više isticati vikendi na kojima je bio sporiji od timskog kolege, neforsirane pogreške ili incidenti poput Azerbajdžana, Monaka, Njemačke ili Japana. Toga je svjestan i Mattia Binotto:

“Charles zna da je druga godina nezgodna u top ekipi. Međutim, on je dečko koji uči jako brzo i siguran sam da će podnijeti pritisak na najbolji mogući način.”

Šef Ferrarija kaže kako misli da je novi bolid možda više napravljen po Vettelovom stilu vožnje:

“Mislim da da, barem po prvim naznakama u Barceloni.”

“No, bez obzira na to – jedna od karakteristika velikih vozača je da se mogu prilagoditi na bolid i izvući maksimum iz njega. Što se nas tiče – moramo mu pomoći da to postigne, moramo obojici pomoći.”

Komentiraj

10 komentara

  1. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Bolid za Vettela? Ako bude konkurentan bolid sezona bi mogla biti zanimljiva.



    11

    0
  2. …to se već godinama zna da seb-u odgovara puno downforce-a na prednjem krilu, svaki bolid nekom više odgovara, nekom manje…kao što se i nekad ferrari dizajnirao za potrebe schumi-a, isto tako se i merc u svakom slučaju prilagođava potrebama svojeg prvog vozača…



    6

    1
  3. Pa da citiramo Binotta:

    jedna od karakteristika velikih vozača je da se mogu prilagoditi na bolid i izvući maksimum iz njega.

    U prijevodu Vettel nije veliki vozac ako cemo zakljucivat po njegovim rijecima.
    Dakle, niti se prilagodio na bolid prosle godine niti izvukao maksimum, jedino je izvlacio piruete hehe



    6

    13
    • Sebastian Vettel
      Icestorm Prikaži

      Naravno da se prilagodio, zato je i pobjedio u singapuru i bio samo jedno “odustajanje” iza Lecrerca.
      Izgleda da Alonsove navijače i dalje boli što mu je oteo 2 titule, hehe. :)



      9

      4
      • NIsam Alonsov navijač i boli me samo jedna od te dvije titule. Za drugu mi je bilo jasno da je moment na strani RBa i da teško to Ferrari izdržati, ali 2010. LcDMu, Domenicaliju i Alonsu neću nikada oprostiti.



        7

        1
  4. Ma samo da projde ta korona! Kol’ko god bilo utrka ove sezone, bitno je da se održi pa da uživamo. A Leclerc i Vettel bi nam (unatoč slabim predsezonskim testiranjima) mogli dati zanimljive dvoboje ove sezone…..



    1

    0
  5. Pa sve stoji no onda bi se vozaci trebali prilagoditi bilo kakvom bolidu koji imaju zar ne? Leclerc je ocito se bolje snasao na lanjskom bolidu i taman da ga ove godine Vettel pobjedi on je dokazao u prosloj sezoni da se na njega moze i mora racunati. Vettel je top klasa koji ocito kad nema top stroj onda ima oscilacija u voznjama. Dali je to do motivacije ili bolida nije ni bitno. Isto tako najbitnije je da Ferrari isporuci konkurentan auto a lako je onda gledat tko ce od njih biti bolji. Ako bolid bude za k… mogu i Vettel i Leclerc dubit na glavi no to nece zadovoljiti njihove navijace koji cekaju titulu 10 godina. Moje misljenje je da im treba obojici dati sansu i tko bude u vecoj sansi za naslov tipa poslje monze njemu se ekipa okrece i nema pogovora. Od tog trena se sve radi u interesu boljeg na tablici a kad se on9m drugom kaze da nesto napravi onda to mora napraviti a ne one smjesne poruke kakve smo od Ferrarija vidali zadnjih 10 godina.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni