Izdvojeno

F1 pokrenula Virtualnu GP seriju u terminima odgođenih utrka [anketa]

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon odgode ili otkazivanja svih prvih sedam zakazanih utrka za ovogodišnju sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1, iz F1 su objavili kako pokreću F1 Esports Virtualnu Grand Prix seriju kojom će popuniti sada upražnjene vikende.

Prva virtualna utrka bit će održana u nedjelju u 21 sat, a vozit će se tamo gdje se utrka trebala voziti u stvarnosti, na Bahrain International Circuitu.

“Iznimno nam je drago što u ovim nepredvidivim vremenima možemo donijeti malo olakšanje u obliku F1 Esports Virtualnog GP-a, u nadi da ćemo zabaviti fanove kojima nedostaje regularna sportska akcija”, rekao je Julian Tan, šef digitalnih poslovnih inicijativa i esportova Formule 1.”

“Uz nemogućnost natjecanja u svim velikim svjetskim sportskim ligama, ovo je odlično vrijeme za naglašavanje benefita esportova i nevjerojatnih vještina koje se tamo prikazuju.”

Za virtualnu Veliku nagradu Bahreina i sve ostale virtualne utrke u sklopu ove serije koristit će se računalna verzija igre F1 2019. Vozit će se 50% standardne dužine utrke, odnosno 28 krugova, a uz kvalifikacije bi sve skupa trebalo trajati sat i pol. Bolidi će biti namješteni na jednake performanse s fiksnim postavkama i smanjenom štetom. Korištenje ABS-a i kontrole trakcije bit će dozvoljeno, ali neobavezno.

F1 zasad nije potvrdila nijednog vozača, a portal RaceFans navodi kako su AlphaTaurijevi i Haasovi vozači već potvrdili kako neće sudjelovati u ovome. Svoje sudjelovanje je od aktualnih vozača potvrdio samo Williamsov Nicholas Latifi, no za očekivati je da će od ranije vrlo aktivni u tom području, Lando Norris i Max Verstappen, također sudjelovati, iako su obojica već najavili neke druge utrke. Verstappen će sudjelovati u The Race’s All-Star Esports Battleu, utrci na rFactor 2 igri, gdje će kao i prošlog vikenda sudjelovati mnogi poznati vozači poput Juana Pabla Montoye i njegova sina Sebastiana, Nelsona Piqueta Juniora i ostalih. Ta se utrka vozi u subotu, dok je Norris najavio utrku u nedjelju u 19 sati pod nazivom Not The Bah GP.

Julian Tan je izjavio kako će mjesta koja ne popune F1 vozači popuniti mladim vozačima ili nekim drugim popularnim sportašima, a iz F1 su najavili kako će tijekom ostalih vikenda održavati egzibicijske utrke u kojima će fanovi moći sudjelovati u igri protiv F1 vozača.

Prijenos utrka bit će dostupan na službenoj stranici Formule 1, njihovom Facebooku i YouTube te Twitch kanalu.

Zanimaju li vas virtualne utrke?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

28 komentara

  1. Ferrari
    Matoje Prikaži

    Mogo bi i F1puls slozit neka svoja natjecanja, F1 2019, DiRT Rally 2.0…



    4

    0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Odlicana ideja. Ja sam za. Moze sljedece igre f1 2019. Asseto corsa competizione. Dirt 2 bilo bi fora.



      2

      0
      • Stefan Bellof
        mario550 Prikaži

        To je neostvarivo na lokalnoj razini jer neki imaju ps4, neki Pc , neki nemaju nijedno nego imaju laptop koji nema dovoljan graficki kapacitet , neki nemaju Pc sa dovoljnim grafickim kapacitetom, neki nemaju volan , neki imaju i sl.



        2

        0
        • Ferrari
          Matoje Prikaži

          Ne znam za druge, ali DiRT Rally 2.0 kad napraviš club za igranje ima opciju cross platform, znači mogu igrati i oni na kompu i oni na konzolama. Ionako je prioritet da se zabavimo, a ne velikoj kompetitivnosti.



          6

          0
        • Lando Norris
          Zola Prikaži

          Pa ok ajde nek se jave oni koji imaju pc i volan evo. Da vidimo koliko nas ima i koje simulacije igramo



          2

          0
        • Volan je nebitan,tj bolji je za osjećaj boljeg iskustva a za brzinu ne. Ima puno vrhunskih sim racera koji voze isključivo sa kontrolerom. Ja sam za F1 2019 Ps4 bez ikakvog asista.



          2

          1
        • Madm nisi u pravu. Igrao sam na volanu i kad postavim neko dobro vrijeme na tipkovnici nikad nisam mogao ni blizu toga vremena. Pokusavao sam puno puta slicno bez uspjeha.


          0

          0
        • Vjeruj mi pratim to dosta i sam imam poprilično iskustva. Sve je stvar kako je ko naučio,navikao. Oni sa volanom ne mogu zamisliti kontroler a oni sa kontrolerom volan. Čak govore npr. za F1 igre da su oni sa kontrolerom privilegirani tj. da mogu biti brži.



          2

          0
        • Igrao sam sve i na pcu i ps4 s kolegama online od gt serijala project carsa 1,2 do svih f1. Ako na volanu odvezes savrsen krug to na tipkovnici nemozes ponoviti. Zbog cega? Doziranja gasa , kocnice i najbitnije skretanja koje na volanu doziras i mozes voziti bez problema bez podupravljanja. Pokusavali smo ja i koege ponoviti rezultaze ovezene sa volana i to je nemoguce. Naravno volan koji sam imao je truthmaster koji sam platio 2500kn. Neusporedivo je to.



          6

          0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Slazem se meni osobno volan bez njega sam ko kurac no to ne znaci da je isto tako i nekom drugom. Nije bitno tko igra sa cim nego idemo se mi vozit i zabavljat i maknut misli iz ovih teski dana



      2

      0
      • Ne mislim na tipkovnicu nego na kontroler. Sa tipkovnicom je jako teško kontrolirati gas i kočenje dok na kontroleru možeš pomoću trigera.



        1

        0
        • Evo, napišite koje vrijeme ste odvozili u F1 2019 u Time trial i što od asista koristite.
          Moje 1,21,700



          2

          0
        • Lando Norris
          Zola Prikaži

          F1 2019. Australija 1.24.100., traction control na pola. Driving line samo u zavojima. Oprema logitech g29 volan



          2

          0
        • Ma možeš ti to bolje?
          Ja sam preko YT malo kupio iskustvo od najboljih, jako bitan je set up koji najbolje odgovara tvom stilu vožnje.
          Zatim sam skinuo traction,ubrzo ABS a najteže mi je bilo trkaču liniju zbog pronalaženja točke kočenja i jednistavno mi je bila hipnotizirajuča samo sam u nju gledao i oslanjao se. Kada sam ju skinio bilo je teško ali sam bio uporan i ustrajan,sada sve okolo puno bolje vidim i imam bolji osjećaj i brzinu i svoje putanje.
          Jednostavno osjećaj je puno bolji. Ja imam thrustmaster t300.
          Zaboravio tjedno je igram nekih 5-6 sati.



          1

          0
        • Lando Norris
          Zola Prikaži

          Zakon. Meni je najteze liniju skinut stvarno bez abss mi je bilo odmah lakse kocit. Malo pomalo skidam. A kad igras solo na kojoj tezini su ti protivnici


          0

          0
      • James Hunt
        Luca Badoer Prikaži

        Ps4 pro i Thrustmaster t300 sa par dodataka. Oko price gdje se sa kontrolerom moze vozit brze-vrlo je jednostavna, to se moze samo u arkadama i simcadeovima poput GT i F1 igara. Vozim sve na off, i preporucio bi svima tako, a od igara AC, nazalost na PS nemam eRacing i RFacfor.

        Par krugova Nurburgringa u nekakvoj staroj “kanti” sa zadnjim pogonom i ide dehidracija i otpadaju ruke. E to je ono sta kontroler i slicno ne moze zamijenit.



        1

        0
  2. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Pokušao sam gledat par puta, ali nije mi baš zanimljivo. Veći gušt mi je kad ja “peljam” ?



    3

    0
  3. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    Nisam ljubitelj virtuelnih utrka jer mene licno ne privlaci “gledati druge kako se utrkuju”, sve je to isto kao sto vecina gledaju reprize CS, LoL i Dota meceva. Ovo sto radi F1 je mladjima zanimljivo i potpuno podrzavam, meni osobno nije :)


    0

    0
  4. Na 101% a mogu na 103 %. Ova igra nije baš usklađena na svim stazama na nekim je AI extremno brz. Ti?
    Jako drag mi je Monaco a i naj teži je. Tamo imam najbolje svoje vrijeme,a da imam više i vremena više vježbati bilo bi puno bolje ali nisam baš toliko opsjednut. Sve je to super zabava do određene mjere.


    0

    0
  5. Ne zanimaju. Prije ću svirati, pročitati knjigu na čitaču, igrati šah ili crtati. Zanimacija barem ne fali.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni