Izdvojeno

F1 potvrdila pomicanje ljetnog zatvaranja tvornica u raniji termin

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kao što je ranije najavljeno, tradicionalno ljetno zatvaranje tvornica pomaknuto je u raniji termin s obzirom na globalnu krizu zbog koronavirusa.

Inače F1 momčadi moraju zatvoriti svoje pogone na period od dva tjedna u srpnju i/ili kolovozu, no kako bi se otvorila mogućnost ubacivanja odgođenih utrka u tim mjesecima, momčadi i čelnici sporta dogovorili su pomicanje tog perioda u ranije mjesece.

Momčadi će morati zatvoriti pogone u ožujku i/ili travnju, a period na koji će to morati napraviti produžen je na tri tjedna. Sve utrke koje su bile zakazane u tom periodu već su odgođene.

“S obzirom na globalni utjecaj COVID-19 koronavirusa koji trenutno utječe na organizaciju događaja FIA-jina Svjetskog prvenstva Formule 1, Svjetsko motosport vijeće odobrilo je promjenu Sportskog pravilnika FIA Formule 1 za 2020. pomicanjem ljetnog perioda zatvaranja sa srpnja i kolovoza na ožujak i travanj te njegovim produljenjem s 14 na 21 dan”, stoji u priopćenju FIA-je.

“Svi natjecatelji stoga moraju odraditi period zatvaranja u trajanju 21 uzastopnog dana tijekom mjeseca ožujka i/ili travnja.”

“Promjenu su jednoglasno podržale F1 strateška grupa i F1 komisija.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Brisbane Prikaži

    I opet će na udaru prije svega biti mehaničari koji su većinski u izolaciji i sad zbog Australije. Ta letnja pauza im je bila jedina moguća opcija da odu kući da odmore ko ljudi.



    4

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni