Izdvojeno

Igra 1: Pogodite utrku

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pravila igre

  1. Nasumične informacije o GP vikendu, tj. “hintovi” dolazit će svako nekoliko minuta
  2. Prve informacije bit će opskurne, a kako ih dolazi sve više – bit će sve jasnije
  3. Vi u komentarima pogađate o kojoj se utrci radi (utrka + godina)
  4. Smijete pogađati samo jednom

Bodovanje

  1. Obzirom da planiramo odigrati više ovakvih igara, moramo uvesti sistem bodovanja
  2. Ako pogodite utrku nakon prve informacije – dobit ćete 100 bodova i igra je završena. Ako pogodite nakon druge informacije – dobit ćete 95 bodova. Nakon treće informacije: 90 bodova i tako dalje.

Pobjednik

  1. Pobjednik može biti samo jedan i to je igrač koji prvi napiše točnu utrku i godinu (primjer – VN Australije 2013.)
  2. Svi koji odgovor napišu nakon njega neće dobiti ništa, čak ako je napisano u istoj sekundi kao pobjednik. Priznaje se samo onom čiji komentar je noviji (prikazan iznad).
  3. Priznajemo samo odgovore koji su napisani tu ispod igre u komentarima, ne na društvenim mrežama.

Dodatak

  1. U komentarima možete slobodno diskutirati, ali kad pogađate odgovor – to mora biti jasno i nedvosmisleno.

IGRA 1

19:35 Sve je spremno za kvalifikacije – temperatura zraka je oko 35°C, a prvi na stazu izlazi Kevin Magnussen.
19:45 Ovo je druga utrka u nizu da se koriste hypersoft gume.
19:50 Pet vozača iz tri različite ekipe bili su na kraju kvalifikacija unutar 0.35s na samom vrhu.

Komentiraj

12 komentara

  1. Mika Hakkinen
    stoka Prikaži

    Vn kine 2018



    2

    0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    VN Kanade Fer s Vet izgubio od Ham zbog podcijenjivanja istih tih guma(sam Arivabene potvrdio).Ja bi ruku dao u vatru da je to prva trka s ‘ljučibastim’ gumama ;)


    0

    4
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Vettel i ferrari su uvjerljivo pobjedili na VN Kanade



      8

      0
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Vjerojatno mislis na VN Kanade 2016. kada je Vettel na startu presao u vodstvo utrke. Sto se tice ljubicastih guma, to su ultrasoft gume i koristile su se prije hypersofta koji je uveden na 1 sezonu (2018.)



      1

      0
  3. ja sam znao da je kanada, ali sam tek sada procitao clanak i nije fer da i ja nedobijem nagradu



    3

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni