Izdvojeno

Binotto: Leclerc zna da druga godina u top ekipi može biti nezgodna

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon jako dobre prve sezone u Ferrariju, za Charlesa Leclerca bi 2020. mogla biti još teža jer više nije debitant i sad svi od njega očekuju da povede ekipu i nametne se na svakom trkaćem vikendu.

Monegažanin je prošle godine pobijedio Sebastiana Vettela, a pritom je jahao na valu oduševljenja zrelim pristupom u odnosu na svoje godine. Međutim, u drugoj godini će se puno više isticati vikendi na kojima je bio sporiji od timskog kolege, neforsirane pogreške ili incidenti poput Azerbajdžana, Monaka, Njemačke ili Japana. Toga je svjestan i Mattia Binotto:

“Charles zna da je druga godina nezgodna u top ekipi. Međutim, on je dečko koji uči jako brzo i siguran sam da će podnijeti pritisak na najbolji mogući način.”

Šef Ferrarija kaže kako misli da je novi bolid možda više napravljen po Vettelovom stilu vožnje:

“Mislim da da, barem po prvim naznakama u Barceloni.”

“No, bez obzira na to – jedna od karakteristika velikih vozača je da se mogu prilagoditi na bolid i izvući maksimum iz njega. Što se nas tiče – moramo mu pomoći da to postigne, moramo obojici pomoći.”

Komentiraj

10 komentara

  1. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Bolid za Vettela? Ako bude konkurentan bolid sezona bi mogla biti zanimljiva.



    11

    0
  2. …to se već godinama zna da seb-u odgovara puno downforce-a na prednjem krilu, svaki bolid nekom više odgovara, nekom manje…kao što se i nekad ferrari dizajnirao za potrebe schumi-a, isto tako se i merc u svakom slučaju prilagođava potrebama svojeg prvog vozača…



    6

    1
  3. Pa da citiramo Binotta:

    jedna od karakteristika velikih vozača je da se mogu prilagoditi na bolid i izvući maksimum iz njega.

    U prijevodu Vettel nije veliki vozac ako cemo zakljucivat po njegovim rijecima.
    Dakle, niti se prilagodio na bolid prosle godine niti izvukao maksimum, jedino je izvlacio piruete hehe



    6

    13
    • Sebastian Vettel
      Icestorm Prikaži

      Naravno da se prilagodio, zato je i pobjedio u singapuru i bio samo jedno “odustajanje” iza Lecrerca.
      Izgleda da Alonsove navijače i dalje boli što mu je oteo 2 titule, hehe. :)



      9

      4
      • NIsam Alonsov navijač i boli me samo jedna od te dvije titule. Za drugu mi je bilo jasno da je moment na strani RBa i da teško to Ferrari izdržati, ali 2010. LcDMu, Domenicaliju i Alonsu neću nikada oprostiti.



        7

        1
  4. Ma samo da projde ta korona! Kol’ko god bilo utrka ove sezone, bitno je da se održi pa da uživamo. A Leclerc i Vettel bi nam (unatoč slabim predsezonskim testiranjima) mogli dati zanimljive dvoboje ove sezone…..



    1

    0
  5. Pa sve stoji no onda bi se vozaci trebali prilagoditi bilo kakvom bolidu koji imaju zar ne? Leclerc je ocito se bolje snasao na lanjskom bolidu i taman da ga ove godine Vettel pobjedi on je dokazao u prosloj sezoni da se na njega moze i mora racunati. Vettel je top klasa koji ocito kad nema top stroj onda ima oscilacija u voznjama. Dali je to do motivacije ili bolida nije ni bitno. Isto tako najbitnije je da Ferrari isporuci konkurentan auto a lako je onda gledat tko ce od njih biti bolji. Ako bolid bude za k… mogu i Vettel i Leclerc dubit na glavi no to nece zadovoljiti njihove navijace koji cekaju titulu 10 godina. Moje misljenje je da im treba obojici dati sansu i tko bude u vecoj sansi za naslov tipa poslje monze njemu se ekipa okrece i nema pogovora. Od tog trena se sve radi u interesu boljeg na tablici a kad se on9m drugom kaze da nesto napravi onda to mora napraviti a ne one smjesne poruke kakve smo od Ferrarija vidali zadnjih 10 godina.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni